Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] Iga kett on täpselt nii tugev kui ta kõige nõrgem lüli. Ma olen seda ennegi öeldnud et tihendi tapab ennekõike detonatsioon. Kui auto korralikult seades ei ole mingit vajadust kõvema kaanetihendi järgi. Boostiga ei ole siin mingit seost, ka turbo suurusega ei ole mingit seost. Seos on viletsate kaanepoltidega mille tulemusena rõhk võib kaanel "lahti" tõsta. MInu auto sõidab ka hetkel papptihendiga, 2 korda suurema turbo kui originaal 2 korda suurema ülerõhuga ja ei mingit probleemi. Mis S-i origiaaltehnikasse puutub siis ei oska kommenteerida, selles suunas katsetajatele tuleb vist lihtsalt õnne soovida et raud vaid vastu peaks. Äkki keegi seletaks mulle mis on "terav turbo" [quote] Originaal niinimetatud papitihendiga oletan et oleks turvaline kuni ~1,8bar, terava turbo puhul ~1,6bar (sisselaske kolektoris ülesurvet) ,sest S aju ei suuda kaitsta mootorit õhu lööklainete eest. Mina sõidan papist kaane tihendiga ja väga terava turboga kuni 2,2bar-i ja tänaseni pole kaanetihend vahelt jalga lasknud. Kuid minu mootori survet ei piira aju vaid kaitseb sisselaske kolektorile lisatud ülesurve klapp. [/quote] Veel, see millal mingi turbo puhuma hakkab või kustmaalt efektiivsus ära kaob on ikka kinni tiiviku suuruses, labade arvus, jne. Rumal oleks arvata et see tootjas kinni on. Võiks siis ju konkreetse näite juba tuua, miks KKK-d on nii head. Silwer. Tatech light on odavam küll lisa siia 600 euri plug and play kaabli eest + seadistamine tuleks ikka sinna otsa liita. OK. Dynosse esialgu ei pea minema aga seadistaja tund maksab 50 euri päev läheb vähemalt ära. Arvutada oskab siitmaalt igaüks. Tõsi, progetav aju oleks nagu kindel aga ikkagi kallim. Pealegi Karala kelle nime mainisin on respect chipikirjutaja, minuteada ostutab ta ka teenuseid ATP turbole. Markus [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.1%
- SQL:
61.9%
]