Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pierre

 postitati 09.04.09 18:18
Tsitaat:
Algselt postitas: priitpoiss
See teema ju tehtud siiski sellel teisel lingil figureeriva auto jaoks. Ja see on seal ju Audi 90 20VT.

Lihtsalt nüüd on esimesse posti lisatud teine A24 link veel. Pealkiri teemal lihtsalt halvasti ära muudetud.


Selge pilt.
Siis klapib jah.
priit

 postitati 09.04.09 11:10
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
See pole ei 90 ega 20vt nagu su pealkirjas seisab....vaid Coupe 20v vabalthingav.


See teema ju tehtud siiski sellel teisel lingil figureeriva auto jaoks. Ja see on seal ju Audi 90 20VT.

Lihtsalt nüüd on esimesse posti lisatud teine A24 link veel. Pealkiri teemal lihtsalt halvasti ära muudetud.
pierre

 postitati 08.04.09 23:40
Tsitaat:
Algselt postitas: antsa911
Uus kanditaat:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/329/auto_php-id=600329-www_auto24_ee.html


See pole ei 90 ega 20vt nagu su pealkirjas seisab....vaid Coupe 20v vabalthingav.
antsa911

 postitati 08.04.09 13:33
Pange mulle PS miks kurat mu viimane post siit teemast kogu aeg ära kaob? Olen tutvunud AC reeglitega ja omaarust nagu millegi vastu ei eksi.
rocket

 postitati 08.04.09 12:32
Te räägite siin hinna üles :)
Kohe on kuulutuses uued pildid ja uus kõrgem hind ...
ICE

 postitati 08.04.09 11:45
EELDUSEL, et mootor on korras, sisaldab kirjeldatud juppe ning EI VAJA kap.remonti, on hind odav.
Kõik muu ongi juba öeldud.
Maku

 postitati 08.04.09 11:24
Minu näiteks ehitaksin parema meelega omale mootori ise. Lisaks Ramoni jutt, et sinule teadmata mootori remont maksab omajagu raha. Samas niffu väitis, et mingid tööd on mootoriga juba tehtud.
Jürarrak

 postitati 08.04.09 11:16
Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Küsiks siis nii,et kas see 35 k mis selle n.ö mootori eest küsitakse on seda raha väärt? Kuna antud auto puhul huvitaks mind ainult mootor,kuna "kuubiK" ootab doonorit.



Kui sul on vaja ainult mootorit, siis pole sellel minu arvates pointi. Sa ei tea, mis seisukorras see mootor on. Ainuüksi moto remont (rihmad, mahlad, saaled, rõngad, tihendiriring jne) maksab ligi 10k + töö. Arvestamata seda, mis seisukorras võib olla kaan ja plokk.

Kui aga kasutada seda "sihtotstarbeliselt" (jäärada + suvised rajaüritused), siis on seal autot küll. Seda muidugi eeldusel, et see kohe laiali ei lenda :) Ainuüksi 20vt moto + install maksab suurusjärgus sama palju kui see auto hind.
niffu

 postitati 08.04.09 11:09
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:

See lõhnab kangesti selle järele, et varsti on loksud kõksud originaal juppides juba nii suured, et vahetad kogu sillajooksu välja.


2.3 sillaosad peavad 400hj vastu kui korras on. See 200kw (anyway heal juhul mootorist) ei tee midagi.

Ps. Ma ostaks isearetatud auto ainult siis, kui mootoritega kodus oleks. Pärast ilma teadmisteta võib kellegi kodukootut olla kulukas lahata võimalike murede korral.
Vaadates antud auto hinda ning lugedes reaalseid kommentaare siis minuarust on asi ikka väga odav.



Küsiks siis nii,et kas see 35 k mis selle n.ö mootori eest küsitakse on seda raha väärt? Kuna antud auto puhul huvitaks mind ainult mootor,kuna "kuubiK" ootab doonorit.
ICE

 postitati 08.04.09 07:48
Tsitaat:

See lõhnab kangesti selle järele, et varsti on loksud kõksud originaal juppides juba nii suured, et vahetad kogu sillajooksu välja.


2.3 sillaosad peavad 400hj vastu kui korras on. See 200kw (anyway heal juhul mootorist) ei tee midagi.

