Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Meil on üks sees praegu. Stage 2 ratta upgrade, S-tronicu chip jne, täitsa 3.0 TFSi. Mis ma sulle selle kohta öelda saan - varustus on vägev. Igasugused HUD-d tilulilud jms. 50 000 km sõitnud autol on mingis neljas moodulis veakoodid, pole veel süvenenud. Aga üks neist oli kliima mingi mootori viga. Käigukast on C6 kerega võrreldes mugavuse mõttes allakäik. Ta ei ole nii sujuv ja sa tajud käiguvahetusi oluliselt rohkem. Ei ole nii pehme. Samuti on tal probleem, kus ta ei pane sisuliselt kunagi 1-st käiku, ehk siis veeredes minnes üritab 750 pöörde pealt teisega kiirendada ning tõmbab hingest kinni. See on aga parandatav 180 euroga :) Samas - kui sulle meeldib natuke äkilisemat sõitu harrastada siis on see käigukast palju kiirem, konkreetsem kui vana 6-ne tiptronic. Ka uue 8-sega võrreldes on käiguvahetused oluliselt kiiremad ja konkreetsemad, aga lihtsalt ei ole sama mugav sõita sellega. 8-se tip-ga sõidad nagu liueldes, kui pöördeid ei vaata, siis unustad ära, et autol mingi kast on. Ilmselt on S-Tronic DSG-l ka kütusekulu natuke väiksem. Mootoril põhimõtteliselt mingit erilist vahet ei ole, suhteliselt sama on see. 7kw on juures, aga mõlemast mootorist saab väikese vaevaga 300kw kanti pigistada. Võrreldes B8 kerega on mootoril natuke vähem vibratsiooni ning salongis on oluliselt vähem müra, kuid täiesti vibra vaba ta ei ole. Ilmselt oleneb ka vibratsiooni kogus sellest, kui kaua klappe puhastatud pole, sest klapi puhastusega on enamusel Audi bensiinimootoritel vibra kadunud tühikäigul. Kui soovid veel mingit infot, siis küsi, katsun vastata, kui aeg lubab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.9%
- SQL:
76.1%
]