Teema ülevaade |
priidik
|
postitati 08.10.08 15:17 |
Nooo vaesele on kõik kallis. Miks osta autot kui raha pole, et seda üleval pidada. Kui Sul ikka korralik urS ja kiiresti sellest lahti pole vaja
saada... mis tast ikka poolmuidu ära anda. S ikka asjaarmastaja auto. Tänapäeval võid minna poodi ja osta 100 tuhandega endale tutika lada ka..
|
jyri172
|
postitati 08.10.08 14:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
mul aut kast ple ühtegi probleemi olnud hooldada õigel ajal jne ei juhtu taga midagi uimasem veitsa on aga mugavam
et siis kui mul korralik ess aut 1992 palju selle eest küsida kui isegi 50k käis üks vaatamas ja sai selle raha eest pärast s6 (no mis kindlasti
ideaalses korras ple)
panen 60k ja jäängi müüma w? |
Müü mis summaga tahad, ise kujundad hinna, kuidas sulle sobilikum. |
imelik et siis lasen hinna alla siis kõik arvavad , et ront. hoian hinda norm essile ja siis ei taha keegi kuna kallis! või saan asjast valesti aru?
|
Rst
|
postitati 08.10.08 13:53 |
Kui käigukast, mootor ja ufod on korras, siis osta ära, sest ülejäänud asjade puhul on tegu tavalise 100/A6 c4'ga.
PS! Tuunimine on mõttetu.
|
jõuvanker
|
postitati 08.10.08 13:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
mul aut kast ple ühtegi probleemi olnud hooldada õigel ajal jne ei juhtu taga midagi uimasem veitsa on aga mugavam
et siis kui mul korralik ess aut 1992 palju selle eest küsida kui isegi 50k käis üks vaatamas ja sai selle raha eest pärast s6 (no mis kindlasti
ideaalses korras ple)
panen 60k ja jäängi müüma w? |
Müü mis summaga tahad, ise kujundad hinna, kuidas sulle sobilikum.
|
jyri172
|
postitati 08.10.08 12:43 |
mul aut kast ple ühtegi probleemi olnud hooldada õigel ajal jne ei juhtu taga midagi uimasem veitsa on aga mugavam
et siis kui mul korralik ess aut 1992 palju selle eest küsida kui isegi 50k käis üks vaatamas ja sai selle raha eest pärast s6 (no mis kindlasti
ideaalses korras ple)
panen 60k ja jäängi müüma w?
|
jõuvanker
|
postitati 08.10.08 12:36 |
Olen mitmeid S4´sid 2.2T 20v man kastiga omanud, mitmeid niisama ajaviiteks näperdanud, hetelgi üks selline liikur olemas.
Tasub vaadata kindlasti man kastiga masinat, aut kast kipub lagunema jms, esineb jamasid.
Tuleb osta võimalikult väikse ( orig. ) läbisõiduga masin, eelistada tasuks HP2 esipiduritega eksemplare alat. ´93a keskpaik. Ufoketastega on jama -
kallid, ei kesta, saab ümber ehitada, kui selleks vaja uuematüübi püstakuid + esipidureid võisis treialil lasta treida/freesida vaheadapterid, et
saaks UFO püstakule uuemamalli pidurisuportid panna koos 314mm ketastega.
Ennem ostu tasuks teha põhjalik ülevaatus - elektrooniline diagnostika, komprimeerimislõpprõhkude mõõtmine ( 10bar oleks viimane piir, alla selle on
k o h v i , ise ei ostaks alla 11bar survega masinaid ).
Sidus, käigukast, veerimik logistada jms.
Proovisõit kindasti, ülelaaderõhk jne autokäitumine.
Võib osta raipe üliodavalt ( alla 50Keegi, miski 30ga saab hea raipe kätte ), kuid sinna minev rahasumma on küllalt tore ,et saaks uuesti elulooma.
Ühesõnaga, osta korralik S4 2.2T 20v, originaalmootorile mõeldud nn stage1 soft ca 195KW/420NM @1.4bar ning sõidumõnu jätkub pikaks - pikaks
ajaks.
Suuremad vead, mis vanadusest tingituna esinevad:
Süütesüsteem: booli, piibud - rabedad, ebapiisava takistusega.
