Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Esimene auto.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kristoff[/i] 2,5 V6 TDI puhul ei pääse sa ilmselt 15k-ga. Õlilekke kõrvaldad küll, aga vaevalt, et seal õlileke ainus probleem on. Pigem korruta see arv 2-ga ja siis on ka väga hästi läinud. Lihtne soovitus on sellest eemale hoida. Võib spekuleerida, et kui mootor täiesti korda teha, siis on mõnus pill, aga selleks vajaminevaid kulutusi ei oska keegi täpselt prognoosida + remondiga kaasnev närvikulu. On siis seda vaja? Pigem kohe selline, millega saad südamerahus kallata ja tallata. Nagu eelpool näha ostaksid paljud selle raha eest C4/B4 ja ülejäägi jätaks hooldus- ja remondifondi. Aga kui sa nii kangesti C5-t tahad, siis mina isiklikult võtaks 2,8Q. Põhjenduse on Laur oma postituses praktiliselt ära seletanud. Iseasi, kas selliseid müügis on. Üldjoontes on kõige olulisem ikkagi konkreetse isendi seisukord ja seda ei oska sulle keegi pelgalt auto24 kuulutse pilte vaadates öelda, kui just midagi karjuvalt valesti pole. Vali üks meeldiv välja, mis sobib nii hinna kui mootori ja varustustaseme suhtes ja lase mõnes pädevas remonditöökojas või Audi esinduses ostueelne ülevaatus teha ja on pilt selge, kas on korralik või mitte. Kas C4 või C5 pead siiski ise otsustama. Esimese puhul põhimõtteliselt pole mootorit, millega ämbrisse astuda, kogu auto on lihtsa ülesehitusega ja töökindel ning üpris odav remontida, kui peaks vajadus tekkima. Esimeseks autoks piisavalt mugav liikur, mõne arvates ülemääragi ehk. Kui ostueelsel ülevaatusel selgub, et auto on korralik, siis suure tõenäosusega mingite üllatuste osaliseks sa ei saa ja võid auto rahulikult ära osta. C5 on omajagu keerulisem ja mitte nii töökindel. Ka ostueelsel ülevaatusel heakskiidetud auto võib üllatusi pakkuda. Kui 2.5TDI välja jätta, siis vaevalt, et mootoritega midagi juhtub, küll võib jamada elektroonika - andurid, juhtmoodulid jms, mitte küll laiaulatuslikult, aga kindlasti tõenäolisemalt, kui C4 puhul. Lisaks on C5 sillad keerulisemad, kui C4-l ja ka detailid on kallimad. Ilu(mugavus) nõuab ohvreid, kuid sellise eelarve puhul ma kardan, et saab sellise isendi, mille korral võib ohverduste osa otstarbetult suureks kujuneda. Jutt C5 A6 kohta kehtib laias laastus ka B5 A4 kohta. Mis puudutab nelikvedu, siis jah - ka ise saan kasutada aeg ajalt üht nelikveolist ning vahe on tuntav, aastaringselt. Samas igapäevaliikur on esiveoline C4 ja pole kurta, ka rasketes teeoludes saab hakkama(paremini kui C5). Sellele vaatamata leian, et esimeseks autoks sobib kõige paremini mingi suhteliselt lahja esiveoline. Võimsa nelikveolisega võib juhtuda, et talvel minnakse libedal teel auto jõudu ja oma oskusi katsetama ning leitakse end mõnest puust. Lahja esiveoline loodetavasti pole nii kutsuv, et paarutama minna :P Nojah... Pikk jutt s*tt jutt ja palju on juba eelnevalt mainitud ning kogu jutu võid isegi foorumit lugedes kokku panna, aga kirjutasin selleks, et puust ja punaseks saaks, või nii... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Esimene auto.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
11.4%
- SQL:
88.6%
]