Teema ülevaade |
porter
|
postitati 12.01.07 19:29 |
Esisilla jupid on tõesti odavad ja ega seal eriti midagi poe ka
Õõtsa puksid 4tk 1tk ca 40kr
Stabika vardad 2 tk ca 350tk
sarniirid 2 tk ca 300tk
rooli otsad 2tk ca 160kr tk
ülemised amordi puksid2tk ca 350tk
Need poe leti umkautsed hinnad.
Ei tasu osta kõige odavamat varuosa osta veits kallim ja võib odavam tulla
|
joe80
|
postitati 22.12.06 17:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: emahiir
Eelpool mainitud juba esisild, mis vajab ütleme aeg-ajalt remonti ja kindlasti ära võta 66 kw mootorit, sest see on tõesti uimane. Kui soovid norm
sõita, siis see mootor on valikust kindlasti kõige kehvem. |
Julgen vastu vaielda, sest minu Audil (94) on 66 kw mootor ja tõmmet on täpselt nii palju, et suutsin nii 85 kw Audil (93)ja Vectral (94) eest ära
kiirendada. Võibolla on lihtsalt lahtine mootor ja 85 kw-sed olid läbi aetud. Ei tea.
Teemakohast: olen vahetanud 45 tuh. km tagasi esisillas sarniirid, puksid, amordid ja selle laagrid, rooliotsad - kõik siiani toimivad. Vahetatud veel
nõrgaks peetud salongi soojendusradikas. Ja veel mõned väiksemad vidinad.
|
Mart_R
|
postitati 22.12.06 14:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TanelJ
üks pluss on see, et jupid on suht odavad |
word!
Stabikavarda puksid. 11.-/tk
|
TanelJ
|
postitati 22.12.06 14:12 |
üks pluss on see, et jupid on suht odavad
|
undu
|
postitati 22.12.06 12:29 |
Minu kogemus esisillaga: panin kõik kummist junnid, mis seal ees ostas üldse on uued, ja vaikus majas. Olles rääkinud ühe taksojuhiga, kes sõidab
Tallinnas B4-ga taksot, siis tema kogemus oli, et 30 000 km on ilma igasuguse mureta, seejärel piisab kui vahetad õõtsa ja stabika pukse. mul
igaljuhul 20 000 jooksul ei olnud mitte kuidagi aru saada, et sild logisema-kolisema oleks kippunud.
Probleemsem on elektripool: kui jootekolviga sinapeal oled, siis pole hullu, vastasel korral juba mainitud näidikute kalad ja kustunud lülitid.
Sedaanide korral on kindlasti nõrk koht pagassi luuki minev juhtmekimp, sellest tekib vahel "kotermanne". Parema rattakoopa taga asuv keskluku pump
on kah lolli kohapeale projekteeritud: nagu vett saab on ta tuksis, aga vesi koguneb sinna suht meelsasti kohe kui on katki taga parema tiiva
tuulutusklapp - kontrolli ja vajadusel vaheta!
|
emahiir
|
postitati 22.12.06 11:48 |
Eelpool mainitud juba esisild, mis vajab ütleme aeg-ajalt remonti ja kindlasti ära võta 66 kw mootorit, sest see on tõesti uimane. Kui soovid norm
sõita, siis see mootor on valikust kindlasti kõige kehvem.
|
Leht
|
postitati 22.12.06 01:33 |
mul sama jama et aknatõstukite nupud vilguvad ja peeglite nupud ültse vakka ja mul mõlema tagumise tule vahelt vett lasi läbi ja kate hallitas
|
Mart_R
|
postitati 21.12.06 13:43 |
Mina saan omma kogemustest pajatada, et esisild on tal naljakas. Olen ära vahetanud stabika kondi, stabika puksid, arniirid, rooli otsad, õõtsa
puksid. Mehaanik vaatab, et kõik on OK, ülevaatus ütleb, et kõik on OK, aga sõites kuulen, et ikka klõbiseb
Kässari suport oli kinni, sain abi remondikomplektis, mis maksis 225 eek.
Samuti ütles Forss, et amordi tugilaagrid on läbi. Mul oma mehaanik uuris ja puuris aga ei saanud aru, mille pärast Forsis nii mõeldi. Tema arvates
täiesti korras. Ja vahetamata nad jäidki.
Samuti on mul jama armatuurivalgustusega. Aknatõstukite valgustus vilgub, peegli oma üldse pime, samuti soojenduse nuppude tagant pime.
Aga rahul olen
|
Snooker
|
postitati 09.09.06 10:19 |
ega tolmukatete seisukorras saagi aru eriti, kas latt lekib või mitte, oma käega on tarvis kogu lati süsteem üle katsuda. Ja samal ajal lasta sõbral
keerata rooli kohapeal vasakule/paremale põhja ja tagasi. Kui latist lekib ca 100g 1000km kohta (linnas, siis trassil ei lähe midagi), siis
tolmukatete vaatamine ei ütle midagi, aga ometi peab kuu paari tagant miinimumist-maxi valama.
