Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] Hmm kogu see kompott tunub jube keeruline olevat. Milleks seda kõrgema liftiga nukka on vaja, kas mootorist ei mahu siis rohkem õhku läbi? Ilmneb "surge" kus turbo lööb läbi filtri õhku tagasi 100% lahtise segusiibriga täisgaasil kiirendades? Porschel näit sain 402 hj kätte 2mm rohkem valjalske klapitõusu, 4 kraadi rohkem duratsiooni (vabalthingava nukk) nukk originaalasendis ilma kraadimata. andmed siin.. 1983-1985 944, all 951: Intake opens 1 degree after TDC Intake closes 49 degrees after BDC Exhaust opens 43 degrees before BDC Exhaust closes 3 degrees before TDC Stock lift: 12 mm intake, 11 mm exhaust 1985.5-1988 944: LATE N/A model Intake opens 1 degree after TDC Intake closes 49 degrees after BDC Exhaust opens 47 degrees before BDC Exhaust closes 1 degrees after TDC Stock lift: 12 mm intake, 12 mm exhaust Olgu veel öeldud et tegu on 8 klapilise ja 4 silindrilse mootoriga. Audi 4 klappi silindri kohta ja 5 silindrit peaks selle piiri ikka oluliselt kergemalt saavutama. Tõsi endiselt on see probleem et 4 ja 5 käiguga vaijutades lüüakse osa õhku läbi filtri välja, aga see on just tingitud sellest et nukk tuleb 2 kraadi varasmaks keerata, kui see ei aita siis peaks nati karmima panema. Tulemus on saavutatud 1.8 barise ülerõhuga. Ma arvan et kui paigaldada piisavalt suur puhur peaks selle 400 hj ikkagi kätte saama ka originaalnukkadega. Kui ilmevad samad surge probleemid siis alles võiks mõelda vahetamisele. Originaalajuga (või siis muu specsi jaoks mõeldud chipiga) nukka kokku sobitada on ehk raskeim tee, elektroonika tuleks ikka vastavalt rauale valida?? Pihustid, suured pihustid on oluliselt odavam muretseda kui paigaldada 2 rida... Kui tegu oleks 600 hj autoga, arusaadav, aga muidu.. Eks igaüks ise valib. Lihtsam ikka suur pihusti, cusom chip ja tööle garantii et toimib. [quote] Tere kuna need jõud nõuavad vähemalt 11 mm tõusuga nukka tekib õhu ja bentsu segu moodustumis probleem. Ja sellega kaasneb bentsu üle kulu, kui tahad tänava autot soovitan minna kahe pihusti peale (kui saan tugevad kepsud kätte hakkan enda tänavasõidu mootorit laiali ajama ) Seletan sa saad aru küll Näiteks sinu 228 graadi (=1mm) sisselaskega võid sõita orig ~305cc pihustiga (mina sõidan ) saab sõita ainult hiliseks keeratud pentsu pritsega ja üle 300 HP ei saa sest bentsu rohkemaks ei ole. Töötab nii sisse klapp avaneb (õhku on benst=0) , ~25graadi hilinemisega hakkab pihusti tööle, (klapp=4mm õhk/bents = segu normaalne) ~90graadi peale ülemist kolvi seisu sisselaske alas õhk ületab 8mm >max ~125graadi > 160graadi on õhku palju ja bentsu vähe seega lahja. edasi on normaal segu > ~200graadini (20graadi peale alumist sisselaske ala) siis läheb segu rikkaks kuni klapp sulgub ja viimane rikas segu (sisse imetud viimane kiht on ülemine ja jääb küünla alla ) See on vajalik rikas segu sest selle süütab küünal. Ja tulemus plahvatab hästi töötakti lõpp läheb lahjaks seega heitkaasid on jahedad ja väga väikese CO sisaldusega. Kui paned 500cc pihusti ja saad ~25graadi pikema pihusti ajaga schipi (mina ei leidnud) on tulemus umbes selline. sisse klapp alustab avamist on segu ülirikas, kesk alas sisse klapp lahti on segu normaalne ja lõpus jälle rikas ja saadgi oma 400+ HP millega kaasneb liigne kütuse kulu oletan ~16 lisaks katastroofiliselt kuumad heitkaasid mis on enamus MTM tipp autode piirav probleem. Mina enda omale panen varsti peale sisse 234x13,45 ja välja 253x11,67 ja põhi töö pihusti 200cc panen tööle stagi-1 chipiga alustab kui klapp on lahti 9mm > max > klapi sulgemiseni1,5mm seega mootor töötab tühikäigu põhimõttel küünla all on segu ja edasi on õhk seega lamda on ok kuni mootor jõuab +0,4bar lülitub teine aju (programeeritav gaasi aju) ja teine pihusti 450cc töötab klapi 3mm alast > max > 5mm enne sulgu (seega nukkvõlli harjal ) kui siija lisada 2+ bar õhku usun et saan 550 HP tänavalegaali KKK-28-saga [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
56.6%
- SQL:
43.4%
]