Teema ülevaade |
jetLine
|
postitati 08.05.09 10:45 |
Alla 190 ma väga minna ei tahtnud.
|
tauri09
|
postitati 07.05.09 19:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jetLine
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.
Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda
eelmiselt lingilt.
Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid,
klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle
autoga ei ole.
Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki
ja sõidan edasi.
Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga
palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke
ettevaatlikum olla.
Edu otsinguil. |
Kui palju sa enda auto eest küsisid?
|
tauri09
|
postitati 07.05.09 19:09 |
Tänud!
|
juks11
|
postitati 07.05.09 16:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jetLine
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.
Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda
eelmiselt lingilt.
Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid,
klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle
autoga ei ole.
Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki
ja sõidan edasi.
Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga
palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke
ettevaatlikum olla.
Edu otsinguil. |
Neid BiTurboid on kahte varianti, osad on nagu Sul, korralikud, juba eemalt näed seda ja neid õlle eest ei saa. Teised on juba kaugelt vaadates rondid
ja läbi aetud, nendega on ka pidevalt probleeme ja seda mitte ainult mootori kohalt.
|
jetLine
|
postitati 07.05.09 16:15 |
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.
Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda
eelmiselt lingilt.
Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid,
klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle
autoga ei ole.
Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki
ja sõidan edasi.
Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga
palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke
ettevaatlikum olla.
Edu otsinguil.
|
jaakk
|
postitati 07.05.09 14:14 |
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=46
|
tauri09
|
postitati 07.05.09 14:01 |
Kas äkki keegi teab midagi rääkida Audi A6 2.7 Quattro BI-turbo 184 kW mootori kohta ja k ui vastupidav see on?
|
|