Teema ülevaade |
guits000
|
postitati 20.04.12 22:17 |
Tere, mul nüüd selline mure, et sain kogu tehnika a4 1.8-l vahetatud, aga selle starteri releega tekkis üks väike küsimus, nimelt seal kus peaks olema
see nn. plokeeriv relee on mul hoopis mingi kleepekas peal! kas see sildamine toimub ikkagi sama moodi või on mul mingi muu varjant ?
http://album.ee/node/26646449/50305091
|
rix30
|
postitati 24.03.12 15:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/7 ülekanne on C4 kere puhul. | Juba hakkas parem- tänud vastuse eest.
|
Taago82
|
postitati 23.03.12 09:21 |
Tänud. Esimene testi sõit maanteel. kerge vibratsioon taga osas alates 80km-h. Difri vahetus.
|
Zoig
|
postitati 22.03.12 18:49 |
V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/9 ülekanne on C4 kere puhul.
|
rix30
|
postitati 22.03.12 18:35 |
Mis tiffri ma siis oma v8 d11 peaks panema?
|
äss
|
postitati 22.03.12 11:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on? | 35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi. |
Automaadi diffri jätad, siis käigukastis torsen kaua vastu ei pea.
|
Zoig
|
postitati 21.03.12 22:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on? | 35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi.
|
prj
|
postitati 21.03.12 22:28 |
Automaadil on tagadiffer teise ülekandearvuga.
|
Taago82
|
postitati 21.03.12 22:22 |
Tsitaat: | Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele. |
Oot mis selle tagadiffriga siis on?
|
Taago82
|
postitati 21.03.12 22:20 |
Tsitaat: | Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib,
siis ei ole vaja süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha. |
Just just! Selles mõttes on kindlasti parem ehitada kui on toorik olemas.
|
Zoig
|
postitati 21.03.12 20:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Taago82
Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad. | Hoovastiku
kinnitused ei klapi, käigukang jääb täisverelisega võrreldes ca 1cm võrra ette. Seda saab edukalt välja reguleerida, tuleb osata asjale lihtsalt
tähelepanu pöörata.
Armatuuri ära võtma ei pea, vähemalt ma sain ainult keskkonsooli eemaldamisega hakkama. Pedaalide paigaldamine ja juhtmete läbi tulemüüri vedamine
tegi muidugi veidrad pikutamisasendid jõle tavaliseks, aga ega midagi ilmvõimatut polnud.
Tagurpidikäigutule juhtmestiku ehitasin ma ise originaalist veidi erinevat loogikat kasutades. Connector panel 1 pistikute hulgas on ühe pistiku taga
ots mis eeldab +12v sisendit, et tagatuled tööle hakkaks. Kui ma juhtmestiku valesti ei mäleta, siis käib selle lülitamine läbi kastis oleva lüliti
millele antakse süütega vool peale, kaitset vististi polnud. Et asi vähe turvalisemaks teha siis lülitab tagurpidikäigu tulesid armatuuri alla pandud
relee, tulemüürist kastini jookseb ainult relee mähise massi ots. Kui seal mingi lühis peaks tekkima siis lühise asemel jäävad tagurpidikäigutuled
lihtsalt põlema.
Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib, siis ei ole vaja
süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha.
|
äss
|
postitati 21.03.12 16:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Taago82
Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad.
Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja
salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.
Edu ! |
Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele.
|
prj
|
postitati 21.03.12 16:11 |
Elektroonikast ütlen veel nii palju, et automaatkasti ajul on pöörete piiraja 6600 rpm.
Samuti erinevad paljud tühikäigu, soojenemise jm. kalibratsioonid.
Parem oleks ajus kalibratsioonid vahetada manuaalkasti kalibratsioonide vastu.
Muidugi reeglina, kui automaatkastiga autosid chipitakse, siis pannakse manuaalile mõeldud kalibratsioonidega soft. Automaatkasti otsas see muidugi ei
ole väga hea mõte, kuna igasugused tühikäigu ja üles soojenemise re˛iimid kannatavad.
Niisama infot
|
Taago82
|
postitati 21.03.12 15:49 |
Ps. Automaadi kardaan sobib, poolteljed mitte.
|
Taago82
|
postitati 21.03.12 15:47 |
Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad.
Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja
salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.
Edu !
|
mac009
|
postitati 25.05.09 16:33 |
Kui oled endiselt huvitatud sellest siis tean kaht inimest kes seda teinud on ja kes annavad ka garantii tööle.
|
mac009
|
postitati 25.05.09 16:33 |
Tere. 100 Q tuli vahetada vahekast,kardaan, pedaal juurde pookida, hooratas, poolteljed, käigu hoovastik. Mootori aju minu teada ei tule näppida aga
pöörete piirajat pole- tahokas läks teisele tiirule esimesel katsel. Nii et tuleb piirja välja mõelda. Sama teema on ka süütevõtme kätte saamisega-
võtme sai sätte ennem siis kui pargi peal kast oli.
Aga edu kes seda teha tahab.
|
laurz
|
postitati 24.05.09 16:47 |
Targem on osta kolme pedaaliga auto kohe Minu teada peab vahetama ka
mootori aju,pluss hooratas,kardaan ja palju muid vidinaid
|
averi
|
postitati 24.05.09 16:27 |
keegi tark võiks midagi öelda jah, oleks isegi huvitatud
|
kilowatt
|
postitati 04.09.08 19:23 |
Tere
Kas keegi oskab õelda kas aut. kasti vahetamisel manuaali vastu tuleb ka elektroonikat näppida, et kui palju ja mil määral on seotud oma vahel aut
kast mootoriga(elektroonika osas just) vöi piisab ainult aut kasti aju järelt ära ühendamisest. Autoks mul 92a. s4 2.2T motoga ja aut. kastiga
siis.
Tänud ette....
|