Teema ülevaade |
Black
|
postitati 21.07.09 09:38 |
Pea kogu see jutt on ju tegelikult siin teemas juba räägitud...
|
seitsmene
|
postitati 21.07.09 09:33 |
3,7 ja 4,2 kütusekulu ei erine tehaseandmetel just kuigivõrd. Isegi 2,8 kulu on samasse suurusjärku - mina ei oleks nõus liitri-paari kokkuhoiu pärast
vähemalt 60 kW-st loobuma.
Pole see 8 nii hirmus raske sugugi, sama suure mootoriga 6 on isegi raskem. (4,2 siis).
Maitse asi muidugi, aga ökotamiseks on paremaid valikuid...
|
Lauri_O
|
postitati 20.07.09 17:09 |
3.3 mootoril pidi see suure hoolduse tegemine vääga kalliks minema. Äkki eksin kuid olen kuulnud. Endalgi 4.2 ja kõik mis A8 olema peab ja ega ei
tahaks ikka küll nüüd mingi teise lahjema auto rooli istuda.
|
Kuits
|
postitati 20.07.09 16:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: crazy
Kõik kohe siin et alla 4.2 pole mõtted ja nii edasi aga äkki inimene ei taha suurt mootorid.Ma näiteks sõidan A8 3.3tdi ja olen väga rahul. rahul
|
Crazy - sinul on 3.3 diisel, kuid mulle tundub, et jutt on pigem siin bensiini pöletajatest.
Diislit ja bensiinikat ei saa vist eriti vörrelda.
|
crazy
|
postitati 20.07.09 16:02 |
Kõik kohe siin et alla 4.2 pole mõtted ja nii edasi aga äkki inimene ei taha suurt mootorid.Ma näiteks sõidan A8 3.3tdi ja olen väga rahul. rahul
|
kps
|
postitati 20.07.09 15:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prestigio
3,7 on vigane 4,2 |
No päris nii paraku pole, mul oli sama arvamus, aga kõik sõltub sellest, kas ajad taga rohkem hobujõude või lihtsalt v8 väänet. Kuigi küttekulu oli
mul jummala savi, siis ütlen, et 3.7 169kw on mõnuslt hea väändega ökopüss. Kõik sõltub muidugi eesmärgist ja korraliku isendi saadavusest .
|
Jaks
|
postitati 20.07.09 11:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prestigio
3,7 on vigane 4,2 |
Eks kõik ole suhteline.
Ise ma sõitsin meelsamini hea varustuse ja korraliku 3,7-ga. Kus oli vaja ainult sisse kallata ja tallata, ning mite kuidagi poleks olnud ma nõus
sõitma kehvema varustus tasemega 4,2-ga
|
prestigio
|
postitati 20.07.09 11:31 |
3,7 on vigane 4,2
|
Jaks
|
postitati 20.07.09 10:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: dymo
kui juba a8 osta siis soovitaks ikka natuke suuremat mootorit suurel kerel.. ja kui kütusekulu pärast põdeda, siis ei tasu.. |
Ei tea miks on paljudel arvamus, et A8-l on suur ( enamuse arvates ka rakske ) kere ja seega vaja suurt mootorit.
Kui vaadata auto kaalu siis pole tegelikult ültse tegemist üle mõistuse raske autoga. Muidugi on see, et V8 mootoriga isendid on tihtipeale parema
varustusega.
Ise olen omanud 3,7Q ja ei ütleks midagi halba, samas tean ka inimesi kes sõidavad 2,8 esivedusega ja on väga rahul.
Seega peab ikka ostja ise veidi mõtlema, mida ja milleks vaja.
|
kps
|
postitati 20.07.09 07:26 |
Enne omades 4.2q isendit ja pärast proovinud 2.8t siis ütlen et Ei iial alla v8 sellel kerel.
|
puna
|
postitati 19.07.09 21:43 |
Ikka soovitaks.
|
dymo
|
postitati 19.07.09 20:30 |
Kui juba a8 osta siis soovitaks ikka natuke suuremat mootorit suurel kerel. Ja kui kütusekulu pärast põdeda, siis ei tasu..
|
lunatic
|
postitati 19.07.09 16:16 |
Muuda teemapealkiri palun korrektseks: "Kas tasub osta Audi A8 ?" vms.
Aga palun ära osta endale 3.7 esiveolist A8't. See on üsnagi mõttetult võimas ühe-ratta-mähkija.
Tehnilisi näitajaid saad võrrelda siit.
Edu!
|
exess
|
postitati 19.07.09 15:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kristjan19
Kas osta audi a8 1999a mingi 2.8 - 3.7L ? |
Ikka võid osta,elame vabal maal,tee mis tahad
|
kristjan19
|
postitati 19.07.09 15:23 |
Kas tasub osta audi a8 1999a mingi 2.8 - 3.7L ?
|