Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: eko89[/i] Ma tõesti ei viitsi siin midagi tõestada ja igaüks jääb oma arvamuse juurde, kuid tahtsin tähelepanu juhtida sellele, et ainuke audi ei ole 3.0 ja Q. Mul on ka erinevaid autosid olnud ja olen erinevatega sõitnud. Juba teist korda elus jätsin 3.0d Q ostmatta ja mitte, et ma ei jaksaks seda osta, kuid ei näinud mõtet. Eelmine kord otsustasin 3.0 d, e60 kasuks (ökonoomsus). Lihtsalt jäi silma, kui inimene tuleb foorumisse nõu küsima, siis saab ta ainult vastuse 3.0d & Q. 3.0 Q on hea auto, kuid ei tasuks nüüd nii üle ka pakkuda! Olen sõitnud 3.0d Q nii 165kw kui ka 171kw, 2.7 esivedu on ikkagi ökonoomsem(1-2 l/100km) ja mugavuse vahet ma ei ole tundnud.Autod on kõik korralikud olnud. Kui ausalt, siis tahtsin 2.0d osta aga a4(b8) peal, kuid see oli liiga lahja, seega langeb see ka a6 välja, lisaks on 2.0 rihmaga mootor aga 2.7 d juba ketiga. 2.0d kohta olen ka kuulnud erinevaid mootori probleeme. Lisaks ei ole ma kuulnud, et 2.7 oleks keti või rihmarataste probleeme, samas olen kuulnud neid 3.0d kohta. Lisaks on ka käigukastis tehtud täiustusi, uuemad multitronikud pidid olema öö ja päev vanadega. Autolehest: Diisleid oli valikus kolme töömahuga: 2-, 2,7- ja 3liitrine. Sarnaselt Volkswagenitele on kõige rohkem probleeme esinenud kaheliitriste (140 hj) mootoritega, kus väsivad kahemassilised hoorattad ning pihustid, suuremad mootorid on töökindlamad. 2,7liitrise [b]vanematüübilistel[/b] (mina räägin uuematest mootoritest, kus pole seda probleemi)mootoritel (163/180 hj) on juhtunud, et väntvõlli otsas olev rihmaratas (hind u 4500 kr) võib lahti tulla, kolmeliitristel mootoritel on üksikjuhtudel kettajam hakanud häält tegema, üldjuhul on piisanud ühe või teise ketipinguti vahetusest, hind 2500 krooni. Käigukaste oli kolme liiki: kuuekäiguline manuaalne või automaatne (Tiptronic) ja variaatorülekandega Multitronic, millel seitse fikseeritud käiku. Võrreldes varasemate Multitronic-käigukastidega, kaebused selle kohta praktiliselt puuduvad. Ekspert: Villu Vackermann, Audi Tallinna teeninduse juht Meie juurde ei ole jõudnud ka ühtegi 2.7 TDI mootoriga autot, millel oleks rihmaratas lahti tulnud, ega ole sellist probleemist ka kuulnud. Lisaks kütusekulust: Autoweek.nl andmetel: 171kw a6 q: 165kw võtab veel kütust natuke rohkem. Linn 11.9 trass 6.7 keskmine 8.6 140kw esivedu Linn 8.1 trass 5.6 keskmine 6.5 Juba nende andmete järgi on kulu juba korralik:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.1%
- SQL:
73.9%
]