Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Äkki keegi seletaks mulle mis on "terav turbo" Markus [/quote] Vastaks sellele Prr-i sõnadega, kui ta proovis minu autot Mis su autol viga on? nii kui kaasi annad rebib momentselt pöörded põhja ja piirajasse. Sest tal omal oli samasugune mis sõitis 12,8-at seki Minu arvates see ei ole viga vaid hea tulemus. Proovida saad seda nii: Mootor seisab vajuta pedaal põhja/hoiad ja käivita ja saa teada aeg kui ruttu tõusevad pöörded kuni max ja rakendub mootori piiraja (pöördepiiraja) kõrvuti olevatel autodega on se lihtne muidu ilma video salvestuse abita vist hakkama ei saa, sest aeg on murdosa sekundist. Aeglaselt reageeriva turboga kulub selleks mitu sekundit enne kui peale starterit jõuavad pöörded tõusta max ja rakendub piiraja. (umbes nagu krossi tsiklid paarutavad kaasiga ) kui kiirelt terav on sinu turbo mootor ?? umbes nii saad teada. Enamus turbode kuumad otsad töötavad umbes nii: mootorist tulev kuum õhk puhutakse korpusse kus taa tiirleb ringiratast lugematud pöörded (ja kuum koda on ringitavat õhku täis ja juurde ei mahu) sest puudub trampliin -linid mis viskaks (suunaks) tsentrifugaal jõus ringitava õhu keskele labadesse lisaks on see juhitav/suunatav teatud nurkadega. Tehase turbodel see puudub , küsite miks vastus sest kuum koda on labane malm valuvorm. Kui on ümber tehtud kuum ots suundub heitkaas kohe sumpasse. peos hoides piisab turbosse natuge suust puhuda ja asi vuriseb. ja kui saa arvad et sellega ei suurenenud kuuma otsa läbi voolavus väga palju, siis sa eksid. Seega väike kuum ots teeb ära suure kuuma otsa töö (muidugi peavad olema laiad labad kuuma otsa tiivikul juba sünnist) LISAN vaata 09.nov. autoleht lk.24 rootslase 2,0 T volvo mootoriga oopel ja väikse turbo kuuma otsaga (kkk 26/8) ja saavutatud 770 hp. külmast otsast mõni teine kord. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]