Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kikunaator

 postitati 08.02.09 08:46
Veidi hilinenud post.

Minul on Audi 80 B4 94.a V6 mootoriga 2.6E ja siiamaani on kogemused head. Ei mingeid probleeme talvise käivitumisega ega töötamisega. Sõitnud ja pidanud olen seda isendit 2 ja natuke peale aastat. Küttekulu on ka mõistlik. Suvel keskelt läbi 9L sajale ja talvel 10 ligi.
See minu isiklik kogemus siis.
Kraabits

 postitati 04.01.09 11:59
Asi ka selles, et no olekski võinud isegi pikemale tiirule minna ja vaadata, kuidas auto ntks 20min hiljem käituks, kui temaga maanteekiirusel jms veidi sõidetud. Aga kuna konkreetsel autol olid ainult tõupuhtad suverehvid (eimingit M+S'i) ja terve raadi plats oli ainult jääs, siis poleks seal midagi liigutada saand. + fakt, et konkreetne auto polnud isegi arvel, et maanteele vms ronida temaga.
QUATTRO

 postitati 04.01.09 10:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Kraabits
Küsimused olid ka eelkõige tingitud sellest, et praeguse auto mootoriga pole selliseid probleeme esinenud.


Praegune auto ei ole sul ka pool aastat (või veelgi kauem ), kuskil platsil seisnud. Iga vend tuleb paneb korraks käima ja korra lapats põhja- suretame välja ja jääme järgmist ohvrit otsima.
Nii nädalast nädalasse. See mootor seal ei hakkagi enne korralikult käima kui see bensiiniga pooleks õli pole seal karteris ära vahetatud ja korralikult mootor soojaks sõidetud.
Ilmsalt kaob ka see tiks siis ära.
Kraabits

 postitati 04.01.09 00:26
Küsimused olid ka eelkõige tingitud sellest, et praeguse auto mootoriga pole selliseid probleeme esinenud.
Kuits

 postitati 03.01.09 23:21
kas 2.6 on öhukulu lugejaga?
minu arust mitte.
mootor peaks sama olema,mis sul avataril oleval söidukil,kuid on ka loomulikult tolle mootoriga 103kw isendeid.
pigem probleemiks mitte öhukulu möötja vaid tühikäigu pöörete andur(hetkel ei tule öige nim.meelde).
tiksumine vast töesti hea ei ole,kuid kui pisike tiks siis vast pole köige hullem.
hindadega peaksid kursis ju olema,kuna nagu eelnevalt mainitud-sama mootor,mis avataris.
samas oleksid vöinud viia ka ennast kurssi teiste näitajatega selle auto puhul(veermik,käiguosa jms)
samas kui 7-8 minutit tiksus siis sai vist mootor töösoojaks ja lonkamine vöis tekkida ka mingist andurist(esimene,mis pähe torgatas,et ehk temp.oma kuna too ka osadel söidukitel seda lonkamist tekitab)
Kraabits

 postitati 03.01.09 19:29
Kuna käisin täna huvi pärast Tartus Raadil autosid vaatamas, siis jäi silma üks 94.a B4 avant. Täpsemalt siis 2.6E V6 mootoriga.
Müüja jutu järgi suvest saati platsil (ilmselgelt, suverehvidki aind all).
Niisiis, pandi auto käima ja kõik oli ilus kena, käis ilusti kuid peale umbes 7-8min käimisaega hakkas mootor lonkama. Pöörded kõikusid lühikeste intervallidega 1100-1500 vahel, tunne oli justkui selline, et saaks bena otsa. (bena oli näiduki järgi piisavalt + mootorit uuesti käivitades seda efekti ei olnud)
peale uuesti käivitamist ilmnes aga üpris ilusti kuuldav klapiklõbin, sai siis üpris kiiresti sealt auto juurest jalga lastud.

Kuna ikkagi plaan sedasorti (sarnast, mitte sama) masin osta, siis huvitaksi, et mis seal probleemne võis olla ? õhulugeja ?
ning, et palju see lugu üldse maksma oleks läind umbkaudu, kui see alles hiljem välja oleks tulnud ?

linki konkreetsest masinast anda kahjuks ei saa, kuna ei mäleta poe/platsi nime millel ta seisis, ning netist ka üles ei leidnud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.7% - SQL: 77.3%]