Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 25.01.07 20:15
Aeg lisada täpsustus papi plokikaane tihendile mille kohta inimesed arvavad et unustage prügiga tegelemine.

Möödas on poolteist aastat ja mina sõidan endiselt papi tihendiga kuss juures mootor+ RS 2 turbo lajatab pidevalt üle rõhku kuni + 2,1 bari igapäeva tarbimises (kui kompu näitaks üle 2,5 oleks seal iga päev kümneid kordi 3,1 ) sest minu 2,5map aju jookseb lukku +2,2
Aga see on seadistus täpsus lisaks paigaldatud ülesurve klapi-le mis kaitseb ülitäpselt mootorit lõhkuvate lööklainete eest.
Samal põhjusel on minu moto kepsud sirged ja enne hakkab sidur libisema ? 580 NM ?
Koos seadistus WG vedruga millelt eemaltatud surve piiramis voolik mis ei suuda taltsutada turbot ja kaitsta mootorit.
forsin

 postitati 23.09.05 16:07
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
...paigaldasin tihendi S-6 (AAN)-le alt määrides vana vene nurgas kuivava krafiitmäärdega ja pealt lääne spets roosa spraiklega ja pingutades 35nm pingega (nõutud 40) seejärel järgnevatel päevadel sõites hakkasin järjest turbo sisse puhumis survet tõstma et käiks pauk...


Mille pingutamisest 35Nm pingega on jutt???

ei kujuta küll ette, et plokikaas nii napi pingega peale tõmmataks :P

või sain millestki valesti aru?


Täpselt nii said õieti aru et ainult 35 Nm-iga tõmbasin katse jaoks vana kõva tihendiga kaane peale.
genekas

 postitati 10.09.05 20:40
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
...paigaldasin tihendi S-6 (AAN)-le alt määrides vana vene nurgas kuivava krafiitmäärdega ja pealt lääne spets roosa spraiklega ja pingutades 35nm pingega (nõutud 40) seejärel järgnevatel päevadel sõites hakkasin järjest turbo sisse puhumis survet tõstma et käiks pauk...


Mille pingutamisest 35Nm pingega on jutt???

ei kujuta küll ette, et plokikaas nii napi pingega peale tõmmataks :P

või sain millestki valesti aru?
forsin

 postitati 10.09.05 20:27
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Loe uuest ja saad teada kas on metall tihend ??
Kõik AAVE ja tehase orig. tihendid on metallist kahelt poolt kaetud tihendi materjaaliga
10v-turbo=340eek ja 20v-turbo=1200eek on samad tihendid erinevused on ainult vee aukudes. Ja tehnika inimene puuriB augud mõlemil tihendil suuremaks.
On küsitud ka plokikaane poltide tugevust? kunagi ammu katsetasin ja poldid hakkavd venima umbes 140 kuni 190 NM ja sama tugevuse peal käib praks peale teist ringi. (katsetasin nelja poldiga ribadeks mootori küljes.)
Kuid hea on see et poldi alumise osa saab kätte suure magnetiga ülemist poldi osa keerates ja ei pea uuest plokikaant maha töstma
On olemas ka üleni alumiinium tihendeid =maitse asi.


S mootori omanikud võiks õnnelikud olla ja AAVE poodi tänada sest nüüdsest on saadaval nelja kihiline metall tihend normaal hinnaga.
Ja see tihend talub kõik temperatuuri erinevused (nihkeid tekitavad paisumised ) sammuti talub väga kõrgeid turbo surveid.
forsin

 postitati 28.08.04 16:48
Loe uuest ja saad teada kas on metall tihend ??
Kõik AAVE ja tehase orig. tihendid on metallist kahelt poolt kaetud tihendi materjaaliga
10v-turbo=340eek ja 20v-turbo=1200eek on samad tihendid erinevused on ainult vee aukudes. Ja tehnika inimene puuriB augud mõlemil tihendil suuremaks.
On küsitud ka plokikaane poltide tugevust? kunagi ammu katsetasin ja poldid hakkavd venima umbes 140 kuni 190 NM ja sama tugevuse peal käib praks peale teist ringi. (katsetasin nelja poldiga ribadeks mootori küljes.)
Kuid hea on see et poldi alumise osa saab kätte suure magnetiga ülemist poldi osa keerates ja ei pea uuest plokikaant maha töstma
On olemas ka üleni alumiinium tihendeid =maitse asi.
tarts

 postitati 28.07.04 12:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Ma nüüd selguse mõttes küsin üle: kas 3B mootoril on originaalis ja ka varuosana, üleni metallist tihend?


