Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tanel

 postitati 12.09.07 18:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
sorry võhikliku küsimuse pärast, aga mis vahe on tiptronicul ja multitronicul? Ja mis selles multitronikus nii hirmsat on?


Pole teemasse kuid lisaksin viite kus eelnevalt foorumis nende erinevusest juttu olnud.

Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
MartinCS

 postitati 12.09.07 18:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
sorry võhikliku küsimuse pärast, aga mis vahe on tiptronicul ja multitronicul? Ja mis selles multitronikus nii hirmsat on?


Multitronic on minuteada ainult esiveolistel ja eks ta ebatöökindel ole, mis seal muud hirmsat olla saab :D
Kotkas

 postitati 12.09.07 18:05
sorry võhikliku küsimuse pärast, aga mis vahe on tiptronicul ja multitronicul? Ja mis selles multitronikus nii hirmsat on?
kiireaudi

 postitati 12.09.07 17:40
Ei, sest tegu on va mõnusa multitronic käigukastiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]