Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tegelane5

 postitati 26.11.06 16:30
Miskipärast arvan et kiirendamine lõhub autot kõvasti rohkem kui pukseerimine. Käike vahetatakse kiiremini, eriti teise käigu sünkro saab hea laksu. Pukseeritakse aga tavaliselt rahulikult kuna need puksiir köied on ju nii nõrgad.
Samas pidev käru vedamine lammutab taguamorte, väsitab tagu vedrusid, laagreid jne ei vaidle ses suhtes.
HannesT

 postitati 17.11.06 21:56
tehas loomulikult sellist aega ei anna:D, aga dragil ikka hoiavad suht kõrge pöördega pidurit stardis
ranz

 postitati 17.11.06 21:54
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Loll küsimus: Mitu minutit saab aut kastil mõlemat pedaali korraga põhjas hoida, kuni kettad pilbasteks on? Ja ärge soovitage, et "proovi ära":D

Ma arvan, et sellele pole vastust olemas, ongi ainult proovimise võimalus... vaevalt tehas annab aja kui kaua nad niimoodi vastu peavad.
ellar

 postitati 17.11.06 21:52
Tsitaat:

Automaadiga ei tohtivat teisi autosid eriti vedada...sellest ma ei saa aru.

ju siis kast peab liiga palju libistama et koormat paigast vedada ja selle pärast ka kasti lõhkumine
HannesT

 postitati 17.11.06 21:49
Kui ma oma 3k aut kasti remondist kätte sain, siis ma küsisin seda aut kastiga auto pukseerimist. Ühesõnaga VÕIB, aga kuni 60....70 kmh ja siis iga 20...25km teha peatus ja lasta õlil jahtuda.
Automaadiga ei tohtivat teisi autosid eriti vedada...sellest ma ei saa aru. Pukseeritakse ikka vaikselt ja aeglaselt....jälgitakse, et köis ratta alla ei satu jms.....kus se koormus siis on? Täisgaasil startides on koormus kordi suurem. Iseenesest ju kast vist kuumeneb üle ka siis, kui 100km järjest mäest üles sõita.

Küsimus: Kas siduriketast ja aut. kasti friktsioonkettaid nimetatakse kuluvosadeks?

Loll küsimus: Mitu minutit saab aut kastil mõlemat pedaali korraga põhjas hoida, kuni kettad pilbasteks on? Ja ärge soovitage, et "proovi ära":D
ranz

 postitati 17.11.06 21:47
Automaat kastiga autodel jääb puudulikuks kasti õlitus kui teda pukseerida nimelt ajab õli seal ringi mootori pöörlemine, seepärast polegi soovitav seda sellega teha (samas on ka kaste milledel õlitus käib lisaks ka kardaani/pooltelgede pöörlemisel) ehk sellist masinat võiks vabalt ka pukseerida. Manuaal kastiga pole mitte mingit vahet, vea palju tahad põhimõtteliselt.
Vedava auto kulumine on loomulikult suurem, suurem koormus, suurem kulumine. See ei tähenda muidugi seda, et hullult kohe lõhub, kuid kui nt tehas näeb normaalse tavahoolduse korral mootori elueaks 1 miljon kilomeetrit siis see masin mis pidevalt raskeid koormadi enda järgi veab sinnamaani vastu ei pea. Kui palju nüüd täpselt vähem... seda nüüd küll täpselt öelda ei oska.
samru

 postitati 17.11.06 21:46
No Sul on enamjaolt õigus ning sõbrale võid öelda, et elamine on kah kahjulik, sest see lõpeb alati surmaga.
Lumekass

 postitati 17.11.06 21:32
Tere! Annan väikese mõttevahetusvõimaluse kõigile kuna täna tekkis endal ühe nö automehega diskussioon pukseerimise teemal. Palju on räägitud automaatkastiga auto pukseerimisest, aga kas on erisusi, kui pukseeritakse automaat-või manuaalkastiga. Kummale mõjub see kahjulikumalt või ei ole vahet. Teine teema, et kuidas mõjub autole tervikuna pidev teiste pukseerimine. Vestluskaaslase seisukoht oli see, et kepsud ja nukkvõll ja loomulikult käigukast saavad hirmsat valu ja lõhub kõvasti. Minu arvamust mööda peaks siis kõik kärukonksud ära keelama, sest igasuguse asja järel vedamine lõhub kõvasti. Pealegi need nimetatud jubinad peaks olema ehitatud piisava varuga, et vastu pidada. Ja kui kiirus jääb 50km/h ning maksimum kord kuus kedagi vedada, ei tohiks see küll mingit mõju auto seisukorrale avaldada. Ootan huviga Teie kõigi arvamusi!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]