Teema ülevaade |
lassekast
|
postitati 19.03.09 05:33 |
Maanteel 8/9 l,linn 12l kui normaalselt s6ita.
|
rkrimm
|
postitati 18.03.09 08:44 |
Upitan ühte vana teemat.
Küsimus kütusekulu kohta sellel mootoril - Kui suur on trassil, kui suur linnas? Nii harju keskmine ma mõtlen.
|
MaQQu
|
postitati 09.05.07 07:02 |
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1449
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
|
scion
|
postitati 08.05.07 16:12 |
Aeg veits edasi läinud ja võimalused paremad, leitsin sellise isendi:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=315974&cache_missing=1
Mida sellise isendu puhul peax uurima?
Quattro kogemus puudub!
|
Geo
|
postitati 29.04.07 08:48 |
KG mootor on normaalne siis kui rõhuregulaator on korras. Kui see on peetis, siis selle autoga pole midagi teha. veel väga tähtis on bensiini pump, ja
kui see kas või natukese õhtale hakkab kakkuma, siis on jama.
Aga muidu on omad plussid - pole katte ega lambdat; Väänet madalatel pööretel on küllalt; tuunida - mehhaaniline pritse elektrooniliseks + progetav
aju ja olemas 170+ kW
Jupid on suhteliselt odavad, kütekulu min 12l linnas rahulikult sõites.
Alternatiiv KG mootorile on MC1 ja MC2 mootorid, mis on palju paremad (raud on praktiliselt sama) ja tuunida neid on kergem/odavam.
Minu arvamus on see et parem mitte osta KG mootoriga autot ![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
|
Mybestfriendmyself
|
postitati 24.04.07 14:04 |
134kW moto on suht lollikindel kui seal midagi ratsitud ei ole aga tähelepanu peaks pöörama sellele kuidas tühikäigul töötab kuidas soojast peast
käima läheb ja kui palju suitseb kui suitseb Ja hea oleks vaadata kas turbo ka töötab.Siis veel kindlasti elektri poolt tuleb uurida nii palju kui see
kohapeal võimalik on kuna nii vanal autol on kombeks igasuguseid otse ühendusi omada mis võivad parajalt probleeme tekitada.
|
scion
|
postitati 15.04.07 19:52 |
Mis arvate sellisest isendist http://www.motors24.ee/Default.aspx?page=carview&id=59166&page2=0
Kui töökindel ültse 2,1 turbo134kw on??
Mida tulex eriti vaadata?
Ette tänades!
|