Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ICE

 postitati 21.09.09 06:55
Meie teedele on iga väikese massiga auto nigel valik, sest lapitud teedel hakkavad nad konkreetselt hüppama-põrkama. Tagasillas ainukene puks on õõtsa oma ning vedrustus meie oludesse ilmselgelt lahja. Kui soov veel 1-2" suurem velg panna, läheb üldse hulluks.
Alla A3 eriti üldse ei vaataks meie teedeehituse meistrite kätetööd testima.
Eints

 postitati 21.09.09 04:13
VW kahe nukaga R3 ja R4 kuni 1.0/1.2/1,4/1.6l mootoritega on meil hulgaliselt esinenud järgmisi probleeme:
*esimeste külmadega karterituulutused kinni, surve karteris ja õlitus 0 tulemuseks mootori kokku jooksmine- Seega kui sellise masina ostad ja lühikesi otsi sõidad, siis karteri tuulutuse puhastamine sinna kogunenud niiskusest ja õlilögast peaks kuuluma iga õlivahetuse juurde.
*mootorid on hõredad- Klapid ei pea, rõngad kinni
*segusiibrid ja EGR klapid kipuvad väsima
*peale kat. lambdad kipuvad väsima
*süütepoolid ja mootori temp andurid kipuvad väsima
*R3 mootoritel viskavad ketid üle(aitab täiustatud ketipinguti paigaldus koos uue ketiga)
*hammasrihma pingutus rullikutega on esinenud probleeme- seega kui masina ostad ja rihma vahetus aeg käes pole, kontrolli kindlasti rihma ja rulliku seisukorda.

Selge on see, et igapäevaselt näen vaid probleemidega masinaid ja kindlasti on palju neid kes on juba aastaid selliste mootoritega sõitnud ja pole eelnimetatud probleeme esinenud.
Samuti on alati kõike võimalik remontida, mis summade eest on iseasi.
Kuna diisleid liigub oluliselt vähem, siis võimalik, et pole nende tüüpvigadest lihtsalt teadlik.
juks11

 postitati 20.09.09 07:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
1.4 ja muud besnumootorid on samad mis vw polol ja neid ei soovitaks ka vaenlasele. Diisleid kahjuks liigub väga vähe, aga nendega on probleeme ka oluliselt vähem. Peamised muud vead mis A2 on esinenud lisaks nõrgale bensiini mootorile on piduri lülitid, õnneks viimane maksab ca 150.-



Mina jälle väidan, et pole neil bensukatel häda midagi.

See kas osta bensiini või diisel mootoriga see on juba ostja enda otsustada, ehk kumb rohkem meeldib. Ise ilmselt vaataks kah diisli poole, sest kui juba ökotada siis ikka täiega. Samas kui poleks diislit saada siis võtaks bensuka.

Endalgi seisab varsti ees ehk A2'e ost.
Eints

 postitati 19.09.09 21:14
1.4 ja muud besnumootorid on samad mis vw polol ja neid ei soovitaks ka vaenlasele. Diisleid kahjuks liigub väga vähe, aga nendega on probleeme ka oluliselt vähem. Peamised muud vead mis A2 on esinenud lisaks nõrgale bensiini mootorile on piduri lülitid, õnneks viimane maksab ca 150.-
A4TQ

 postitati 19.09.09 20:13
Tsitaat:
Algselt postitas: steff
Okei, aga kas lagunemise kohapealt ?
Mis kõige esimesena tavaliselt läheb ?


Uskumatu millised küsimused.
Õlifilter läheb esimesena ja õhufilter teisena.:o

Siin ka natuke lugemist
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=59742&page=1&highlight=1
steff

 postitati 19.09.09 19:22
Okei, aga kas lagunemise kohapealt ?
Mis kõige esimesena tavaliselt läheb ?
Joel

 postitati 19.09.09 18:23
1,4 on nii bensukat kui diislit. Diisel kuuldavasti on bensukast märksa jõulisem ja samas ökonoomsem, st kui hääl ei häiri, siis mõistlikum valik.
juks11

 postitati 19.09.09 18:11
A2 puhul on 2 varianti, kas meeldib või ei meeldi.

Autona ise on vägagi vastupidav ja odav hooldada.

Ega rohkem eriti lisada polegi, peale selle, et enne ostu pädevas kohas ostueelne kontroll teha. Meil näiteks selline kontoll maksab 400.-
steff

 postitati 19.09.09 18:08
Tervist. On plaanis soetada Audi A2 . Aastaarv: 2000a [ 1.4 mootor ]

Mis oleks siis Audi plussid ja miinused ?

Sooviksin rohkem informatsiooni mootori jne. suhtes.

Et kuidas mootor on, kuidas laguneb, mis asi esimesena, kuidas sillad jne.

Suurimad tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]