Teema ülevaade |
Reimers
|
postitati 11.10.06 08:04 |
pakun et selle 100K eest saab siiski ainult hea Audi A4 kuna C4 on ütleme juba vananenud veic ja C5 on siiski 130K kanti siis mina arvatavasti valiks
võimalikult hea Audi A4 arvatavasti siis 1.8T või 2.8 isendi ! Kuna arvan et 97a C4 ehk siis viimast selle kerega pole ka mõtet väga osta kuna aasta
pärast on kindlasti C4 hind langenud ja C5 hind kukkunud alla 100K !
see et sa pingutad omale C5 odavalt ei tasu ka ära kuna need on paraku räiped ja peaksid arvestama ikka 130K+ hinnaga nende puhul
|
riio
|
postitati 28.09.06 10:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
. V8'ga masina ostab sinult aasta pärast ära ainult asjaarmastaja/gurmaan (leida sellist vist raske kui tahad HEAD HINDA tehtud...
|
Selles osas 100% kindel kohe. Kui mina loeks kokku oma raha mida olen V8 alla matnud, siis saaksin alaa auto24 endale koguni 2 V8 juurde. Kuid samas
on ta ka auto mis mulle meele järgi on. Kahjuks/õnneks kuulun mina nende V8 gurmaanide hulka. Kuigi vahepeal pidasin mõtet maha müüa kuna väljamaalt
teine kurmaan tahab osta hea hinnaga siiski otsustasin alles jätta, sest pole minu jaoks midagi paremat asendamaks v8 Kui siis Must a8 oma 4.2 l 10 aasta pärast....sest on ka tema minu jaoks
klassika Ja kuigi mu auto väärtus on suhteliselt hea siis eestis mul pole
mõtet ala 30 kilo-40 müüma seda hakkata....Kuigi saksas maksab V8 manuaal 5,5 kilo euri-korralikud 6,8 k euri- ja sedagi kui neid ültse müüakse.
Selles suhtes tõuseb ka osades maades summa V8 eest...
|
hamlet
|
postitati 23.09.06 15:35 |
Tänan vastuste eest!
Kuigi siin tuliselt vaieldi teema üle...sain ikkagi küllaltki hea ülevaate ja lihtsam otsustada edaspidi.
A3 mul ikkagi esimene Audi...
|
Dust Rocket
|
postitati 02.08.06 00:05 |
Noh rebib jälle lahmimiseks, MIS?
Teemasse: ilmselt miski diisel peaks ta olema kui nõutud mudel, mis kere see oleneb ikka sellest mida sa aasta aega selle autoga teha tahad? Pakun et
A6 mahub 5 inimest paremini kui A4-ja. Avanti rohkem kaupa kui sedaani.
Üldiselt on ikka nii, et tee selgeks omale mida sa selle autoga teha tahad ja siis osta midagi ära või küsi arvamust konkreetsema auto kohta, kuna nii
on raske mingit nõu anda.
Autod mille hind kindlasti AUDI-l üles lähevad on S2 ja Sport Quattro.. Aga need sul vaevalt plaanis olid
|
Simps
|
postitati 01.08.06 21:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.
|
Ja sinu postitused on muidugi hästi sisulised ja asjakohased kogu aeg.
Loe uuesti esimest posti ja saad aru, et tegemist on konkreetse situatsiooniga.
Ainukeseks miinuseks on see, mille lunatic juba alguses välja tõi. |
Olen üritanud nii sisukaid ja asjakohaseid postitusi teha, kui võimalik, aga nii sisukaid ja asjakohasi postitusi nagu teed sina, pole ma nagunii
kunagi võimeline arvatavasti tegema.
Esimest postitust juba enne lugedes tekib küsimus, et kas teised saavad otsustada milline mudel on mugavuses selle raha eest parim ? Seda peaks siiski
auto ostja ise otsustama, sest äkki on inimene kes soovitab mugavuse poolest A4-ja, sõitnud ise 10 eelnevat aastat ainult näiteks 06-ga ja nüüd ostnud
A4-ja, seljuhul tundub see muidugi mugavaim auto maailmas.
|
kps
|
postitati 01.08.06 18:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jass
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere.
|
OT, aga 1,8 turbo on muide ökonoomsem, kui 1,8 ilma turbota. Minek on turbol aga oluliselt parem. |
Sellel on ka rohkem lilleks lasta. Ja ega turul see 1,8T eriline pluss paraku pole jälle vajab rohkem fänni ostma
|
jass
|
postitati 01.08.06 15:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere.
