Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kuits

 postitati 19.07.09 09:26
Sellisel juhul tundub, et auto suht ok ju.
Leian, et selle karpide mökerdamisega pole mötet vaeva näha, kuna audi kere tsingitud ja roostega probleeme ei teki (karpide läbi ussitamine), pole vähemalt kuulda olnud, et kellegi audil oleksid karbid läbi ussitanud.
Ölid vaheta ära, rihmad ja rullid koos juurde kuuluvaga, lekkivad tihendid, tee sidur korda ning kuku kallama ja tallama.
Tagumise puksi vahetamisel jälgi ka teist sellisel juhul - äkki nöuab samuti vahetust.

Edu!
Puzzo

 postitati 18.07.09 21:43
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
1. Aitab sellest läbivast X tähest jutu sees.
2. Sa unustasid mainida, palju kavatsed aastas läbi uhama hakata - sellest sõltub Väga palju, et saaks üldse midagi soovitada.


1. OK
2. 15K

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
See on muidugi tervitatav, et valid Audi puhul quattro nii loomulikult, et isegi ei maini seda poole sõnaga. :)


Olen juba mitu aastat sõitnud 4veolise vectraga :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Miks arvad, et toda autot(vöi üldse Audit) peaks hakkama keevitama - pole ju tegu fordi/opeliga, mis sellise aastakäigu juures juba osaliselt kannavad laudpörandat.


Nu pole kogemusi audiga, aint opelitega :S

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Kuidas kavatsed karpe seestpoolt tegema hakata?


Vooliku,pihusti ja kompressori abil, torkan kuskilt vooliku sisse lõpuni ja siis välja tõmmates pihustax karbiku seinad möslaga üle.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Konkreetse masina puhul paneks siiski röhku pigem mootorile ja veeremi osadele (..et nelikvedu toimiks törgeteta jne)


Käisin masinat täna vaatamas ja puurimas.
1a tagasi tehti mootori pealmisele osale kapremont ja vahetati rullikud rihmad ja kaaned käisid lihvimisel. Peale remonti on masin sõitnud 60k ringis. Nelivedu tundus toimivat ja käikudega ka probleeme ei olnud. Difriluk tundus ka toimivat.

Tööd mis tuleks teha selle masinaga.
* taga üks vasakpoolne puks niuksub
* rullikud, rihmad ja veepump, ehk siis kogu mootori esiots
* sidur libiseb, see tulex tln taastamisele viia
* täisõliring koos õlifltriga
* konditsioneer vajab täitmist
* alumine tihendiring vajab vist vahetamist

Muidu oli masin täitsa hea ja ei kolisenud ega mulxunud kusagilt.
Teisipäevaks sai uus aeg kokku lepitud ja siis ilmselt ostan hea masina ära ja teen lähiajal vajalikud remonditööd.
Kuits

 postitati 16.07.09 10:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Puzzo
Üldine plaan on osta universaal mille põhi ei vaja keevitamist, peseks põhja puhtaks ja vajadusel lihviks roostet maha, siis ajaks masteksiga kogu põhja üle, samuti teeksin karbikud seestpoolt masteksiga üle. Teen veel mõningaid remondi töid (kas pidurid või amordid/puksid, midaiganes vaja on) ja edaspidi iga paari kuu tagant teeks natukene midagi.


Miks arvad, et toda autot(vöi üldse Audit) peaks hakkama keevitama - pole ju tegu fordi/opeliga, mis sellise aastakäigu juures juba osaliselt kannavad laudpörandat.
Roostetamise vastu on Audil pöhi tehasepoolt juba väga korralikult kaetud ja oluliselt seal midagi siiski tegema ei pea, küll jah on ajajooksul too kaitsekiht karbiservade juures mönel isendil lahti tulnud, kuid selle lahtise eemaldad, teed pinna puhtaks ja lased uue kaitsekihiga üle.
Kuidas kavatsed karpe seestpoolt tegema hakata?
Konkreetse masina puhul paneks siiski röhku pigem mootorile ja veeremi osadele (..et nelikvedu toimiks törgeteta jne)
Black

 postitati 16.07.09 09:12
See on muidugi tervitatav, et valid Audi puhul quattro nii loomulikult, et isegi ei maini seda poole sõnaga. :)
kps

 postitati 16.07.09 08:38
1. Aitab sellest läbivast X tähest jutu sees.
2. Sa unustasid mainida, palju kavatsed aastas läbi uhama hakata - sellest sõltub Väga palju, et saaks üldse midagi soovitada.
Puzzo

 postitati 15.07.09 22:03
Üldine plaan on osta universaal mille põhi ei vaja keevitamist, peseks põhja puhtaks ja vajadusel lihviks roostet maha, siis ajaks masteksiga kogu põhja üle, samuti teeksin karbikud seestpoolt masteksiga üle. Teen veel mõningaid remondi töid (kas pidurid või amordid/puksid, midaiganes vaja on) ja edaspidi iga paari kuu tagant teeks natukene midagi.
Lauri_O

 postitati 15.07.09 16:07
Palju sa teda kavatsed remontima hakata? Teed ühe suurema hoolduse ära ja sõidad aasta või kaks muretult. Hooldad hästi ja ei lase teda käest siis pole ju karta midagi. Isegi omanud taolist isendit, tuli saksast ja tegin kõik suuremad tööd ära (rihmad,sillad,vedelikud,rullikud) ja sõitsin vabalt 2-3 aastat muretult. Ei pannud rohkem raha alla kui kütuse peale.
Puzzo

 postitati 15.07.09 16:00
Kas 7200 krooni teenival mehel on üldse mõtet sihukest masinat osta ? Aastas laoks mingi 8k(ülemine lagi) remondi alla. + kummid + kütus. Remondin ise, suurema või väiksema venna abil siis.
Ma ei muretse väga kütuse/kindlustuse/kummid pärast, neid ma olen siiamaani maksnud ja maksan ka edaspidi, aga just remondi kulude pärast.
Puzzo

 postitati 11.07.09 04:31
Kas keegi seda autot on vaatamas käinud ?

http://www.auto24.ee/Audi-100-Avant-Quatro-2.8-V6-12v-manuaal.html

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]