Kummivoolikud; nii ülelaaderõhupoolele kui jahutussüsteemis.
Sillapuksid.
Need on siiki norm vead, mis tingitud vanusest.
Hoolduse kohapealt, 120 000km täishooldus ca 7-8Keeki, suurusjärk oleneb, mis mootoriõli jms kasutada. Esikoltsid HP2 piduritele ca 700eeku, puksid
ei ole kallid.
Tasuks pärast ostu vahetada nii kõik õlid, kui rihmad/rullid jms, kui eelnev ajalugu on hämar ja ei ole teada, mida, millal tehtud.
Midagi ülemõistuse seal nüüd küll ei ole, küllaga on sõidumõnu igati asjaeest, parem, kui isegi mistahes tutika kesklassi pereautol.
S4/S6 2.2T 20v sobiks rohkem kodanikule pereautoks, kes soovib veits ekstreemsemat sõidustiili, jõudu, kiirust, läbivust jms. ning kel mutrivõtmed
peos püsiks ning ühk-teist masina hingeelust taipaks. Tehnikakauge, lollile inimesele ei soovita osta 2.2T 20v mootoriga selle ajastu maisnaid.
|
jyri172
|
postitati 08.10.08 12:23 |
et siis tekkis küsimus sellepeale et kui hooratud ess saan aru et hind madal aga kui korralik ja tõesti korralik ess siis pean hinna lakke jätma et
siis heas korras jne??ega keegi ei ostaks niguinii oavat kuna kohe ront??? jätan hinna sinna 60k juurde ja jäängi elulõpuni müüma auto näiteks 93a ?
siuke siis põhimõte w? ma arvan et tavainimene kes essist ei tea sittagi ja vaatab auto vanust kui hind 60k ei mõtlekski ta nii vanat autot osta ju :S
se nagu reaalne tegelikult ju!
ja eriti veel kui siin räägitakse et essi kallis ülal hoida jne ma ei sa aru kus ta siis nüüd nii väga kallis on ??
srry kui keegi nüüd kurjaks saab
|
MartinCS
|
postitati 08.10.08 10:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Kui me nüüd selle osa välja jätame, mis siis essi puhul nii kallist on, et seda müstiliselt kallim taastada oleks kui mõnel teisel autol?
| Ei olegi suurt midagi. Kuid ka läbiaetud misiganes mootoriga c4q sõlmede taastamine on kallis. Ainult, et essi hooratakse
tavaliselt rohkem.
|
tarmo
|
postitati 08.10.08 09:57 |
Mille poolest erineb essi kere taastamine suvalisest nelivedusest c4-st näiteks? See on igal autol sama, ei ole mingit vahet, kas on ta nüüd ess või
c4 100 või c4 a6.
Võrreldes c4 100 2,8q-ga on erinevus põhimõtteliselt ainult mootoris, käigukastis ja esipidurites (see on hetkel üsna üldiselt võetud). Kui me nüüd
selle osa välja jätame, mis siis essi puhul nii kallist on, et seda müstiliselt kallim taastada oleks kui mõnel teisel autol?
|
MartinCS
|
postitati 08.10.08 09:39 |
tarmo, räägid nagu ainult mootorist- okei, see on selge, et seal midagi müstiliselt kallist pole, aga S-il, nagu muudel autodel on ju peale selle
miljon asja- tüüpilised jahutusvedeliku lekked (radikavahetused).. käigukastid, pidurid, värvkate, veermik-puksid-padjad, elekter- muud anomaaliad,
kuhu pole raske matta teist auto väärtust. Korraliku isendi puhul pääseb hooldamise ja väiksema närvikuluga. Läbiaetud Essi näinud ja elustanud (mitte
minu endine, vaid üks teine), ja sellel pillil oli mootor kõige väiksem mure (mis loomulikult ka ei töötanud).