B4 on nõrk käimakast, mis pole ühelgi isendil surmvaikne va juhul kui on keemiat täis topitud. Kontrolli kindlalt sileda väga hea kattega teel kas ei
ulu.
Sillda B4 korras hoida pole kallis- kõik sõltub inimesest endast.
Amordi tugilaagrite probleem on minu tangile võõras.
|
kaaler
|
postitati 29.08.06 01:32 |
b4 tasuks veel vaatata tagumisi numbri tulesi, tagumise käigu tulesi. endal oli see juhe katki pagasi luugi ja kere vahelt tükk aega sai tinutatud,
seetõttu jupsis ka kesklukk. ja mootor võiks natuke tolmune ning tibake määrdunud muidu näitab mootori pesu ja siis sa ei tea kas lekib või mitte.
edu sulle
|
kps
|
postitati 25.06.06 20:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ants6
Tsitaat: | Algselt postitas: kuatromeez
samuti üks nõrk koht on roolilat - selle vahetamine ei ole just eriti odav lõbu. edu |
Õigus ! Eelmine sügis ostsin A6 romulast kasutatud heas korras lati 1800.- . Nüüd kevadel sama mure mis vanaga. Uurisin taasamise kohta - pidi vastu
pidama umb. 25- 30 tuhat /km. Uus latt A6 maksab odavam variant 8000.- |
To Ants6: Tore, et sa oma A6 kogemusi jagad, aga vaata postituse algataja teemas soovitud infot. Nendel keredel kasutatakse erinevat tehnikat, mis on
erineva hinnaklassiga.
Sillaosa kohta ei ütle samuti mitte midagi paha võrreldes mingite suvaliste pilukatega. Pole mõtet lihtsalt puksi- ja liigendite osas ~a'la
"automaailma" taolist kohta sponsoreerida kõige odavamaid juppe soetades ja asi kestab ilusti ka Eesti teedel. Ökonoomsuse poolest diisli otsa
vaatama hakata on igaühe oma soov ja tahe, kas bensukast puhaste kätega ära tulla või diisli järgi haiseda Võrrelda 2,0 66kw ja 2,0 85kw motot, siis võimsam oli ökonoomsem ja mõlemad mootorid olid korras ja süüteosa
vahetatud. Kui oleks viisakalt sõitnud oleks ehk nõrgema mootoriga parema tulemuse saanud, aga jalg on raskem ja tugevam moto õigustas ennast (V6
motod jätaks välja kui öko on prioriteet omaette) Roolilati probleemide
otsa komistajatele soovitaks jälgida tolmukatete seisukorda ja roolivõimuõli vahetada, mitte ringi lasta sajand vana õliga. Samas võib ka
roolivõimupumbad saastaks nimetada kui mitte kunagi õli pole vahetatud
|
Ants6
|
postitati 26.04.06 19:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuatromeez
samuti üks nõrk koht on roolilat - selle vahetamine ei ole just eriti odav lõbu. edu |
Õigus ! Eelmine sügis ostsin A6 romulast kasutatud heas korras lati 1800.- . Nüüd kevadel sama mure mis vanaga. Uurisin taasamise kohta - pidi vastu
pidama umb. 25- 30 tuhat /km. Uus latt A6 maksab odavam variant 8000.-
|
kuatromeez
|
postitati 26.04.06 17:29 |
samuti üks nõrk koht on roolilat - selle vahetamine ei ole just eriti odav lõbu. edu
|
syo
|
postitati 26.04.06 14:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
Kui ökonoomsust otsid siis soovitaks diisleid.Valikus siis 66 ja 55kw. Rahulikule inimesele ei jää ka 55kw väga väheseks...ka remont lihtsam ja
odavam. Ainuke miinus mis mind häirib on mootori hääl tühikäigul.Enne ostu soovitatav ka diagnostikas käia kui ise diisli spets pole.
Kuna oma auto täitsa plank siis varustuses tunnen puudust reguleeritava tulede kõrguse järgi ja talvel ka ABS ist vahel. |
ei tasu kartta 85 kw 2,0 motot ei võta ta küttet nii palju midagi (kui ta korras on) selle kerepeale täpselt paras.
kindlasti kontrolli ka veel amortte, õlilekkeid(kambrikaane tihend), ja tosooli lekkeid.
Need eelnimetatud on olnud minu mured.
edu valimisel.
|
mihkel
|
postitati 26.04.06 14:14 |
Kui ökonoomsust otsid siis soovitaks diisleid.Valikus siis 66 ja 55kw. Rahulikule inimesele ei jää ka 55kw väga väheseks...ka remont lihtsam ja
odavam. Ainuke miinus mis mind häirib on mootori hääl tühikäigul.Enne ostu soovitatav ka diagnostikas käia kui ise diisli spets pole.
