Teema ülevaade |
jaspa
|
postitati 29.09.08 08:07 |
See auto juba pikemat aega müügis. Minu arust on see alghind seal ülespoole mitte alla liikunud. Kui ma ei eksi siis oli varem alghinnaks 45 000.
|
Andrus_V
|
postitati 28.09.08 22:48 |
Rootsi kliima peaks ju enam-vähem sama olema, mis Eestis. Imelik, et seal autod nii ära ussitavad. Mida umbes 6-10 aastat vanadest autodest arvata,
mis ainult Rootsis sõitnud?
|
kps
|
postitati 27.09.08 19:12 |
Tegelikult on swenska autodega yks suur mure - läbiv roosteauk ja makroflex. ~20 rootsist tulnud liikurit näinud oma garages, kus suurtesse aukudesse
on makro lastud ja pahtel+värv peal. Ja see pole eesti toode olnud
Tegelikult vaatan ka ise liikurit rootsist ja s*temal juhul olen ka ise sama jama ohver . Kui äri prse läheb siis teeme 2009.a. juunis koos jaanituld, kus c4 hunnik on lõkke keskel .
|
InTz
|
postitati 27.09.08 18:09 |
Tegin Rootsi arki lehel päringu.
Ei saa rootsi keelest eriti aru, kuid rootsis olnud 6 omanikku. Rootsis registreeritud 1998 ehk 10 aastat sealseid maanteid mõõtnud. Esmane reg ka
vist hoopis 1995-06-25, mitte 96-06 nagu kuulutuses.
2008-09-08 on arkis arvelt maha võetud.
277989 vist mingi viimane fikseeritud odomeetri näit.
Kes oskab see tõlgib.
Copy/paste
Reg nr: PEZ197
Fabrikat: AUDI A6 AVANT
Färg: MGRÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1996 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer:
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 2: 2008-09-01
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2008-09-08)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja
Antal ägare: 6 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1998-08-01
I trafik första gången i utlandet: 1995-06-25
Utredning: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2008-07-01 - 2008-11-30
Senast godkända besiktning: 2007-08-27
Vägmätarställning: 277989
Tekniska data
Motornummer:
Motoreffekt, kw: 128,0
Effektnorm: EG
Kaross: Kombi, Taklucka (05)
Slagvolym, cm3:
Växellåda: MANUELL
Tankvolym, liter: 80
Antal passagerare, max: 4
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Krockkudde, främre passagerarplats: Nej
Skattevikt, kg: 1700
Tjänstevikt, kg: 1700
Totalvikt, kg: 2140
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 2100
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagnsvikt kg, vid B-behörighet: 1360
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 440
Kopplingsavstånd, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram: 1
Drivande axlar bak: 1
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 205/55R16
Däckdimension axel 2: 205/55R16
Bandbredd, mm:
Längd, mm: 4800 Bredd, mm: 1780
Höjd, mm:
Max hastighet, km/h:
Drivmedel 1: BENSIN
Bränsleförbrukning, l/100km, blandad körning:
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad körning:
Bränsleförbrukning, l/100km, landsvägskörning:
Koldioxidutsläpp, CO2 landsvägskörning:
Bränsleförbrukning, l/100km, stadskörning:
Koldioxidutsläpp, CO2 stadskörning:
Röktäthet, M-1:
|
tarmo
|
postitati 27.09.08 16:46 |
Kui see svenskas takso olnud on, siis on ta vahepeal ümber regatud? Rootsis on taksod kollaste reg nr-tega. Samas ei vihja ka armatuur, et seal mingit
lisavarustust olnud oleks.
|
kps
|
postitati 27.09.08 11:09 |
Nii et pole midagi teha, pead ikka 4,2 s6 poole vaatama kui rootslast tahad. Need pole ilmselt taksiste teenindanud .
|
MorpheusS
|
postitati 27.09.08 10:04 |
Just sai töö juures arutatud samal teemal. Nimelt enamused sinaka tooniga audid mis rootsist toodud, on seal taksot sõitnud ja nüüd tuuakse neid
eestisse, kus keritakse spidokat alla ja pannakase "soodusmüügi" all müüki.
|
InTz
|
postitati 27.09.08 09:37 |
Olen aastate jooksul omanud mitmeid audisid ning kaks neist on olnud audi 100 C4 kerega, mis on toodud Rootsist.
Mõlemal masinal olid salongid väga kenad ja kulumata ning mootorid samuti väga head. Mõlemal esines tavapärasest rohkem roostet, kuid ei midagi hullu.
Mõlemal oli roostekirme põhja all tagapool tagumisi rattaid. C4 kerel kipuvad roostetama esitiivad tiivakaare pealt. Porikoopas on tal miski
"poroloon" isolatsioon, kuhu kogub sodi ja soola ning läbi nad roostetavadki. Üldiselt C4 audil suuri rooste probleeme ei ole ning mina julgeks
Rootsist toodud autot osta. Kokkuvõttes sõltub ikkagi paljuski eelimistest omanikest ja konkreetsest masinast.
|
tarmo
|
postitati 27.09.08 09:05 |
Olen Rootsis piisavalt käinud, eestis on täpselt sama seis. Puha roostes on väga suhteline mõiste, eriti veel c4 puhul
|
karlson
|
postitati 26.09.08 22:19 |
Tahtsin ka kunagi Rootsist toodud A6 osta,aga tuttav automüüja ütles,et tema ei soovita Rootsi autosid,need ju puha roostes.Ta tuli igakord läbi
Rootsi tagasi ja nägi mis autod sõidavad seal tänavatel.Võta nüüd kinni.
|
ertu
|
postitati 26.09.08 22:11 |
Tihti kui tahetakse auto eest näiteks 30k saada, siis pannaksegi nn alghind 5-10k suurem, et tekitada soodusmüügi efekti.
Siin äkki sama teema.
|
Black
|
postitati 26.09.08 21:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
et miks hind järsku 10k langenud on? |
Autu on vaja maha müüa, noh.
|
tarmo
|
postitati 26.09.08 18:55 |
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/252/auto_php-id=543252-www_auto24_ee.html
Kas keegi on seda autot vaatamas käinud?
Ma ei ole kuidagi antud tel nr-l müüjale pihta saanud, las ei levi,või on kinni nr. On keegi seda autot vaatamas käinud ja on kursis, et miks hind
järsku 10k langenud on?
|
|