Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Audiophile[/i] Mina väidan et RS2 turboga ei ole võimalik 400 hj saavutada, See on liiatigi optimistlik. Näite mille Hannes tõi oma 12.0 aja juures saab määravaks tegelt see et audil on EBANORMAALNE :D (heas mõttes) vääne, mis autot siis 1/4 miilil vägagi kiiresti liigutab. Äkki on kuskil dynoslip olemas RS2 turbo ja 400 hj kohta. Veel kui see on Mustang dyno või Dynojet siis nende slippidega võib peed pühkida. Oluliselt täpsemad on Boschi-i dynod, või eriti hea oleks näit Rototesti slip. KKK turbod, on ka minuteada ühed kauemkestvaimad turbod terves maailmas, kui oma porsche turboswapi tegin ja sealse K26/8 maha kruvisin siis tõepoolest absoluudselt mingit lõtku ei piki ega üles-alla oma. Kui nüüd rääkida kestvusest ja kasutusest tänavaautodel, siis oleks minu valik kindlalt Garrett, kuna kasutatavad detailid on uudsema disainiga, kergemad jne. See omakorda tagab kiirema spoolupi, parema väände madalal pöördel, lameda torki graafiku ja hea top end poweri. Mis puudutab kulumisse siis ballbearing turbod on mõeldud kestma ja kestavad kauem kui enamus shaft bearing tüüpi viled. KKK kahjuks räägib ka suht nigel valik ja custom turbod on juba väga kõrge hinnaga, näit MTM-i hybriid 2400 euri jne. Siin eestis ise aretatud hübriidi eluiga on ca 1 aasta, või 30 000 km oleneb kuidas keegi sõidab. Hetkeline paugutamine, mis sellega mõtlesid, kiirendus ongi ju hetkeline paugutamine? S1 tehnika on kindlasti väga hea ja mõeldud kestma, paraku on kättesaadavusega probleeme. me vist räägime sellest siin: [img]http://eku.3lite.ee/albums/album20/engine.sized.jpg[/img] Hr.Mulk Väga ilusti ja lihtsate vahenditega tehtud summuti. Kas lärm on väga kõva? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.4%
- SQL:
60.6%
]