|
OT, aga 1,8 turbo on muide ökonoomsem, kui 1,8 ilma turbota. Minek on turbol aga oluliselt parem.
|
kps
|
postitati 01.08.06 14:18 |
Millest lihtsam lahti on saada on ilmselt aasta pärast tõesti b5 kere 1,9tdi ja c4/c5 kere 1,9 ja 2,5tdi. V8'ga masina ostab sinult aasta pärast ära
ainult asjaarmastaja/gurmaan (leida sellist vist raske kui tahad HEAD HINDA saada). Üldiselt on suht magus asi momendil ka a4 kerel mingi mõnus bensu
ökomotoga isend ~1,8 tavahingav 92kw, millel lisasid on heldemalt ja universaalkere. Kui aga selle aasta jooksul peaks vahet pole mis isend
katastroofiliselt ära lagunema, siis selle eest pole sa muud moodi kaitstud kui ostad kasvõi nõks kallimalt vähegi kindlama taustaga Eestis juba
liigelnud isendi (mõni klubikaaslane müüb oma kasutuses olevat isendit - võimalus ehk natu rohkem teada juba tehtud/vahetatud vidinatest)
|
Kaaku
|
postitati 01.08.06 13:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.
|
Ja sinu postitused on muidugi hästi sisulised ja asjakohased kogu aeg.
Loe uuesti esimest posti ja saad aru, et tegemist on konkreetse situatsiooniga.
Ainukeseks miinuseks on see, mille lunatic juba alguses välja tõi.
|
Simps
|
postitati 01.08.06 12:46 |
Tegelikult on see mõttetu teema, kujutage nüüd ette kui iga AC kasutaja teeks teema, millist autot oleks tal kõige targem/kasulikum osta.
Iga inimene peaks siiski ise otsustama, milline auto talle kõige parem oleks - mis mootoriga, mis veoskeemiga, mis keretüübiga jne jne.
|
priitps
|
postitati 01.08.06 12:35 |
S4 poleks mulle tulnud. Vahendasin ostu.
Tuleb osata osta autot ja saab väga väikeste kulutustega!
|
lukas
|
postitati 01.08.06 12:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: priitps
ei ole nõus sellega, et 1a pole mõtet autot pidada, minuarust just ongi. Rohkem hoiad kallist autot(100000+) siis seda rohkem just hävid. Kui ma ostan
auto siis ikka korras masina, mitte sellise kuhu pean aasta jooksul 25 000 sisse laduma. Kuna ise ka rahulik siis remondile tavaliselt aastas ca 1000
krooni läinud. Loeb just see palju turuhind kukub. |
vaatasin, et soovid osta S4 2,7 BiT, mis sa näiteks ise arvad palju sa sinna 1 aastaga raha sisse paned? Või sa ei kavatse hakata ei õli,
jahutusvedelikku, termostaati, hammasrihma, rullikuid jne vahetama? Äkki mõni puks ka veel ja ongi pea +10K? Või usud ilusat hooldusraamatut kus
läbisõiduks 65000? Kui 1 aasta pärast ära müüd, siis palju sa hävid?
Ma ausalt ei kujuta ette mis masinaga sa siiani sõitnud oled et 1000 eeku aastas hooldusele kulutatud. Sellise hoolduse summaga on isegi näiteks vana
b3 hooldamine keeruline. Kui ostad auto muidugi niisama vaatamiseks siis on teine lugu.
|
priitps
|
postitati 01.08.06 11:54 |
ei ole nõus sellega, et 1a pole mõtet autot pidada, minuarust just ongi. Rohkem hoiad kallist autot(100000+) siis seda rohkem just hävid. Kui ma ostan
auto siis ikka korras masina, mitte sellise kuhu pean aasta jooksul 25 000 sisse laduma. Kuna ise ka rahulik siis remondile tavaliselt aastas ca 1000
krooni läinud. Loeb just see palju turuhind kukub.
|
lunatic
|
postitati 01.08.06 10:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Milleks osta üldse auto 1 aastaks? Äkki tuleb rendiautodega odavam sõita. |
Rendiauto tuleb igakell kallim. Ilmselt üks põhjusi on see, et riskigrupp korrutatakse kahjudeta aasta puhul 0,8'ga läbi.
