Teema ülevaade |
rakkim
|
postitati 11.03.09 20:20 |
Ise eelistaks ikkagi 2,5td mootorit, kuna on jõudlust ja päris ergas võrreldes mõne bmw diisliga.
Aga pead lihtsalt jälgima ennem ostu kas nukkvõlli remont on teostatud või tuleb teostada. Kuna remondi maksumus on 20-40 000kr siis saad ennem ostu
selle hinnaga mängida. Kui remont tehtud siis sõidad järgmised 250 000km muretult ![;)](./images/smilies/wink.gif)
Kui nii võtta, et igal diislil on tüüpvead mille likvideerimine maksab 20 000 ja edasi siis pole see nii hirmuäratav minuarust. (nt 524td või 525tds
e34 pumbad mis eranditult kõik jamavad ja neid on tänav täis ja nende remont 12-24 000kr) . Diiselmootori head ja vead ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
Starr
|
postitati 11.03.09 19:38 |
OTSING abiks.
Sel teemal palju jahutud.
|
waixu
|
postitati 11.03.09 19:32 |
Tere,
Plaanis soetada univ.kerega diiselmasin. Pilk jäi A6 peale. Kuri plaan sõita palju ja mõnikord ka järelkäru taha haakida.
Kas 1.9 tdi 96kW lahjaks ei jää sellise suure kere kohta?
Kuidas on 1.9 ja 2.5 kütusekulu vahe? Palju neil üldse on kulu?
Kas quattro annab väga palju kütusekulu juurde?
Kuidas on lood kuluosadega ja üleüldse vastupidavusega?
Igasugune informatsioon ja soovitused on teretulnud.
Ette tänades!
|
|