Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Stock AAN kone, Stock nukad, stock kaas, stock väljaaske kolle( moditud parema voolavust tarvis) Nagu näiteks kasutaja Maku juba on teinud, tore kui takirjutaks kus tehtud ja palju maksis aga ma ennustan mingi 3000 eeki. Siis föön. Kõige säästum ehk oleks teha K26/27 hübriid ehk siis K26 kuum/ ja K27 külm osa. hr Kuul on neid hübriide ennegi teinud Map andur: Paigalama peaks siis vähemalt 3 barise mapi Chip: Kui eelpool mainitud töö on tehtud viiks auto soome, kus audidele juba päris pikka aga custom chippe kirjutataks. Olenevalt modifikatsioonidest on Karala custom chipi hind 690 euri + 500 euri 4wd dyno kasutamine Eeki ümber arvestatuna : 18546 eeku Terv Markus [/quote] TERE JÄLLE kunagi tuleb vist ka soome dünosse sõita kui teiste jaoks lolluse kokku lappan. Väljalaske kolektoreid olen ennegi keevitanud nikkel elektroodidega ja paiga pealmise kihi olen teinud roostevaba/vase segu, sest kui alla peaks tekima uuesti pragu hoiab survet pealmine keevitus kiht, MAKU ja mõned teised on saanud lisaks keevitusele ka suuremaks (läbi freesitud) väljalaske kolektorid kokku~1000eek Kui mootorit areneda siis unustage orig. nukad need on väga lahjade näitajatega (graadid ja tõusud ) kui oskaks netti lisada siis lisaks mõned mõõdistus tabelid ja pildid. Ploki kaan, siin on väga pikk arutelu kui tahta teha ja mida teha. (karestus tihendi puutepinnale, vee jahutus augud, peened nukad, pikad klapid, meh tõukurid, muhk tõukuriplaadid ja põlemis kambri töötlus ), kuid kanalid võiks ikka jämedamaks teha neid olen mitmeid teinud. Ja klapikanalite läbimõõt ehk augu suurus kust voolab õhk mootorisse ja pärast välja, Normaalsetel mootoritel on klapi kanalite läbimõõdu suhte erinevus ~11 kuni ~20% kuid S audi kaanel on see asi natuke perrses ~32% (nimelt on väljalaske kanal liiga peenike )Seepärast on tehas pannud klapid vanematel 27/32mm ja uuemad 28/32mm lisaks kompenseeritakse puudujääki pikema välja laske nukkvõlli graadiga.B-3 /AAN S=202/V=212 ja 7A S=212/V=218 need on meh tõukuriga mõõdetud otse klapilt liikumist ja väga täpselt. Unustage ära kõik foorumi graadid usaldan vaid reallselt mõõtetud sajandikke täis 720 graadi tsükli mõõtmisel. seega unustage teistele autodele normaal nukkvõllid (suhe) näiteks 226/226=1mm ja 266/266=0,10mm avavad mõlemad 11,20mm (catcams) need on paremad kui orig kuid ei ole väga head sest väljalase peab olema sellel plokikaanel natuke pikem. TURBO (föön) Pane peale milline tahes ja sõida, kasvõi kõrvitsa suurusega, kui on turbo mootorile lisatud otsevoolu klapp (mootor töötab vabalt hingavana kuni turboni ilma takistusteta ja saab ilusti sõita, lisaks pilt skeemi seletusega kui oskaks) ja kõrvitsa suurune föön tuleb taha lisaks alles 6500 p/m, miks ka mitte kui soovid nii sõita. Kui otsevoolu tunnelit ei ole lisatud õhulugejast kuni sisse koldeni koos põhja klapiga (ühesuunaliseks tegev klapp) ei saa ka kõrvitsaga sõita. (kuidagi talutavalt ?) Mina arvamus on pane peale mis turbo tahes korpusi tuleb järgi aidata igaljuhul, et langetada reageerimist (puhuma hakkamist) ~1000p/m varasemaks ja kui tahta et turbo puhuks pikemalt, mootori madalast pöördest kuni kõrge pöördeni (õhu ruumala erinevus) tuleb kuuma otsa korpust tõsiselt ümber teha (soome mosse turbo) (enamus turbod suudavad puhuda vaid kuuma poolt tõukava ühe kindla õhu kogusega ruumalaga.) Olen nii mõnedki turbod järgi aidanud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
60.1%
- SQL:
39.9%
]