Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
guits000

 postitati 20.04.12 22:17
Tere, mul nüüd selline mure, et sain kogu tehnika a4 1.8-l vahetatud, aga selle starteri releega tekkis üks väike küsimus, nimelt seal kus peaks olema see nn. plokeeriv relee on mul hoopis mingi kleepekas peal! kas see sildamine toimub ikkagi sama moodi või on mul mingi muu varjant ?

http://album.ee/node/26646449/50305091
rix30

 postitati 24.03.12 15:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/7 ülekanne on C4 kere puhul.
Juba hakkas parem- tänud vastuse eest.
Taago82

 postitati 23.03.12 09:21
Tänud. Esimene testi sõit maanteel. kerge vibratsioon taga osas alates 80km-h. Difri vahetus.
Zoig

 postitati 22.03.12 18:49
V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/9 ülekanne on C4 kere puhul.
rix30

 postitati 22.03.12 18:35
Mis tiffri ma siis oma v8 d11 peaks panema?
äss

 postitati 22.03.12 11:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on?
35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi.


Automaadi diffri jätad, siis käigukastis torsen kaua vastu ei pea.
Zoig

 postitati 21.03.12 22:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on?
35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi.
prj

 postitati 21.03.12 22:28
Automaadil on tagadiffer teise ülekandearvuga.
Taago82

 postitati 21.03.12 22:22
Tsitaat:
Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele.


Oot mis selle tagadiffriga siis on?
Taago82

 postitati 21.03.12 22:20
Tsitaat:
Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib, siis ei ole vaja süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha.



Just just! Selles mõttes on kindlasti parem ehitada kui on toorik olemas.
Zoig

 postitati 21.03.12 20:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.
Hoovastiku kinnitused ei klapi, käigukang jääb täisverelisega võrreldes ca 1cm võrra ette. Seda saab edukalt välja reguleerida, tuleb osata asjale lihtsalt tähelepanu pöörata.

Armatuuri ära võtma ei pea, vähemalt ma sain ainult keskkonsooli eemaldamisega hakkama. Pedaalide paigaldamine ja juhtmete läbi tulemüüri vedamine tegi muidugi veidrad pikutamisasendid jõle tavaliseks, aga ega midagi ilmvõimatut polnud.

Tagurpidikäigutule juhtmestiku ehitasin ma ise originaalist veidi erinevat loogikat kasutades. Connector panel 1 pistikute hulgas on ühe pistiku taga ots mis eeldab +12v sisendit, et tagatuled tööle hakkaks. Kui ma juhtmestiku valesti ei mäleta, siis käib selle lülitamine läbi kastis oleva lüliti millele antakse süütega vool peale, kaitset vististi polnud. Et asi vähe turvalisemaks teha siis lülitab tagurpidikäigu tulesid armatuuri alla pandud relee, tulemüürist kastini jookseb ainult relee mähise massi ots. Kui seal mingi lühis peaks tekkima siis lühise asemel jäävad tagurpidikäigutuled lihtsalt põlema.

Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib, siis ei ole vaja süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha.
äss

 postitati 21.03.12 16:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad. Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.

Edu !


Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele.
prj

 postitati 21.03.12 16:11
Elektroonikast ütlen veel nii palju, et automaatkasti ajul on pöörete piiraja 6600 rpm.
Samuti erinevad paljud tühikäigu, soojenemise jm. kalibratsioonid.

Parem oleks ajus kalibratsioonid vahetada manuaalkasti kalibratsioonide vastu.
Muidugi reeglina, kui automaatkastiga autosid chipitakse, siis pannakse manuaalile mõeldud kalibratsioonidega soft. Automaatkasti otsas see muidugi ei ole väga hea mõte, kuna igasugused tühikäigu ja üles soojenemise re˛iimid kannatavad.

Niisama infot :)
Taago82

 postitati 21.03.12 15:49
Ps. Automaadi kardaan sobib, poolteljed mitte.
Taago82

 postitati 21.03.12 15:47
Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad. Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.

Edu !
mac009

 postitati 25.05.09 16:33
Kui oled endiselt huvitatud sellest siis tean kaht inimest kes seda teinud on ja kes annavad ka garantii tööle.
mac009

 postitati 25.05.09 16:33
Tere. 100 Q tuli vahetada vahekast,kardaan, pedaal juurde pookida, hooratas, poolteljed, käigu hoovastik. Mootori aju minu teada ei tule näppida aga pöörete piirajat pole- tahokas läks teisele tiirule esimesel katsel. Nii et tuleb piirja välja mõelda. Sama teema on ka süütevõtme kätte saamisega- võtme sai sätte ennem siis kui pargi peal kast oli.
Aga edu kes seda teha tahab.
laurz

 postitati 24.05.09 16:47
Targem on osta kolme pedaaliga auto kohe:D Minu teada peab vahetama ka mootori aju,pluss hooratas,kardaan ja palju muid vidinaid:cool:
averi

 postitati 24.05.09 16:27
keegi tark võiks midagi öelda jah, oleks isegi huvitatud:cool:
kilowatt

 postitati 04.09.08 19:23
Tere
Kas keegi oskab õelda kas aut. kasti vahetamisel manuaali vastu tuleb ka elektroonikat näppida, et kui palju ja mil määral on seotud oma vahel aut kast mootoriga(elektroonika osas just) vöi piisab ainult aut kasti aju järelt ära ühendamisest. Autoks mul 92a. s4 2.2T motoga ja aut. kastiga siis.

Tänud ette....

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]