Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jetLine

 postitati 08.05.09 10:45
Alla 190 ma väga minna ei tahtnud.
tauri09

 postitati 07.05.09 19:39
Tsitaat:
Algselt postitas: jetLine
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.

Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda eelmiselt lingilt.

Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid, klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle autoga ei ole.

Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki ja sõidan edasi.

Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke ettevaatlikum olla.

Edu otsinguil.


Kui palju sa enda auto eest küsisid?
tauri09

 postitati 07.05.09 19:09
Tänud!
juks11

 postitati 07.05.09 16:19
Tsitaat:
Algselt postitas: jetLine
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.

Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda eelmiselt lingilt.

Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid, klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle autoga ei ole.

Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki ja sõidan edasi.

Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke ettevaatlikum olla.

Edu otsinguil.


Neid BiTurboid on kahte varianti, osad on nagu Sul, korralikud, juba eemalt näed seda ja neid õlle eest ei saa. Teised on juba kaugelt vaadates rondid ja läbi aetud, nendega on ka pidevalt probleeme ja seda mitte ainult mootori kohalt.
jetLine

 postitati 07.05.09 16:15
Ülaolevalt lingilt saad materjali piisavalt.

Annan omanikupoolse üldise kommentaari süübimata väga tehnilisse, mingisse andurite ja muu biturboga kaasnevasse teemasse. Sellest kõigest saad lugeda eelmiselt lingilt.

Sõidan sellega juba teist aastat. Minul peab vastu, teeninduses tuleb käia peale hoolduste suhteliselt elementaarsete asjadega - esisilla jupid, klotsid jne. Eks oleneb, millise ja kui hästi hoitud isendi saad ning kuidas ise hooldad. Erilisi suuri probleeme minul selle mootoriga ja üldse selle autoga ei ole.

Vahepeal müüsin, aga need mõned ostuhuvilised, kes olidki, olid naljamehed, kes arvasid, et surutise ajal saab õlle vastu autot vahetada. Jätsin katki ja sõidan edasi.

Mina olen rahul ja arvan, et ei tohiks lasta ennast ära hirmutada nende poolt, kes on laguneva auto saanud. Olen nõus, et biturbol võib lennata väga palju asju, mille remont on kallis, kuid palju oleneb ikkagi konkreetsest autost endast. Kahtlaselt hea diili või hea hinna puhul võiks natuke ettevaatlikum olla.

Edu otsinguil.
jaakk

 postitati 07.05.09 14:14
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=46
tauri09

 postitati 07.05.09 14:01
Kas äkki keegi teab midagi rääkida Audi A6 2.7 Quattro BI-turbo 184 kW mootori kohta ja k ui vastupidav see on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]