Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] 400+HJ / 600+NM @ ABY/AAN/3B Esmalt tuleks hankida võimalikult väikse kulumisastmega komplektne mootor. Seejärel lailai tõmmata, puhastada, ülevaadata. Jupid mida kasutada ja mis on 1:1-le külgeistuvad ( bolton ): RS2 turbo - hind ca 8000.- RS2 pihustid - ca 5000.- ( 5 tk ) RS2 ( 3.8bar)n kütuserõhu regulaator, veel parem stock AAN/ABY/3B oma - 4bar. RS2 väljalaske kollektor - ca 3000 - 5000.- Nukkvõllid, kas RS2, hea variant on veel NM mootori nukad, või lahjem catcamsi variant, hinda ei tea, oleneb. RS2 raam- ja kepsulaagrid - ca 5000.- RS2 map 3bar või 3.5 bar - hinda ei tea. Suurem cooler, kui RS2-l, hind ca 5000.- ( Lakis tehtud ) RS2 metallist plokikaanetihend - ca 1000.- Sidur - vabavalik Väljalase - originaal puhkusele ja asemele 3" otsast lõpuni, vahele 1 reso ja tahaotsa pütt, oleneb, mida kasutada, hind kõikuv. Dünosse ja soft kogu kompotile kirjutada. Selline seadistus kestab ja töötab pikaldaselt, muidugi lisandub hinnale veel tööraha jms pudinad - klambrid, voolikud, poldid, mutrid jne. Siit edasi st 500HJ ja edasi. Väntmehanismi vahetus - kepsud, kolvid, vända vastukaalud kergemaks, surveaste madalamals, ehk ka töömahu suurendamine. Kvaliteetne tasakaalustus. Plokikaane kvaliteetportimine soomeseppade juures, ca 1000 eur. Nukkvõllid, meh tõukurid. S1 turbo ja S1 väljalaskekollektor, S1 sisselaskekollektor. Miks just S1? Kuna katsetatud antud mootoril ja töötab ideaalselt. Malm kollektor on veel sellest hea, et ei ole nii suurt soojuskiirgust/ eraldumist, kui näiteks roostevabaterasel. Seda efektiivsem turbiini töö, kuna kuum, paisunud heitgaas ei kaota enda mahtu ( temperatuuri ). S1 turbo on võimeline töötama ka üle 600HJ võimsusel. 1 suurematsorti blow-off klapp, või kaks pisemat. Suur cooler, isegi 2 tk Kas S1 või üle 500cc pihustid, isegi 500cc pihustist piisab. Bensiinipump - kas S1 või mõni aftermarketi võimsam, reguleeritav kütuserõhu regulaator. Väljalase võib eelpool ( 400+ HJ ) samaväärseks jääda, muutes püttide ehitust, kui üldse enam pütte alles jätta. Sidur - vabavalik Programmeeritav aju, või stendis kriblada soft originaal ajule, sellisel juhul ei oska map andurit soovitada. Piiravaks saavad käigukast ja diffrid, veovõllid. Pigem panustaks S1 tehnika peale - kestev ja katsetatud ning piisava jõuvaruga. See on siis selline üldisem jutt, detailidesse ei lasku ( surveaste/ nukaandmed jne ) - vabavalik, mida soovitakse saavutada ja mis pöördel, vajab põhjalikumat mõtlemist ja avutamist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
53.8%
- SQL:
46.2%
]