Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S6 (C4) turuväärtuse määramine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maikel18[/i] [quote][i]Algselt postitas: veekaheksa[/i] Tervised! Eks kui kristalselt aus olla, siis iga audindusest huvituv isik omab ligilähedalt arusaama sellest, mis tänasel päeval maksavad erinevad Audid. Näiteks Ur S4/S6, Urquattro, 200 20VTQ, S2, RS2, V8, C2 200 5T jne - ühesõnaga kõik masinad, mis olid tehtud enne seda, kui automootorid plastmassi sisaldama hakkasid. Nüüd on täiesti maitseasi, mida antud inimene kallimaks-hingelähedasemaks peab - päris lukkudega/ilma veojõukontrollita/ilma ESPta/ilma roosteta/manuaalkastiga jne Audi valikul on ilmselge, et mitte ükski neist legendaarsetest R5 või esimese otsa V8 masinatest enam odavamaks ei lähe(pigem juba pikemat aega vaid kallimaks) ja ostusoove me võime ka oma foorumist ridamisi leida. Neid autosi on õnneks Eestisse taritud omajagu(kiireaudi on üks peasüüdlasi :P) ja siin on võimalik täiesti rääkida siseturust. Paljudes muudes riikides, mis meie lähedal on, võib päris kaua otsida tänavapildist S/RS Audisi, ilma neid leidmata. Kuna neid lihtsalt pole nii palju. Üldiselt on hind kindlasti Eestis natuke madalam kui mujal - noh nii 1 - 1,5k €, aga see on ka kõik. Siinkohal eriti ei päde jutt, et ooo, 2011a S6 on niipalju kiirem kui see vana kaloss, või et tänapäeva TDI kolmeliitrine paneb foori alt pooltele vanaessidele pika puuga. Mind jätab see külmaks. Emotsioon ja kirg on see, mis mind ikka ja jälle tabavad, kui järjekordne tänapäeva X5diisel on peeglisse lastud ja kindlasti poiss roolis imestamas, et mis just juhtus ja mis imelik asi see just niimoodi inetult temaga tegi. Ma räägin, sest ma olen seda korduvalt kogenud, ja kindlasti ei väsi ka edaspidi. Mulle lihtsalt meeldib C-kerega ess ja tean mõnd sellist imelikku veel. Üks asi on osta auto ja käia esinduses dünaamilist käigukastiõlivahetust tegemas, teine asi on ise oma näpp õliseks teha ja õli vahetada. See kõik kuulub asja juurde. Mulle meeldib ise teatud asjadega hakkama saada ja öelda, et näe, see käib nii ja seal on see. Üldiselt - kogu see moos on maitseasi. Ja turuväärtuse saame kui jälgime kuulutusi ja mõtleme allesjäänud autode hulga peale. haige inimene, veekaheksa [/quote] Like Mul sama vaatenurk. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
S - Audid - üldine
»
S6 (C4) turuväärtuse määramine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.4%
- SQL:
59.6%
]