Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 15.04.06 12:12
Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
Et siiski ei ole mõtet aretama mootorit üles, kõige lihtsam on nina maha ja mootor ette välja tuua ?

Tänan info eest, kui keegi oskab veel midagi soovitada oleks teretulnud!!

Martti


Jep, nina maha ning mootor poolenesti üles/ette välja - kõige lihtsam ning kiirem võimalus!
MarttiH

 postitati 15.04.06 12:07
Et siiski ei ole mõtet aretama mootorit üles, kõige lihtsam on nina maha ja mootor ette välja tuua ?

Tänan info eest, kui keegi oskab veel midagi soovitada oleks teretulnud!!

Martti
juks11

 postitati 15.04.06 12:06
Tsitaat:
Algselt postitas: MarttiH
vahekast võibolla ei ole õige sõna aga see kuhu läheb külge kardaan ja parem esimene pooltelg! Kas see osa on vaja ära küljest täitsa ära võtta?

Vahenditega peaks saama hakkama ja ei tohiks millesti puudu tulla !


Kui nina on maas, siis ei tohiks probleeme olla... Poolteljed ja kardaan lahti ja peaks tulema küll...
MarttiH

 postitati 15.04.06 12:04
vahekast võibolla ei ole õige sõna aga see kuhu läheb külge kardaan ja parem esimene pooltelg! Kas see osa on vaja ära küljest täitsa ära võtta?

Vahenditega peaks saama hakkama ja ei tohiks millesti puudu tulla !
juks11

 postitati 15.04.06 12:03
Kõige lihtsam on nina lahti või siis hoopis küljest ning siis mootor välja (nina maha on u 30min töö)

uuematel audidel kinnitatakse mootor sillatala külge selleks, et oleks võimalikult lihtne mootorit maha võtta (tuleb siis alla). Selleks on ka spetsiaalsed "abinõud" ning asi käib väga lihtsalt. Uuematel Audidel on tööjuhendis paljude mootori kallal vajaminevate tööde esimeseks tööulesandeks - mootor maha. A8 6,0 W12 tuleb mootor eemaldada ka osada lambdade ja kattide vahetamiseks...
juks11

 postitati 15.04.06 11:55
Muidugi on aga kas Sul selleks vahendeid on!?

Ps: Mis vahekastist Sa räägid - käigukast ikka!?
MarttiH

 postitati 15.04.06 11:54
Kas on võimalik üldse üles välja tuua?
Kui on siis tahaks üles välja tuua !
juks11

 postitati 15.04.06 11:53
Kõik ju sõltub sellest, et kust kohast tahad mootori kätte saada -alla, üles või ette?!
MarttiH

 postitati 15.04.06 11:48
Küsimus siis selline, kui palju peab lahti võtma, et mootorit kätte saada? Kas nina on vaja eest ära võtta ? Kas vahekast on vaja ära võtta ? jne. Igasugune abi teretulnud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]