Ps. Ma ostaks isearetatud auto ainult siis, kui mootoritega kodus oleks. Pärast ilma teadmisteta võib kellegi kodukootut olla kulukas lahata võimalike murede korral.
Vaadates antud auto hinda ning lugedes reaalseid kommentaare siis minuarust on asi ikka väga odav.
Teemo

 postitati 07.04.09 21:33
Kuna ise vahel mõlgutan siin oma 90q20vT(turbotatud 90) müümise mõtteid, siis lisaksin siia teemasse.
Enamus sellised masinad, mis on turbokaks ehitatud(Audidest räägin), on koostatud eelkõige omaniku enda vajaduste rahuldamiseks, kas siis ehitamise või hea tõmbe nautimise näol. Keegi ei hakka sellist protseduuri läbi viima selleks, et lihtsalt ehitada ja müüa. See ei tasu elusees ära kuna müüa sellist raske ja lihtsam juba osta tehasest välja veerenud turbokas(200, s2, s4 jne). Seega selliste isendite juures ongi põhiline mootor ja see ka 95% sõiduki hinnast moodustab. Samas on muu tahaplaanile jäetud. Seetõttu ei tasugi loota "aretistest" mingit korralikku igapäeva liikurit.
Mis puudutab veermikku, siis erinevus on selles, et osad jupid on samad, mis S-seeria masinatel ja osa nõrgemad. Seega valikuid on kaks, kas peab vastu või laguneb ära. Näiteks minu 90-ne nõrgemaks lüliks on ainult kägukast võrreldes S-seeriaga, muu on põhimõtteliselt sama vastupidav.
antsa911

 postitati 07.04.09 13:55
See lõhnab kangesti selle järele, et varsti on loksud kõksud originaal juppides juba nii suured, et vahetad kogu sillajooksu välja. Aga tänan asjaliku ülevaate eest. Minu poolt jääb masin sinna kus see on, sest mootori pärast pelgalt ostma ei hakka ja kuvaldameetodil ehitatud atuod vist pole ka kõige vastupidavamad. :P
niffu

 postitati 07.04.09 13:45
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: antsa911
4vedu oli heas korras? Käigukast sõites tundus ok?


Ega Audi puhul neliveoga suurt midagi katki ei saa ollagi - kas töötab või mitte. Ja kui töötab, siis ehk ainult undav sild või kast võib hädine olla või liiga suured lõtkud ülekandes.




Kastis mingeid vigasid ei täheldanud. Niipalju veel lisaks, et kast oli originaal audi 90 kast (varem oli olnud seal vahel stock 2,3 mootor) ja sillad kõik on ka originaaalid ja sellest tulenevalt ka veovõllid jne.
margus

 postitati 07.04.09 13:13
Tsitaat:
Algselt postitas: antsa911
4vedu oli heas korras? Käigukast sõites tundus ok?


Ega Audi puhul neliveoga suurt midagi katki ei saa ollagi - kas töötab või mitte. Ja kui töötab, siis ehk ainult undav sild või kast võib hädine olla või liiga suured lõtkud ülekandes.
antsa911

 postitati 07.04.09 12:30
4vedu oli heas korras? Käigukast sõites tundus ok?
niffu

 postitati 07.04.09 12:28
Sai ka seda autot nädalavahtusel vaatamas käidud.

Alguses tundus kõik ilus ja kena (kuna esimest korda nägin autot õhtul). Minek oli tõesti hea...võttis vägisi naeratuse suule.

Sai kokku lepitud,et järgmine hommik läheb diiliks,kuid kohale jõudes olid asjaolud muutunud. Nimelt ütles müüja,et võtab segukella maha kuna see maksab uuena ca 6500 krooni. Eelmine õhtu polnud sellest poolt sõnagi juttu,et selle maha kruvib. Sellest tulenevalt oleks jäänud väljalaske torusse üks üleliigne auk, mis oleks tulnud siis kas uue anrudiga täita või pime ette panna. Lisaks veel asjaolu,et kuna seal varem on 10v turbo vahel olnud siis kõrvalistuja poolset esimest koopast on seestpoolt päris tugevalt vasaraga töödeldud ja ka alt mootripadja juurest (minu arust). Lisaks on kere taha juhi nurka väga kõvasti pihta saanud, nii,et pagassarisse vaadates on üks tala vägagi kõver. Omaniku väitel oli see juba ennem seda kui tema selle auto ostis.
Lühidalt võtaks mina asja nii kokku, et selles autos on mootor ainuke asi mis vääärt on. Arvestades asjaolu,et tugevad kepsud+ rs2 + s2 saaled ja väga heas korras plokk pidi olema ja originaalist parem turbo (mignisugune garret oli) + torukollektor ja lisatud oli chip siis eks siinkohal peab igaüks omad järeldused ja mõtlemised tegema.

Ärge viha pidage. Kirjutasin ainult seda mida ise nägin.
Niffu
lassekast

 postitati 07.04.09 12:03
See auto p2ris hea minekuga,200kw ei ole uskumatu.
antsa911

 postitati 07.04.09 11:42
Uus kanditaat:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/329/auto_php-id=600329-www_auto24_ee.html

Kas lugupeetavad selle kohta oskavad migapi pajatada või käinud keegi vaatamas või hoopis keegi seda oma käega ehitanud?





Aegunud arutelu:
Ei tea kas lugupeetavad oskavad pajatada selle auto kohta midagi:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/131/auto_php-id=453131-www_auto24_ee.html

4vedune 200kw, kuidagi uskumatult kõlav kompott tundub lisaks arvestada ülimadalat hinda. Võibolla on siin keegi lausa, kes seda ehitas?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]