Ulvar


olen laiali tõmmanud 2 mootorit, mis pole varem lahti käinud. Neil ei olnud metallist tihend. Ise olen vahele pannud ainult metallist tihendit (mingi aeg maksis veel 8xx krooni, viimati ostsin juba 12xx krooniga), originaal varuosana.
elring pakub seda mõnesaja kroonist varianti.
quattromees

 postitati 28.07.04 10:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Ma nüüd selguse mõttes küsin üle: kas 3B mootoril on originaalis ja ka varuosana, üleni metallist tihend?


Ulvar


Arvan, et on, vähemalt minu masinal on metalltihend.
Ulvar

 postitati 28.07.04 10:07
Ma nüüd selguse mõttes küsin üle: kas 3B mootoril on originaalis ja ka varuosana, üleni metallist tihend?


Ulvar
tarts

 postitati 28.07.04 09:09
njah, olen selle inimese juttu kuulnud, minu arvates on tegu siiski eestlasega. Ka tavaelus läheb ta kuidagi väga ähmi täis ja keksib ühelt jalalt teisele nagu väike koolipoiss, kui hakkab autoga seotud teemat arendama ja nii ei saa ka siis suurt ta mõttest aru. Samas ennast nagu väga tehnikakaugeks inimeseks ka ei pea...
Kuid, et mitte teemast väga välja minna, siis siiski ei soovita mingil juhul hakata 300-400kr tihendiga üldse jamamagi. Ainuõige, modifitseeritud mootori juures, on kasutada üleni metallist tihendit. Kannatab korduvalt kasutada, min 2 korda!
ash

 postitati 27.07.04 21:33
Ma ei saa aru misasja teil viga on, aega on palju üle, et virisete ? Krt mõned inimesed ikka muidu ei saa kui peavad teistele s*tasti ütlema. Mina sain näiteks kõigest aru mis öelda taheti.. see on juba teie probleem kui loete üle 2 rea ja ajate piinlikuseni iga kirjavahemärki taga. Vaevalt teil endilgi oli kunagi keskkooli kirjand 100 p., või äkki hoopis kibestumisest, et saite 20, olete nüüd targad poisid valmis?
Sry teema läbustamise eest ja selle võib ju hiljem kustutada, see on lihtsalt arvamus nendele, kes iga asja peale virisevad.

Teema ise ju norm.
Sermon

 postitati 27.07.04 21:23
arusaadav juba tekstist, et tegu pole vist eelstlasega..ärge palun vinguge eks :)

ka mina sain esmakordsel lugemisel asjast suht hästi aru :)
QUATTRO

 postitati 27.07.04 21:22
Kirjutaja pole eestlane eks.Kes tehnikast jagab,see ilmselt saab aru ka kogu sellest jutust.Kes ei jaga,sellele on isegi parem kui ta aru ei saa.Ja imo on siin foorumis pea iga teine postitus üks suur kirjaviga,minu omad kaasa arvatud.
Rahu.
mike

 postitati 27.07.04 21:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja greedy
vend aretab teemat aga muud ei märgata ,!"#¤%&/()=?kui kirjavigu ha ha.


mis krdi teema arendamine see on kui tekstist arusaamiseks tuleb seda mitu korda lugeda ja mõistatada mida öelda on tahetud!

"Ühe B3 mootori remondiga oli seinale tekkinud vana plokikaane tihend mis sai vabastatud 45nm pingega tihend oli täiesti korras välja arvatud veekanali kohad olid sisse-laske klappide poolel läbi ussitanud alles oli vaid aimatav raua rooste puru, aitasin sirriga natuke kaasa ja kahe vee augu asemele tekkis 5cm vee pilu kolmnurksete otsa ussitanud vee aukudega paigaldasin tihendi S-6 (AAN)-le alt määrides vana vene nurgas kuivava krafiitmäärdega ja pealt lääne spets roosa spraiklega ja pingutades 35nm pingega (nõutud 40) seejärel järgnevatel päevadel sõites hakkasin järjest turbo sisse puhumis survet tõstma et käiks pauk(mõõdetud sisselaske kolektorist otse täpse manomeetriga) normaalsel audi kompuutris näitav (1,0 tähendab normaal õue õhku lõpeb vaakum hakkab surve) ja BAR =1,7 (see on manomeetris +0,7BAR=0,7atm) pauku ei käinud jätkasin surve tõstmist kompuutri 2,5ni (see on manomeetri +1,5BAR =1,5atm) pidas vastu selle surve peal jääb kompuuter seisma ja edasi enam numbrid ei liigu. "
See on kõik üks lause kus ei ole ühtegi kirjavahemärki!!! (välja arvatud punkt lõpus) On see normaalne?
greedy

