Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Tere kuna need jõud nõuavad vähemalt 11 mm tõusuga nukka tekib õhu ja bentsu segu moodustumis probleem. Ja sellega kaasneb bentsu üle kulu, kui tahad tänava autot soovitan minna kahe pihusti peale (kui saan tugevad kepsud kätte hakkan enda tänavasõidu mootorit laiali ajama ) Seletan sa saad aru küll Näiteks sinu 228 graadi (=1mm) sisselaskega võid sõita orig ~305cc pihustiga (mina sõidan ) saab sõita ainult hiliseks keeratud pentsu pritsega ja üle 300 HP ei saa sest bentsu rohkemaks ei ole. Töötab nii sisse klapp avaneb (õhku on benst=0) , ~25graadi hilinemisega hakkab pihusti tööle, (klapp=4mm õhk/bents = segu normaalne) ~90graadi peale ülemist kolvi seisu sisselaske alas õhk ületab 8mm >max ~125graadi > 160graadi on õhku palju ja bentsu vähe seega lahja. edasi on normaal segu > ~200graadini (20graadi peale alumist sisselaske ala) siis läheb segu rikkaks kuni klapp sulgub ja viimane rikas segu (sisse imetud viimane kiht on ülemine ja jääb küünla alla ) See on vajalik rikas segu sest selle süütab küünal. Ja tulemus plahvatab hästi töötakti lõpp läheb lahjaks seega heitkaasid on jahedad ja väga väikese CO sisaldusega. Kui paned 500cc pihusti ja saad ~25graadi pikema pihusti ajaga schipi (mina ei leidnud) on tulemus umbes selline. sisse klapp alustab avamist on segu ülirikas, kesk alas sisse klapp lahti on segu normaalne ja lõpus jälle rikas ja saadgi oma 400+ HP millega kaasneb liigne kütuse kulu oletan ~16 lisaks katastroofiliselt kuumad heitkaasid mis on enamus MTM tipp autode piirav probleem. Mina enda omale panen varsti peale sisse 234x13,45 ja välja 253x11,67 ja põhi töö pihusti 200cc panen tööle stagi-1 chipiga alustab kui klapp on lahti 9mm > max > klapi sulgemiseni1,5mm seega mootor töötab tühikäigu põhimõttel küünla all on segu ja edasi on õhk seega lamda on ok kuni mootor jõuab +0,4bar lülitub teine aju (programeeritav gaasi aju) ja teine pihusti 450cc töötab klapi 3mm alast > max > 5mm enne sulgu (seega nukkvõlli harjal ) kui siija lisada 2+ bar õhku usun et saan 550 HP tänavalegaali KKK-28-saga [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.4%
- SQL:
56.6%
]