Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Sephic[/i] Sai ka siis sedaan A4 B8 2.0TDI manuaal kastiga soetatud. Tehase kleepsu järgi selline varustus: 1LT Disc brakes, front 1KW Disc brakes, rear 1AT Electronic stabilization program (ESP) 1BV Sports suspension/shock absorption 1XW Leather trimmed multi-function sports steering wheel 1SA Without additional front underbody guard 1N1 Power steering E0A No special edition 7MB Emission standard EU 4 plus 4UE Air bag for driver and front seat passenger 4X3 Side air bag front with curtain air bag 6XD Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 5SL Left exterior mirror: aspherical 6TS Right exterior mirror: aspherical, large viewing field J1U Battery 450 A (95 Ah) 3FA Without roof insert (standard roof) 5TE Decorative aluminum inserts 7X0 Without park distance control F0A No special purpose vehicle, standard equipment TH3 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03L.B 7Q0 Without navigation device 3L3 Manual height adjustment for front seats 3NZ Rear seat bench unsplit, backrest split folding C7R Alloy wheels 7.5J x 17 8GU Alternator 140 A 8BP Bi-functional headlight with gas discharge lamp 8Q5 Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 7K0 Without tire pressure warning light 4KC Side and rear windows in heat-insulating glass 4GF Windshield in heat-insulating glass 0G1 Gearshift lever U2A Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer 9Q4 Multi-function display/on-board computer with check control 3Y0 Without roll-up sun screen Q1D Sports front seats 0YE Weight range 5 installation control only, no requirement forecast X0A National sales program Germany 8Z5 Not hot country 2K1 Reinforced bumpers 4K4 Radio remote controlled central locking 0JD Weight category front axle weight range 4 D92 4-cyl. turbo dies. eng. 2.0 l/105 kW 4V TDI common rail Base engine is TH3/TG3/TM4/TP4/TP5 5D7 Carrier frequency 868 MHz without panic button N5F Fabric seat covering Lisadena võiks ära tuua veel Bang & Olufseni ja musta lae polstri Üheks murekohaks on S-line vedrustus, mis meie teede ja talve jaoks ilmselt liiga jäik ja madal. Standard vedrustusest 30mm madalam. Kakumäel lamavad politseinikud käivad õrnalt vastu põhja kui päris teokiirusel üle ei sõida. Nüüdseks auto paar kuud käes olnud ja pea 3000km läbi sõidetud. Odomeetri näit on praegu ~161000 Mõningad tähelepanekud siiamaani. Vahest ei lähe esimene käik hästi sisse, On olnud juhuseid kui kohapeal ei lähe ja ka väiksema hoo pealt. Seistes on aidanud kui korraks teise peale vahetada ja siis läheb ilusti esimene. Algul sai kohe käigukasti õli ära vahetatud peale mida tekkisid kummalised vinguvad uluvad helid kasti külma mootoriga. Arvan, et sai vale õli sisse. Väidetavalt BP Energear SGX 75W90 mis on API GL-5. Olen lugenud, et Audi manual kastid õli suhtes suht tundlikud, vähemalt uuemad. Hetkel on plaan mingi aeg õli uuesti ära vahetada Castrol Syntrans Transaxle 75W90 vastu, mis vastab API GL-4+; VW 501 50; VW G 052 911 standarditele. ETKA järgi läheb sinna kasti G 052 911 koodiga õli. Eks siis paistab. Eks siin mingeid helisid ja asju veel mis häirivad, aga võib-olla ma lihtsalt liiga tundlik ja paranoiline igast helide suhtes :D Varsti tuleks ära teha õlivahetus ja filtrid, viimati Audi esinduse järgi õli vahetatud 149K peal. Plaanis on enne suuri külmasid ka rihmad ja kütuse filter ära vahetada. Saksamaal kasutatav jahutusvedelik pole ilmselt meie talvise kliima jaoks vastav. Aku vahetus tuleb ka ette võtta. Vagcom'i augusti keskel külge pannes näitas 95Ah akule järele jäänud mahutavuseks 21Ah. Kas keegi on juba proovinud ka ise akut vahetada sellel mudelil ? Tean, et tuleb registreerida aku vahetus ära Vag-com'is sisestades akul oleva BEM koodi. Kuid väidetavalt on ka saadud niisama aku ära vahetatud ja pika peale õpib auto ise ära, et uus aku peal. Kellegil oli generaator peale seda mingi aeg otsad andnud, nii et ei tea kas lihtsalt juhus või oli see aku kodeerimata jätmisest :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
53.5%
- SQL:
46.5%
]