 postitati 27.07.04 20:51
vend aretab teemat aga muud ei märgata ,!"#¤%&/()=?kui kirjavigu ha ha.
ve1ks

 postitati 27.07.04 20:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Katse tulemused on selged, aga järeldus pisut imelik:o, kokkuhoid 800EEK=pukseerimine 200km+teiskordne tihendi vahetus:(


Need ju lihtsad testi tulemused, vana tihendiga veel, st. et uus tihend peaks nagu muretult vastu pidama. Tegelt olen ka ise vana tihendiga mootori uuesti kokku pannud ja pole siiani mingit jama olnud.
mike

 postitati 27.07.04 19:59
seda kirjavahemärkideta ja viimase peal segast joru on ikka tore lugeda küll! hea, et sul vähemalt tühikuid käepärast oli ja sa sõnu kokku ei kirjutanud!
80quattro

 postitati 27.07.04 18:39
Katse tulemused on selged, aga järeldus pisut imelik:o, kokkuhoid 800EEK=pukseerimine 200km+teiskordne tihendi vahetus:(
Hai

 postitati 27.07.04 18:13
ma sain küll väga hästi aru;)
jõuvanker

 postitati 27.07.04 18:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
Eesmärk kui suurt üle rõhku talub AUDI S-2,2T 20v
Ühe B3 mootori remondiga oli seinale tekkinud vana plokikaane tihend mis sai vabastatud 45nm pingega tihend oli täiesti korras välja arvatud veekanali kohad olid sisse-laske klappide poolel läbi ussitanud alles oli vaid aimatav raua rooste puru, aitasin sirriga natuke kaasa ja kahe vee augu asemele tekkis 5cm vee pilu kolmnurksete otsa ussitanud vee aukudega paigaldasin tihendi S-6 (AAN)-le alt määrides vana vene nurgas kuivava krafiitmäärdega ja pealt lääne spets roosa spraiklega ja pingutades 35nm pingega (nõutud 40) seejärel järgnevatel päevadel sõites hakkasin järjest turbo sisse puhumis survet tõstma et käiks pauk(mõõdetud sisselaske kolektorist otse täpse manomeetriga) normaalsel audi kompuutris näitav (1,0 tähendab normaal õue õhku lõpeb vaakum hakkab surve) ja BAR =1,7 (see on manomeetris +0,7BAR=0,7atm) pauku ei käinud jätkasin surve tõstmist kompuutri 2,5ni (see on manomeetri +1,5BAR =1,5atm) pidas vastu selle surve peal jääb kompuuter seisma ja edasi enam numbrid ei liigu. Jätkasin surve tõstmist kuni 2,5 atm ja ikka pidas vastu (sellise turbo survega sisseloske kolektoris võiks kumme pumbata) kurat! ikka pidas vastu see tegi mu murelikuks sest plokikaane tihendi vahetus S-6 võtab aega ???mitu tundi teile vist raha Revalile??? langetasin surve 2,2BAR ja sõitsin kaks kuud ~2500km võtme kastid peal ja pauk käis vastavalt mööfi seadusele 200km koduni PLOKIKAANE TIHEND TEGI PAUGU SÕITES ~800m pidevalt kiirenedes 2,2BAR -se kolektorist mõõdetud üle laadimisega.
S mootori fännid ärge ostke plokikaane tihendit (Revalist 1200 EEK ) minge AAVE poodi ja ostke 340 EEK (10 klapise turbo mootori plokikaane tihend) sest vee augud tuleks soovitavalt suuremaks teha. (minul kõik vee augud ~8mm).
Lisan õpetuse 1=joonista pliiatsiga vana tihendi augud 340 kroonisele tihendile. 2=pane trelli paar mm soovitud august jämedam puur ja tihend sileda puidu peale. 3= puuri märgitud / kärnitud augud kahelt poolt plekini (siis ei jää krasse) soovitavalt suurema pöördega ja vaikselt vajutades (tihend on pehme). 4= kuna puur on jämedam reguleerid augu sügavust puurides augu suuruse Sellega saab see ka hakkama kes enne pole puurinud. ja sa hoidsid mõne minutiga kokku 860 EEK.
Järelikult kui ühest servast pikalt ilma toeta vana tihend pidas vastu ei hakka mina tellima üleni alumiinium tihendit!

