Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] Läheb juba teemast välja aga, spoolup sõltub ka vägapalju sellest kuidas mootor ehitatud on, millised on nukad, väljalase jne jne, milline on comp map. Ma Mis puudutab 400 hj ja tänavakasutusse siis minu autoga sõideti maha soomest norra ja tagasi ca 1000 km, sellest 50 km sõideti kiirusega 250 kmh, muidu trassil mingi 120-130. Kogu reisi keskmiseks kuluks tuli 10.5l sajale.Pihustid millega auto sõidab on 680cc@3.5bar. Ja kui me räägime autode ehitusest üldse siis minu arust on see mõnu rohkem ehitamises, arendamises, seeläbi teadmiste ammutamises! Reaalset kasutust leiab tihtipeale vaid väike osa powerbandist! Kui auto on seadistatud konkreetselt nii et kogu map sensori ulatuses on kütus ja süüde paigas-siis ei ole ju probleemi natuke paku maha keerata. Kui vaja sõidan 1 bar rõhuga (ca 280 hj) Kui on vaja keeran rõhu 1.8 barile ja on 400 hj. Moodsate progetava aju ja perfektse mappingu tagajärjel üldiselt võtavad autod vähem kütust kui originaalis! Seda ei ole vaja karta ja õnneks/kahjuks saab juht valida millise seadistuse millisel ajahetkel kasutusele võtab! Markus [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]