Teema ülevaade |
a628
|
postitati 10.02.07 10:04 |
kui 10 000km peale ühe liitri üli võtab v6 siis on väääääga hästi saadud
kindel on see juba et kui ta on V6 siis on õlikulu paratamatus .... olen 3 V6 mootoriga audit sveitsist toonud kõik 2,8 ja kiirteel sõites on liiter
1500km kohta täitsa norm kõik 3 autot on niimoodi võtnud aga eestis sõites muidugi see kulu langeb märgatavalt .. aaga muidugi kui mootor väljast
õline on siis peaks jah tihendite kallale minema
|
Dan
|
postitati 09.02.07 11:10 |
Minu arvamus: Õli võtavad enamus vanemad v6 mootorid õlilekke tõttu. Töökaaslane omas 2,6l isendit ja temal võttis 10000km-iga max-st miinimumini ja
see ei tulnud välja sumbutist. Seega loobus ta tih-te vahetusest. Mootor ise on yldiselt väga vastupidav! Kui plaanid plokikaane tih-te vahetust
kuskil teeninduses siis kysitakse su käest kohe kindlasti päris suur ports raha Ja kui bensiini kokku tahad hoida siis pole see 2.8 õige valik... Isegi piilusin vahepeal 2.8-t aga siis oleks ma juba kindlasti valinud
142kw-se mootori...
|
emahiir
|
postitati 09.02.07 10:32 |
Ostsin 4 kuud tagasi sama motoga c4, kuid manual ja mitte quattro. Mootor on tal kuulikindel, ainult õli võtab pisut, väidetavalt pidigi võtma ja ise
pole klapisääretihendeid vahetanud, kuigi 200000 pealt võiks juba. Siis paistaks, kas võtab edasi või mitte. Vahetanud olen tal temp.anduri, filtrid,
tagasillapuksid ja ongi kõik. Moto on tal jah tegelikult vist c5 oma ja keredetailid lähevad c4 järgi. Mugav sõita, möödsõidud väga lihtsad ja
küttekulu, nagu siin pakuti kuskil sinna 10/11 ja lisaks juurde, olen saanud ka 9 hakkama, ilmselt ega maanteel alla 9 palju ei saa.
|
Fugitive
|
postitati 07.02.07 22:56 |
mõni aeg tagasi vahetasin oma V6-l plokikaane tihendid ära. lasin kaane kah lihvida, survestada jne. raha läks umbes 10k. võid arvestada, et läheb
päev aega selle tööga. muidugi kõik sõltub kui kiiresti kaaned valmis saavad. samas nii suure tööpuhul peaks ülevaatama kõike muid asju mis sinna
teepeale sattuvad, ja vajalik vahetada. minul läks 20k remondipeale(siduri komplekt ja mootori - käimakasti õlid filter hinna sees(manual kast)).
|
TuRiK
|
postitati 07.02.07 21:31 |
mix veel sellel kytuse paagis on mingi surve? teed kaane lahti puhub valja kohe? milles vqiks probleem olla? ja palju maksaks plokikaane tihendite
v2ljavahetamine sellel autol?
|
a628
|
postitati 04.02.07 20:18 |
kõik kütte võtab ära
ise omanud nii 128kw kui ka 142kw mootorit, minuarust on kütusekulu mõistlik... aaga ostes sellist autot siis ei tohiks eriti sellele mõelda .. linnas 14 maanteel 10 kui nii arvestad siis ei pane väga mööda. AT
käigukastiga pole minul kunagi probleeme olnud ...
|
TuRiK
|
postitati 04.02.07 15:53 |
kas A6 C4 142kw 2.8 quattro Automaat on kallis hooldus? miuksed on pqhivead? ja kas mootor on hea ja vastupidav? endal oli 2.8 quattro kupee aga kw
oli 128! kui kellegil on siis palju kytet umbes vqtab?
|