Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Samas sinu s6 teeb tööd mehaaniliselt jõudu ümber paigutades, haldeks suudab ainult jagada esi silla veojõudu tagasillale kuni 50% selleks et vähegi võrdsem asi oleks peaks ka haldeksil olema taga torsen. Ja isegi siis võtab edsl osa mootori jõudu läbi pidurite mootorilt ära. Kusjuures müüakse täiesti komaktseid torsen difreid igasugu autodele. Saab panna ka vw ja audi esi silda selle maksab umbes 700-800$. Juhul kui paigaldada samale haldeks systeemile ette torsen ja taha kah difri lukk(või torsen), peaks asi peris kobe saama juba. Jaguks toorest pidamist ilma absi sekkumiseta. Idee järgi peaks sinu s6 ainult tagatulesi nägema! Aga mine tea.... oleneb ka ju abs häälestusest. aga põhimõtteliselt on ju teada et elektrooniline juhtimine veel mehaanilise vastu ei saa! Samas kurvilisel teel ja kruusa peal peaks sama võimsusega haldeksiga masin ära sügama just tänu paremale kaalule ja kaalu jaotusele. Aga ma pole ekspert oletan ainult oma teadmiste põhjal. http://technikmotorsport.com/ecommerce/os/catalog/index.php/cPath/22_34?osCsid=2ee64fe2a7066569178f1cf0efcc8859 [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: samru[/i] panen siia nimekirja autodest, mis kasutavad haldexit. Kuula nende autode omanikud üle või veel parem - talv tulekul, joonele panna mõne torsenit omava isendiga;) [/quote] Aga kui joone taga on pikk järsk mägi ja katteks talvega kõvasti kinni sõidetud lumi ~10 senti ja õues on +5 sooja ja kogu lumi on sulanud vesiseks tihkeks lumepudruks all on jäide . Tead tigedaks tegi mingi haleda HALDEKSIGA volvo S-60 taga ootamine kuna ta jõuaks mäest üles kuid raibe tuli alla kaska mäest ja läks teisele katsele. Minu audi S-6 (keskel tehase dorsen ja taha panin ise dorseni) ujus tõelise kiirusega mäest üles , sügavateks rööbasteks kaevatud puder tuiskas ja kiirus kasvas. kuid hale haldeks pidurdas end poole mäepeal nii kinni et ei kuhugi. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S3 Quattro
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.2%
- SQL:
65.8%
]