Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HannesT

 postitati 06.09.07 22:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi.


See "oluliselt" on tehase andmete järgi tegelikult 0,4sek 2,6bens kasuks . Plus veel see, et mootorite vanuse erinevus on 6a. Plus veel see, et disla löriseb.


Edit by Maku
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused

TT kommentaar:

Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
Liiguvad 3,2 ja 3,0 võrdselt, 3,2 kütusekulu ON 3 - 3,5l/100 km madalam ja siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
3,2 FSI-ga seevastu päris palju (ketipingutid väsivad ja ketid venivad välja - kulu kuni 85 000.- ).
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.

puna

 postitati 06.09.07 20:23
kW eest maksad, aga nm@rpm on see mida saad.
Amadeuz

 postitati 06.09.07 14:57
Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi.
rocket

 postitati 06.09.07 14:14
Kuna pole ise omanud, siis ei oska kommenteerida, aga enda jaoks uurida võid:

* turbo eelised versus mootori hooldus
* kas mootor on ketiga või vajab rihmavahetust
* kas mõlemal on longlife service ehk pikendatud hooldusvälp
* kas mõlemal on/ei ole mootori eelsoojendi (kütusekulu talvel !!!)
* kas mõlemal on kuus käiku (ökonoomsus)
* talvise (kvaliteetse) disla kättesaadavus sinu kodukohas
milf

 postitati 06.09.07 13:51
Tere! Plaan soetada uue põlvkonna A6, aga ei suuda otsustada.
Ökonoomsem on muidugi Diisel ja vääne pidi ka parem olema, aga 188 Kw ahvatleb rohkem.
Mis need plussid ja miinused veel siis oleksid ?
V200

 postitati 17.04.07 10:10
3,0 TDI teeb siiski päris tugevat traktori häält, nagu peaaegu kõik VAG-i diislid. Keskmine kütusekulu on ka vaid paari liitri jagu väiksem kui 3,2 FSI mootoril, mis minu arvates ei õigusta põriseva ja haiseva diisli ostmist.
Aga eks see on maitse asi, proovi ise ära.

Edasi lähevad mõlema mootoriga autod üsna võrdselt. Tunde järgi 3,0 TDI vaat et pareminigi.
kps

 postitati 16.04.07 20:10
Võimalusel proovi mõlemad variandid oma käega ära, siis saad palju paremini aru, mida hing rohkem ihkama jääb ;) Korralik hooldusajalugu on uuemal autol pigem tähtsam, mille järgi ehk hoopis lihtsam otsustada + saad võtta ka mingi umbkaudse kuluarvestuse edasistele korralistele hooldustele kasvõi esindusest (tead millega tulevikus arvestada) ;) Vanemal autol see suht pohh, kuna niikuinii kõik kukub küljest :D
iffkoll

 postitati 16.04.07 20:04
soovitan dislat kuna see ökom ja ei jää palju alla kah kiirendusel ja l6ppkiirusel. suht hästi astub edasi ja enam erilist nagu ple suurt häälevahet kah dislal ja bensukal. dislad suht vaixed juba. mudugi - on see et disla remont mudugi kallim aga selle eest diisel peab jälle kauem vastu.
lem

 postitati 16.04.07 18:16
Küsimus siis selline,et tahaks oma vana uuema vastu vahetada.Ainult ei ole veel otsustanud, kas osta A6-3,0 TDI või 3,2 Bensiin.Mis oleks nende mootorite + ja- . Veel ,et diislitega kogemus puudub.Ette tänades, kes on nõus oma kogemusi jagama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]