Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] AAN / ABY baasil: 400hp / 600nm: Tugevad kepsud Uued saaled Teine väljalaske kolle Teine turbo GT28 või GT30 (kuni 400hp on vast GT28 parem). Progetav aju Teised pihustid Pea ja nukkadega võib kah tegeleda aga see jõud peaks juba olema. 300-320hp / u. 450nm: Chip - 1,4 bar rõhku RS2 turbo + kolle [/quote] Mõttetu raha raiskamine, saab odavamalt ja lihtsamalt, ning lag ei jää nii tuntav! Minu kriblatud variant on väga reaalne ning töötav ( katsetatud ) See, et pihustid jäävad nõrgaks jne on puhas BS! Softiga on võimalik pihustilahtioleku aega pikendada sama rõhu juures, nüüd võib ainult piiravaks teguriks saada bensiinipump hoopis. [/quote] Mis sa keksid. Ma rääkisin AAN-ist ja ABY mootorist. Sina rääkisid ADU-st... :) Minu variandid on kah mõlemad katsetatud ja töötavad väga kenasti igapäevakasutuses. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
20 valve turbo /400+ hj
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.2%
- SQL:
65.8%
]