Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laur

 postitati 26.05.09 14:01
Jah, käigukasti parandus ümmarguselt 30k. Sellega võiks nagu arvestada.

Ma eitea, mina seda ei usu, et kui iga 60k km tagant õli vahetad siis se kast katki ei lähe. Nagunii läheb, on minu arvamus.

Ennetada ei ole seal midagi, ok võibolla see vahetamata õli annab mingi tõuke juurde ja kustub see kast varem ära. Aru on sellest lihtne saada, kui kohalt minnes ja sõidu ajal mingeid jõnkse teeb siis on juba jama käes. See kast korras olekus peaks olema sujuvus ise. Kes neid parandab (juks11 ja Tartus ahned ja kobad vms), oskab täpsemalt öelda, ehk vii sinna ja teevad diagnostika.

Ma ei tea kuidas Eesti tegijad parandavad neid, välismaal igatahes vahetatakse sidur välja mingi kangema vastu, see enam laiali ei lagune. Uuematel multitronicutel on juba tehasest see uuendus olemas ja nendega ka probleeme ei tohiks olla.

Käru vist võib siiski ära unustada, uute kohta ei oska kommenteerida.
jaakk

 postitati 26.05.09 13:17
Kuuldavasti saab www.audihooldus.ee -s teha käigukasti diagnostikat.
Enam ei ole multitronicu remont audihoolduse kaudu ka auto hinda arvestades mõttetu tegevus (et käigukasti remondi pärast peaks kasko võimalusi kasutama), kuid siiski multitronicut väldiks ikkagi ise, sest ei ole steptronic ka üldse paha variant ja kannatab vähemalt teatavat koormust (käru vedamist jne).
Ilmselt oleme me kõik näinud Audi B6 Avant kerega autosid, niiet nende piltide toppimisest pole suurt tolku, võibolla siis müügikuulutusi.
teet7606

 postitati 26.05.09 12:30
... ehk siiski on kogemusi kellelgi ?

http://img9.auto24.ee/auto24/560/371/14434371.jpg
http://img8.auto24.ee/auto24/560/752/8812752.jpg
raunz

 postitati 28.04.09 17:04
Hmm, ise ka aru said, mis Sa kirjutasid?
teet7606

 postitati 28.04.09 16:27
On plaan lähimas tulevikus ellu viia järjekordne sõiduvahendi vahetamine.
Seni tublilt teeninud ja palju investeeringuid nõudnud 90a. audi 80 1,9D
http://nagi.ee/photos/teet76/10334147/in-set/195373/:)
kannataks ehk nii mõnegi hammasrihma vahetuse veel läbi sõita,
kuid hing ihkaks vahetada uuema-mugavama 1,9td 96kw multitronic-
-(variaator ülekandega)-käigukastiga audi a4 2002...2004 vastu.
Selline kmpl. pidavat ökonoomne ja mugav tarbida olema.
Tutvusringkonnas autode vahetuse teema tõstatamisel hoiatati mitmelt poolt- ära "jama" sisse astu !
".. keegi .. kuskil ~3a.tagasi ostis samasuguse isendi ja kui kasti
remondiks läks ,siis murelik (katkise käigukasti omanik) pidi välja käima kopsaka summa..."

küsimus:
Kas saaks kuidagi seda tühja maksmist (kasti remonti) ennetada
(lisaks tehase poolt pakutud-ettenähtud hooldusele)?
küsimus2:
Kas müügis oleva-pakutava sõiduvahendi proovisõidul võib tähelepanelikul
jälgimisel-tunnetamisel ka leida-avastada sündimata ja võib olla ka juba sündinud probleeme
käigukasti"hinge-elus "??

selgemalt siis lahti seletatult...
:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]