Kuna oma auto täitsa plank siis varustuses tunnen puudust reguleeritava tulede kõrguse järgi ja talvel ka ABS ist vahel.
|
Shelby-SV
|
postitati 26.04.06 05:28 |
mootorivalikust niipalju, et parem jätta see 66kw pensionäridele, suure kere jaoks on seda noorele inimesele natuke vähe - tõmma praktiliselt
puudub.
pealegi ei ole 66kw ja 85kw motode bena kulu erinev.
|
Ants6
|
postitati 26.04.06 05:27 |
Mina kui A6 ostsin siis plekk oli peamine s.t ukse, tiiva kapoti, pagasiluugi jne. vahed ... lisaks polstrid ülesse kust annab .. kas on tehase
keevised jne. Ülejäänu on kaubeldav hinnas.
Ja värv - valget sa ju ei taha ! Salongi kulumisaste ; juhiiste, käigukangi nupp, pedaalid, rool, kavalpead vahetavad ja õmblevad roolile uue naha,
kui on roolil kate siis see maha - 300 000 th. läbisõidu rool pead veel olema suht norm. jne........ hooldusraamatu olemasolu - kuigi neid isendeid
liigub siin sellise aastaarvuga vähe. jne .... jne....
Ja lõpetuseks, kõik minu tuttavad kes on viimasel ajal heas korras auto Saksast ostnud on saanud kõvera B varuosaga pleki mis külasepa poolt külge
keevitatud. Elagu kasutatud autode vahendajad ... nad on siin foorumites kõvasti sõna võtnud, et lollid eestlased ostavad läbisõitu aga varsti tuleb
ju neile surm ..... paljud ostavad uusi autosi s.t hetkel müügil olevad kasutatud peavad olema veel rohkem romud, et ära elada.
|
lunatic
|
postitati 25.04.06 22:53 |
Mina ei ütleks, et B4 sillad nii väga nõrgad oleksid, uuematel audidel(A4, A6) on neid esisilla vahetatavaid juppe ja kuluvaid $$$ tunduvalt rohkem
ikka. Ehk oleneb see mootorist ka. R5 ja V6 mootorite puhul saab esisild suurema raskuse tõttu rohkem vatti.
Vigadest siis: juba nimetatud amordi tugilaagrite viga nimetas generaator M kusagil postituses lausa B4 (temal S2) omaduseks, mitte veaks
Üks huvitav koht, mis kipub tihti katki olema, on ketaspidurite puhul tagumiste pidurite käsipidurisüsteem (jääb kinni). Uus support maksab ~2k, ise
ehitasin alles kahest vanast ühe korralikult töötava kokku.
Pisiasjadest tüüpvigu nimetaks veel:
käigukangi tuutu totaalselt koledaks kulunud (uus lasta teha); armatuuris esinevad külmjooted (mul näiteks ei töötanud kummagil 80'l temp. näidik
seetõttu, ühel jupsib jälle:S); tuledele tuleks releed vahele ehitada, et tulede kangi maha ei põletaks; armatuuris olevad orig papist kõlarid tuleks
ka välja vahetada; el.akende puhul 90% ei tööta juhiukse sees olevad lülitite valgustused
Enne ostu peab ikka palju-palju asju üle kontrollima. Sillad ja pidurid oleks mõistlik näiteks suvalises ARKi punktis üle loksutada/kontrollida.
Lisaks vaadata, et uksed korralikult sulguks, auto ei kisuks ka suurel kiirusel pidurdades, hoiaks rooli käest lastes otse sõidusuunda jne.
Tsitaat: | Millised lisad on olulised, millised mitte? Ootan Teie arvamusi. | Seda pead küll ise välja mõtlema, kas vajad
el.aknaid ja konditsioneeri vms (ise olen küll ära harjunud).
Roolivõimendi ja kesklukustus on minu teada juba kõikidel B4'del peal.
|
puruvana
|
postitati 25.04.06 22:10 |
b4-l sild üldse üks nõrgemaid asju pidi olema
|
Driver
|
postitati 25.04.06 22:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: omeral
Plaanin osta kasutatud autot Audi80 B4, aastaarvuga 1992-1994.
Millised on selle auto tüüpvead, mida ostmisel silmas pidada ning mida kontrollida ise auto ostmisel? Millised lisad on olulised, millised mitte?
Ootan Teie arvamusi. Tänud ette! |
minu jaoks põhi asi mis kulub on esimesed amordi tugilaagrid ja õõtsa puksid, neid vahetan umbes aastas 2 korda, muid probleeme nagu pole
|
tanel
|
postitati 25.04.06 21:20 |
Audi 80 (b4) teema on foorumis väga, väga palju käsitlemist leidud, lihtsam ja kiirem on sul kasuatda otsingut kui jääda siia ootma postitusi, saamaks vastuseid oma
esitatud küsimusele. Kui sa sealt mingile konkreetsele küsimusele mis sind huvitab vastust ei leia siis küsi.
|
omeral
|
postitati 25.04.06 21:15 |
Plaanin osta kasutatud autot Audi80 B4, aastaarvuga 1992-1994.
Millised on selle auto tüüpvead, mida ostmisel silmas pidada ning mida kontrollida ise auto ostmisel? Millised lisad on olulised, millised mitte?
Ootan Teie arvamusi. Tänud ette!
|
|