Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Big

 postitati 14.09.09 13:06
Olles omanud A6 -99a 1.8T tiptronic kastiga, julgen seda küll soovitada igast nurgast.
Ise omasin seda 1,5a ja nüüd on see naise vanavanemate käes.

Lisaks tavahooldustele pidin ainult ühe korra ühe lisavidina vahetama, selleks oli generaatori pingutusrullik.

Kütust võttis automaatkasti ja suure auto kohta väga vähe, ainult Tallinnas ja lähiümbruses liigeldes, 17" ratastega oli keskmine kulu 9,2l/100km, talvel tuli liiter otsa(kindlasti rahulikumal sõidul võtaks veel vähem).

Ostu hetkel vahetatid esisillas kõik pudinad maksumusega ~3000.-(siiani kestavad).
Nüüd vahetati õlid,rihmad,filtrid,rullikud ja veepump maksumusega 7500.-

Liikus täiesti piisavalt, kellegile jalgu ei jäänud...küll aga maanteel mõõdasõitudega andis tunda, et turbomootor ja autom. kast ei ole hea kooslus...kuigi sammu pidas igasuguste autodega :)

Kokkuvõttes, kui leiad kindla ajalooga korraliku auto, siis on raha õigesse kohta läinud ;)
JanariA4

 postitati 13.09.09 12:36
Tasub igal juhul, kui on tegu ok isendiga. Järgi aidata saab väga lihtsalt ja siis pole sellel minekul ka häda midagi. Ökonoomse mootoriga pole tegu, eriti veel siis, kui tegu peaks olema neliveolisega.
Kuits

 postitati 13.09.09 09:46
Peaks siiski korraliku isendi puhul olema suht hea valik, kuna mootor töesti töökindel ja ka ökonoomne ning vajadusel ka lihtsalt järeleaidatav.
Pelgalt ökonoomsust silmas pidades vöiks valik olla 1.9 diisel.
Enne ostu lase teha pädevas kohas ostueelne ülevaatus, et vältida hilisemaid probleeme.
Vitalian2000

 postitati 13.09.09 09:18
Oli mul kord selline pill. 2002 sünniaastaga.
1.8T tundus selle masina jaoks lahja. Madalatel pööretel (enne turbiini tööle hakkamist) oli suht nutune minek.
Mootor ise on töökindel (turbo võib lennata kui korralikult ei jahuta peale sõitu).
Süütepooled jamasid - vahetasin kõik neli tükki, siis toimisid OK.
Suuremad riked kahe aasta jooksul: katalüsaator, bensiinipumb, sidur.
Veel olid mõned pisemad : rattalaager jne.

Müüsin kuna läbisõit ületas 200 tuhhi ning auto tundus väsinud olevat.
Jah, väga ökonoomne ka ei ole. Peale selle ostsin Mazda 6 uuest peast mootoriga 2.0 ning see rüüpas kütet tunduvalt vähem.
Aarex

 postitati 13.09.09 08:33
Paluks infot Audi A6 kohta. kas tegu on hea või halva autoga? tasub seda endale üldse soetada? millised on selle masina plussid ja miinused? tegu on 2001 aasat autoga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]