Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Asi pole kohe kindlasti mõtetu ja teine asi mis aasta se bora oli ? Kui oli 4 motion siis võib ta olal tõesti kehvake. :( Vw syncro oli visko siduriga toimiv systeem. Jäik 4 vedu mida siis pehmendas mehaanliselt soojus paisumise ja tahkumise pealt toimv silicoon spetsiaalsete ketaste vahelt. Ehk kui esi veol on pidamine, on veovõllide kiirused sama ja visko on lahutatud. Kui tekkib erinevus sildade kiiruse vahel siis mida suurem kiiruse erinevus, seda tahkemaks läheb viskoosne aine, seda tugevamini veavad taga rattad. Kui boral oli sama systeem siis seal on selline vaakum systeem mis reguleerib taga difris veovõlli lukustumist. Haldeks on sidurite pakett mis on enne taga difrit sidurid lukustatakse läbi aju käskluste. Kui ABS andurite kaudu nähakse esi rataste pidamise kadu, lylitatakse sidur lukku ja auto on 4 vedu. Reageerimis kiirus on 15" ratta pööret visko puhul öeldakse 1.5 pööret. Peal on ta vw golfil 4, audi ttl ja a3 kerel. Mõeldi välja sellepärast, et tavasõidul on ökonoomsem kui torsen. Kindlasti mitte segamini ajada visko siduriga mis on mehaanilse juhtimisega haldex elektroonilisega. Toimivad väga erinevalt! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.5%
- SQL:
72.5%
]