See on fakt, seda Sa nüüd ju ometi ümberlükkama ei hakka?
|
tarmo
|
postitati 08.10.08 07:01 |
Samuti ei ole ka raipe elustamine midagi kosmilist, kõike on saada, nii vilesid kui kepse. Oleneb, mida inimene tahab, kui endal mutrivõti peso püsib
ja küünealused õli kannatavad, siis pole hullu midagi. Ei ole seal neid jubinaid nii meeletult palju, mis välja vaja vahetada. Esside puhul on
lihtsalt suurem tõenäosus, et mootor kohvi on, kui seda näiteks 1,9tdi. Vaadates mis hinnaga esse praegu juba saada on, siia juurde küsi näiteks hr
Kiireaudi, prri, tartsi või mulki käest, et kui palju maksab 20vt mootori kordategemine ja ongi auto hind teada. Ahjaa, ja see hind tuleb umbes
selline, kui palju maksid essid eelmine aasta.
|
cilaper
|
postitati 08.10.08 06:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Mis pagana paksust rahakotist te räägite?
Kui on ainult chipitud auto, siis miks peaks selle ülalpidamine kallim olema kui ükskõik millise teise turboauto puhul?
Kasvõi näiteks A4 1,8T...
Hetkel võin julgelt öelda, et mul b2 ülalpidamine on kallim kui oli essi ülalpidamine. Samas kui hakata essi ehitama (mulk, rst, äss jt) siis on
loogiline, et summad lähevad üsna kiirelt tavakasutaja mõistes kosmiliseks kätte ära. |
jutt oli raipe elustamisest, mitte ülalpidamiskuludest.
|
tarmo
|
postitati 08.10.08 06:39 |
Mis pagana paksust rahakotist te räägite?
Kui on ainult chipitud auto, siis miks peaks selle ülalpidamine kallim olema kui ükskõik millise teise turboauto puhul?
Kasvõi näiteks A4 1,8T...
Hetkel võin julgelt öelda, et mul b2 ülalpidamine on kallim kui oli essi ülalpidamine. Samas kui hakata essi ehitama (mulk, rst, äss jt) siis on
loogiline, et summad lähevad üsna kiirelt tavakasutaja mõistes kosmiliseks kätte ära.
|
MartinCS
|
postitati 08.10.08 00:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
kui ostad s-i siis korraliku, kui üritad auto hinna pealt "säästa" siis paksu rahakotti sulle, väga mõttetu üritus. kui sa mind praegu ei usu siis
hiljem nutad ja usud
ja see 270hj pole mingi näitaja millejärgi autot vaadata
|
Kuldsed sõnad. Kui S- siis korralik. Raibet jäädki elustama.
|
lehys
|
postitati 07.10.08 21:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
kui ostad s-i siis korraliku, kui üritad auto hinna pealt "säästa" siis paksu rahakotti sulle, väga mõttetu üritus. kui sa mind praegu ei usu siis
hiljem nutad ja usud
ja see 270hj pole mingi näitaja millejärgi autot vaadata
|
essi mehed üldse paksu rahakotiga
|
cilaper
|
postitati 07.10.08 20:57 |
kui ostad s-i siis korraliku, kui üritad auto hinna pealt "säästa" siis paksu rahakotti sulle, väga mõttetu üritus. kui sa mind praegu ei usu siis
hiljem nutad ja usud
ja see 270hj pole mingi näitaja millejärgi autot vaadata
|
westa
|
postitati 07.10.08 17:59 |
Minu meelest: Head on selles masinas küllaga( S4 2.2t 20v ikkagi)
Samas üks halvemaid omadusi on suur raha kulu, eriti alguses : 95% väljaminekutest annad politseile
|
Kuits
|
postitati 07.10.08 17:33 |
näiteks mina panin otsingusse s4 2.2 ja siis hakkasin aastate taguseid teemasi vaheldumisi sirvima ja saab ikka suht ülevaatliku pildi.on nii
hurjutamist kui ka kiitmist-viimast tundub,et ikka rohkem.
eks essu omanikud vast viitsimise korral kribavad siia midagi,kuid kui ikka essi vastu huvi on tasub ka lugeda vanemaid postitusi,selline on minu
arvamus.
|
jõuvanker
|
postitati 07.10.08 17:32 |
Kui natukenegi viitsiksid foorumis ringi vaadata, siis leiad järgmise fooruminurga:
S ja RS mudelid !
|
maikl369
|
postitati 07.10.08 16:45 |
Võiksite rääkida sellest 2.2 mootorist mis on head ja mis vead...
samuti ültse selle auto vastupidavus...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/643/auto_php-id=548643-www_auto24_ee.html
|
|