Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Haldexi puhul on mootor esi sillaga paraleelselt ja ilmselt raskuskese esi silla kohal. Kuna kast on kah esi silla kohal, ning vahe kast ilmselt kas siis käigu kasti otsas, nagu syncro puhul või siis on ta enne taga silda. Nii et kaalu jaotus peaks olema väga hea. Kes täpsemalt teab rääkigu. Ja ikka ootan a3 s3 ja tt quattro kasutajate arvamusi auto kohta ning hooldus kulusi ja vastupidavust. Golf 4 4 motion on sama systeemiga nii et kes sõitnud või kursis nede isenditega laksutage julgelt keelt. Kõik huvitav info teretulnud. Jutt ala et pole peris õige 4 vedu pole eriti huvitav .....:D:P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
24.7%
- SQL:
75.3%
]