Teema ülevaade |
Kristoff
|
postitati 05.07.09 13:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Uue kerega A6 ja ökomootoriks näiteks 2,0TDI Või siis A4 - need autod on suht probleemivabad! Ise soovitaks küll 4,2 või 3,0 mootorit.
|
A4 puhul pead siis silmas B7 keret? Heihei juba küsis, kuid ennast huvitaks ka, kumba eelistada, kas B6 või B7.
|
laur
|
postitati 05.07.09 12:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
Räägiks suurusest, kas keegi on seestpoolt mõõtnud, kui suur laiuse vahe on A4-jal ja A6-el? Pikkus küll on silmaga märgatav... |
Ma otseselt mõõtnud ei ole, aga võrdeln enda 2001 aasta A6'ga. Seni on kõik A4 sees istudes (juhi kohal) olnud väiksemad kui minu auto. Sama kehtib
ka kõige uuema A4 kohta mis tuli minule üllatuseks, et ta väiksem on seest.
|
puna
|
postitati 05.07.09 09:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Uue kerega A6 ja ökomootoriks näiteks 2,0TDI Või siis A4 - need autod on suht probleemivabad! Ise soovitaks küll 4,2 või 3,0 mootorit.
|
Samal meelel.
|
heihei
|
postitati 05.07.09 08:32 |
Räägiks suurusest, kas keegi on seestpoolt mõõtnud, kui suur laiuse vahe on A4-jal ja A6-el? Pikkus küll on silmaga märgatav. Minu hääl läheks A4
Avandile. Mootori poole pealt ei kipuks üldse vaidlema. Juks võib veel mainida A4- jal B6 ja B7 puhul erinevused. Silma on jäänud lugemisel, et B7-e
kerel on mingid kiiksud juures? Vabandan, kui teemat natuke segan.
|
juks11
|
postitati 05.07.09 04:11 |
Uue kerega A6 ja ökomootoriks näiteks 2,0TDI Või siis A4 - need autod on suht probleemivabad! Ise soovitaks küll 4,2 või 3,0 mootorit.
|
Kristoff
|
postitati 05.07.09 01:04 |
Tervist,
Plaanis on 99' A6 asendada uuema auto vastu. Hea meelega võtaks Audi(või muu VAG-i toote), kuid senise A6-ga läbielatud probleemid on teinud
mõnevõrra umbusklikuks VAG-i masinate vastu. Selge see, et enne auto ostmist tuleb teha põhjalik kontroll, kuid see päästab vaid kulumisest, eelmise
omaniku lollusest/hoolimatusest tingitud vms vigadest. Nö peidus olevad(ent tihti esinevad?) elektroonikaprobleemid jms eest kaitseb vaid hea valik.
St valik, mille puhul mainitud vigade esinemise tõenäosus on viidud minimaalsuseni.
Praegusel A6-l on olnud palju probleeme erinevate lülitite, andurite ja juhtmoodulitega, lisaks roolivõimu ja kliimaseadmega ning otseloomulikult
kõigile teada tuntud, aga ka vähem tuntud 2.5 TDI V6 probleemid. Lühidalt - üks häda teise järgi.
Ma arvan, et sellega on üsna illustratiivselt selgeks tehtud, mida ma silmas pean ja mida ma vältida tahan. Ei soovi ühtesid probleeme asendada
teistega vaid täielikku probleemivabadust. Viimane soov on küll üsna utoopiline(kui jätta välja vanemad pommikindlad masinad), kuid püüdlus
täiuslikkuse poole pole kunagi paha.
Nüüd veidi lähemalt, millistele muudele kriteeriumidele uus auto peaks vastama:
1)Kindlasti universaalkere
2)Eelistan A6-e mõõtu autot, kuid ka A4 sobib.
3)Esivedune kindlasti manuaalkast(multitronicu õrnusega ei tahaks pead vaevata), nelikvedu võib olla ka automaat,
kuid töö(lolli/pommi)kindluse mõttes eelistaks siiski manuaalkasti.
4)Mootor peaks olema ökonoomne, võimsus on tagaplaanil.
5)Nelikvedu oleks ju tore, kuid ma ei võtaks seda väga olulise kriteeriumina.
Ülejäänu on üsna vaba valik. Väljalaskeaastalt eelistaks nooremaid(suurem värskendus võrreldes praeguse A6-ga). Mis puutub hinnavahemikku, siis seda
on praegustes muutlikes oludes väga raske öelda.
Annaks 3 gruppi, millede erinevate variantide vahel saaks kaaluda vastavalt hetkel valitsevale olukorrale.
Need oleks ~150k, ~200k, ~250k. Viimast siiski mitte väga tõsiselt võtta, see on pigem võrldusena ja "kui läheb õnneks" variant.
Niisiis ootan vastuseid, milline mudeli, mootori, veoskeemi jm omaduste kombinatsioon vastaks kõige paremini toodud tingimustele, võttes arvesse, et
eelkõige soovin muretut sõitu. Kasuks tuleks ka kommentaarid eri variantide tüüpvigade jms kohta.
Tänan.
|
|