Endalgi oli alguses riskigrupi alla saamiseks aasta aega 44kw sigull, siis veidi üle aasta B4 sedaan, nüüd üldse kaks autot korraga ja riskigrupid
sassis (erinevad)
See on tõsi, et aastaga saab juba kõik head ja vead teada ning enamik asju ka korda, hävimine on ikka üsna korralik. Kuid paljud suudavad aasta
jooksul ka lisaraha koguda ning plaanivad just selle pärast midagi uuemat/paremat/ägedamat osta.
|
lukas
|
postitati 01.08.06 10:31 |
Arvan ka, et kõige kindlam on osta mingi a4 1,9Tdi. Muidugi on juba praegu neid suht vähe müüa.
Aasta aega autot pidades hävid aga kõige rahaliselt kõige rohkem. Sest siis saad just masinale ilusti ringi peale ja müüd maha. Milleks? Kui aga on
plaan sõita terve aasta ja niisama gaasi vajutada ja tankida, siis ei taha ka keegi seda turbodiisli logu aasta pärast keegi. Tegu on ikkagi vanade
autodega.
Milleks osta üldse auto 1 aastaks? Äkki tuleb rendiautodega odavam sõita.
Mina pole oma autosid kunagi üle 3-4 nädala müünud, muidugi ei ole olnud tegu kallite autodega. See et Hamlet oma A3 juba päris kaua müüb tähendab
seda, et hind on kallis või on miskit autol viga. Või ei ole tõesti A3-del erilist turgu.
|
priitps
|
postitati 01.08.06 08:33 |
Ise olen sama jama ees.
Autot oleks üsna kiiresti vaja, aga kindel see, et aasta pärast oleks vaja maha müüa.
Kindlasti mitte universaal, võiks olla mistahes diisel mootoriga või siis 1.8T, pole oluline kas automaat, manuaal või quattro. Lisad pole
olulised.
Hind võiks olla max 150000.
Mida soovitate? Huvitab just eelkõige mudel, millest saab kiiresti lahti vajadusel, mitte selline mida tuleb mitu kuud müüa soodsa hinnaga.
|
villu157
|
postitati 30.07.06 20:33 |
Nja, valge värv, mis enamus inimestele ei meeldi ja 2,4 V6 mootor. Kiirendus ja bena kulu ei lähe kohe üldse kokku. Ning kõige tipuks on veel
esivedune.
Kiire vaatluse tulemusel auto24-st alla 130000 krooni maksvat 2,4 A6-te ei leidnud. Siis on suur tõenäosus et aasta pärast saad sama raha tagasi. Aga
miks tal hind praegu turu hinnast nii palju odavam?
Ei usu et see mingi eriline müügi hit aasta pärast on, aga mine sa tea. Kuna neid on praegu auto24-s 15 tükki müüa.
|
laurz
|
postitati 30.07.06 20:05 |
see on juba auto
|
hamlet
|
postitati 30.07.06 19:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Noh, mõneski suhtes on see teema üsna haige
Sul on ju suur vahe, kas kasutada aasta aega mingit mikromootoriga A3'e või A8 4,2quattrot. Isegi A4 ja A6 erinevus on üsna suur. Ja kõiki neid leiab
selle raha eest.
Et natukene aga teemas püsida, soovitaksin ~96-97 aasta diisel A4 avant osta. Need on üsna kõvad müügihitid, eriti veel, kuna kütuse hind tõuseb
pidevalt. |
ise olen mõelnud midagi sellist, kuigi läheb veidi hinnavahemikust välja.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/028/auto_php-id=212028-www_auto24_ee.html
|
lunatic
|
postitati 30.07.06 14:35 |
Noh, mõneski suhtes on see teema üsna haige
Sul on ju suur vahe, kas kasutada aasta aega mingit mikromootoriga A3'e või A8 4,2quattrot. Isegi A4 ja A6 erinevus on üsna suur. Ja kõiki neid leiab
selle raha eest.
Et natukene aga teemas püsida, soovitaksin ~96-97 aasta diisel A4 avant osta. Need on üsna kõvad müügihitid, eriti veel, kuna kütuse hind tõuseb
pidevalt.
|
hamlet
|
postitati 30.07.06 11:26 |
...eeldusel et kasutaksin autot umbes aasta ja siis uuesti müüki.hinnaks pakun 80-100000kr.küsimus selles, et milline mudel on kõige nõutum turul ja
samas ka kvaliteedi/hinna /mugavuse suhe parim?
...eks ma vali siis A4 Avandi vahel või A6 Avandi vahel....või siis jääb mõni teine automark silma.Avanti eelistan igaljuhul...siiber sellest A3st
aga...see mikromootori jutt on küll jama-pigem on mõnel A6 mikromootor peal.
|
|