Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
riinuriin

 postitati 28.03.09 14:07

Jann

 postitati 28.03.09 11:13
A4 on kindlasti odavam üleval pidada igas mõttes.
Tähelepanu pööra multitronic käigukastile, et ei jõnksutaks ja liiguks sujuvalt.
Diagnostika võiks võimalusel teha kastile ja autole üldiselt.
Esisild võiks ka vaikne olla, s.t. ilma kolinateta.
A6 jällegi suurem ja mugavam, samas V6 mootori ülalpidamine kallim, bentsu rüüpab ka rohkem.
riinuriin

 postitati 28.03.09 10:58
Tahaks teada, kumba oleks odavam üleval pidada?

Arvestades kütusekulu nii linnas kui ka maal?
Arvestades kuluvate osade vahetust?
Arvestades neid asju, mida peaks kohe peale ostmist (igaks juhuks) ära vahetama?
Kas neil autodel on mingeid tüüpvigu, mida peaks silmas pidama?

Loomulikult on lisaks odavusele oluline ka sõidumugavus.

Mõlemad on automaatkastiga. Mõlemad on 2002. aasta autod.

Mida ostmisel kõige rohkem silmas pidada?

Aitäh!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.3% - SQL: 80.7%]