Kuule forsin, kas Sa korralikult kirjutada ei oska ilma kirjavigadeta? Suht raske on aru saada Sinu kirja põhimõttest!
tarts

 postitati 27.07.04 17:41
aga mina jällegi ei jää ootama kuni mul tihend lendab ja ostan ikkagi üleni metallist tihendi...
forsin

 postitati 27.07.04 17:08
Eesmärk kui suurt üle rõhku talub AUDI S-2,2T 20v
Ühe B3 mootori remondiga oli seinale tekkinud vana plokikaane tihend mis sai vabastatud 45nm pingega tihend oli täiesti korras välja arvatud veekanali kohad olid sisse-laske klappide poolel läbi ussitanud alles oli vaid aimatav raua rooste puru, aitasin sirriga natuke kaasa ja kahe vee augu asemele tekkis 5cm vee pilu kolmnurksete otsa ussitanud vee aukudega paigaldasin tihendi S-6 (AAN)-le alt määrides vana vene nurgas kuivava krafiitmäärdega ja pealt lääne spets roosa spraiklega ja pingutades 35nm pingega (nõutud 40) seejärel järgnevatel päevadel sõites hakkasin järjest turbo sisse puhumis survet tõstma et käiks pauk(mõõdetud sisselaske kolektorist otse täpse manomeetriga) normaalsel audi kompuutris näitav 1,0 (tähendab normaal õue õhku lõpeb vaakum hakkab surve) ja kompuutri BAR =1,7 (see on manomeetris +0,7BAR=0,7atm) pauku ei käinud jätkasin surve tõstmist kompuutri 2,5ni (see on manomeetri +1,5BAR =1,5atm) pidas vastu selle surve peal jääb S audi kompuuter seisma ja edasi enam numbrid ei liigu. Jätkasin surve tõstmist kuni 2,5 atm ja ikka pidas vastu (sellise turbo survega sisseloske kolektoris võiks kumme pumbata) kurat! ikka pidas vastu see tegi mu murelikuks sest plokikaane tihendi vahetus S-6 võtab aega ???mitu tundi teile vist puksiir+ raha Revalile??? langetasin surve 2,2BAR ja sõitsin kaks kuud ~2500km võtme kastid peal ja pauk käis vastavalt mööfi seadusele 200km koduni PLOKIKAANE TIHEND TEGI PAUGU SÕITES ~800m pidevalt kiirenedes 2,2BAR -se kolektorist mõõdetud üle laadimisega.
S mootori fännid ärge ostke plokikaane tihendit (Revalist 1200 EEK ) minge AAVE poodi ja ostke 340 EEK (10 klapise turbo mootori plokikaane tihend) sest tihend on sama sugune ainult vee auke on vähem ja vee augud tuleks (1200eek) tihendil ka soovitavalt suuremaks teha. (minul on kõik vee augud ~8mm).
Lisan õpetuse 1=joonista pliiatsiga vana tihendi augud 340 kroonisele tihendile. 2=pane trelli paar mm soovitud august jämedam puur ja tihend sileda puidu peale. 3= puuri märgitud / kärnitud augud kahelt poolt tihendi sees oleva plekini (siis ei jää krasse) soovitavalt suurema pöördega ja vaikselt vajutades (tihend on pehme). 4= kuna puur on jämedam reguleerid augu sügavust puurides augu suuruse Sellega saab see ka hakkama kes enne pole puurinud. ja sa hoidsid mõne minutiga kokku 860 EEK.
Järelikult kui ühest servast pikalt ilma toeta vana tihend pidas vastu ei hakka mina tellima üleni alumiinium tihendit!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 76.9% - SQL: 23.1%]