Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuzmits[/i] Mul sama kombinatsiooniga auto. Ostsin Aasta tagasi, reaalse läbisõiduga 62 000. Siiamaani on muretu olnud. Natuke sellised imelikud vead on olnud nagu üks esimene kõlar läks läbi ja nüüd kesklukk ei ava tagumist ust iga kord. Aga need pisiasjad, kuid tüütu lihtsalt teeninduses käia aega raiskamas. Selle diiselautomaadi kütusekulu on maanteel sajaga sõites kuskil 5,5-6. Päris 5 peale pole isegi pikka maantee otsa(ca 300-400km) otsa sõites saanud. Manuaaliga on see võimalik. Tallinnas kärutades sain viimase täispaagiga rahuliku jalaga sõites keskmiseks 7,5. Seal sees oli ka üks 100 km maantee ots. Aastaga läbisõit 25 000 ja keskmine küttekulu sellel läbisõidul 6,5 l/100 le (ühte kompuutrit pole nullinud vahepeal, nullisin siis kui auto ostsin aasta tagasi). See on linn maantee pooleks laias laastus. See siis minu statistika küttekulu koha pealt. Muidu on mõnus, hea juhitavusega ja mugav auto. Kui multitronicuga ära harjud on ta täitsa mõnus, selle diisliga käib ta hästi kokku. Alguses tundus natuke pikaldane reaktsioon kui pedaali tallad aga mul eelmine auto oli manuaal ka, nii et selles suhtes ei saa võrrelda. Üldiselt võib soovitada. Minul läks viimane korraline hooldus Forssis maksma ca 190.- eur. Selles oli siis mootoriõli (castrol 5w30) ja filtri vahetus, salongifiltri vahetus, mootori õhufiltri vahetus, kütusefiltri vahetus. Koos osadega muidugi. Iga 60000 tagant tuleb käigukasti õli vahetada, nagu eelnevalt mainiti. See juba kallim olenevalt kas lased teha tavalise õlivahetuse või dünaamilise. http://www.autohooldus.ee/automaatkaigukastide-olivahetus Talvel kui on juba kuskil -15 külma siis see mootor linnasõidul üle 70-80 kraadi enam soojaks ei lähe. Üks põhjus miks ta linnas laisalt soojeneb on kindlasti see, et see multitronic käigukast hoiab pöörded hästi madalal ja nö ökotab, kui kasutada näiteks käigukangi S asendit kus pöörded hoitakse kõrgemal, siis soojeneb tiba paremini. Samas suure külma ja külma mootoriga kohe seda teha pole mootori tervise huvides väga mõtekas. Võrdluseks naise sama mootoriga aga manuaalkastiga passat soojeneb hoopis paremini ja samades tingimustes tuleb ka miinus 17-18 kraadiga linnas 90 kraadi jahutusvedeliku temp kätte. Olen lasknud termostaati kontrollida, on korras. Kasutan hommikuti defa elektrilist plokisoojendit aga minu tööle-koju marsruudil (ca 17km tallinna ühest otsast teise) ta sellise külmaga üle 70-80 kraadi ei lähe. Samas salongi viskab ilusti soojaks juba kiiresti sest kõigil nendel diiselautodel on salongi küttesüsteemis elektriline lisasoojendi, mis kompenseerib talvel mootori poolt vähe tekkivat soojust (tänapäeva mootorid on nii säästlikuks aetud et üleliia soojust ei teki). Kui raha on võiks mõne autonoomse lisasoojendi peale panna (webasto näiteks). Pikk jutt s..t jutt aga ütleme nii et mingit probleemi sellest otseselt talvel ei tohiks tulla, peaasi et regulaarselt ikka vahel maanteel torud kuumaks ja tahma välja lased, mul satub korra nädalas ikka üks maantee ots ja DPF filtriga pole siiamaani probleeme olnud (ptui, ptui, ptui), isegi tulukest et regenereerib pole põlema visanud. :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
17.5%
- SQL:
82.5%
]