Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: Ets78[/i] tänud! Üsna põhjalik jutt. Saan aru, et olemuselt on mõlemad v6 mootorid samad, ainult väikene kw erinevus. Kas vedrustuse osas on miskit, mida tasuks vältida? Õhkvedrustus tundub hea variant, aga kas reaalses elus on see vajalik. Kui palju tänu õhkvedrustusele kõrgust/mugavust muuta saab? [/quote] Tegemist on ideaalse autoga, isegi Maailma mõistes. Vahet pole kas 2,7 või 3,0, nelivedu on ainult plussiks. Õhkvedrustus on samuti plussiks kuna kestab väga hästi ning nii uuel autol Sina sellega probleeme ei näe, neljas omanik ehk saab nipet näpet teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.4%
- SQL:
73.6%
]