Teema ülevaade |
ilus97
|
postitati 31.01.09 12:29 |
tänud
|
kuno666
|
postitati 29.01.09 17:28 |
No endal töötab ka vahepeal mini 8 tundi aga siis pead torud korralikult tühjaks ka laskma muidu tahmab kati umbe ja ega see tahm mootorile ka head
ei tee.
|
uko
|
postitati 29.01.09 17:26 |
On kusagilt kõrvu jäänud,et üle 30 min ei ole soovitav turbsiga kohapeal tiksuda.Aga pead ei anna ja sry kui jama ajan
|
ilus97
|
postitati 29.01.09 17:22 |
täpselt nii aga kas siis diisel kannatab kohapeal nii kaua käia, kas
mootorit tuksi ei aja...
|
uko
|
postitati 29.01.09 16:57 |
Pikad jutud siis
|
ilus97
|
postitati 29.01.09 16:54 |
no tüdrukuga ntx autos olla ja juttu ajada. bena mootoriga 2.6 käis mõnikord 12h ka järjest kohapeal
|
uko
|
postitati 29.01.09 15:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ilus97
kas sellise mootoriga siis auto kannatab näiteks kohapeal väikselt käia mingi 8h näiteks järjest bena masinaga olen olnud küll nii kaua, et tiksub kohapeal, aga kas diisel kannatab? |
Ehk selgitad miks on sul vaja,et masin peaks kohapeal 8h tiksuma?
|
ilus97
|
postitati 29.01.09 15:16 |
kas sellise mootoriga siis auto kannatab näiteks kohapeal väikselt käia mingi 8h näiteks järjest bena masinaga olen olnud küll nii kaua, et tiksub kohapeal, aga kas diisel kannatab?
|
jan-kos
|
postitati 29.01.09 13:48 |
Praegu on kasutusel paralleelselt A6 1,9 TDI ja A100 2,5 TDI ja viimase üle ei kurda. Sellel A6-l oleks võinud see 2,5-ne moto peal olla. Kütuse kulu
on küll sellise massi juures väike,ma olen saanud alla 6 liitri 100km peale.
|
raunz
|
postitati 29.01.09 11:22 |
Sama siin, ei jää lahjaks ka 85kw versioon, aga eelistada tasuks 103kw versiooni.
Mikroautotasemel on kütusekulu, edasi käib normaaleselt. Tehase andmete järgi läheb 2.5TDI 103kw 0-100ni 9.9s, rääkimata siis hoo pealt kiirendustest
|
kuno666
|
postitati 28.01.09 17:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ilus97
te siis arvate et selle kere kohta jääb 2.5 diisel lahjaks 85kw
|
Lahjaks küll ei jää kui 525tds bemw-ga 105kw sõitnud oled siis võid umbes sellega võrrelda ainult audi on ökom.Muidugi kui autom kast meeldib siis on
see selle mootoriga ideaalne kooslus kunagi omanud ja sõidaks praegu ka kui auto poleks puruks sõidetud.Ühesõnaga jalgu ei jää ja kütte hind ka eriti
ei kõiguta
|
kella4
|
postitati 28.01.09 15:46 |
Ei. Mitte väga. Aga küttekulu tõesti lahjakene sellise massi kohta .
Keskmine võib kõikuda sõltuvalt sõidustiilist ja aastaajast, üks mis kindel - maantekulu jääb suvel pisut alla 5L/100km ja talvel pisut üle. Momenti
madalatel pööretel jagub piisavalt, hea rahulikult kulgeda. Maanteel mugav, suht vaikne. Tehnika sh. mootor väga töökindel.
|
ilus97
|
postitati 28.01.09 15:19 |
te siis arvate et selle kere kohta jääb 2.5 diisel lahjaks 85kw
|
kuno666
|
postitati 28.01.09 15:13 |
Suvel siis sain 30l peaaegu 700km sõidetud.Praegu tuli jäärajal 70% ja maanteel umbes 30% küttekuluks 6,3 l mis pole sugugi paha minuarust.Tegemist
siis a6 103kw 6k manuaalkastiga autoga.
|
raunz
|
postitati 28.01.09 14:58 |
Olematu selle kere ja mootori kohta , rohkem sobilik mikroautole
|
ilus97
|
postitati 28.01.09 14:54 |
mis sa selle küttekulu kohta mõtled siis
|
kella4
|
postitati 28.01.09 14:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ML
...ja R5 2.5 TDI küttekulu pole küll teema mida arutada! |
|
ML
|
postitati 28.01.09 14:01 |
võlusõna oleks : OTSING
minuteada on kõik sajad tsingitud ,alates sigaritest. ja R5 2.5 TDI küttekulu pole küll teema mida arutada!
|
ilus97
|
postitati 28.01.09 12:18 |
Kas keegi oskab selle auto kohta midagi tarka öelda. Mis temal head ja vead on ning palju selline isend ka kütust võtab? kas sellel autol on tsingitud kere?
|