Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 05.02.17 12:54
Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.


Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus.

Lambda eluiga on kuskil 100-120 000km.
KrizKa

 postitati 05.02.17 12:48
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi.


Originaalis H-pipe? Kvaliteedi järgi seda raske uskuda :o
KrizKa

 postitati 05.02.17 12:45
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.


Uued katid all siis vaatab mida OBD2 ütleb, kui annab ikka lambda viga siis vahetab ära - nagu ikka, elimineerimise küsimus.
andrec

 postitati 05.02.17 11:49
Eemaldatud katt ei põhjusta esimese lambda viga ja küttesegu see rikkaks ei aja.
Lambda vigane, vaakumleke kuskil, õhulugeja vigane jne. Uued katid paned, siis võid nendest kiiresti lahti saada.
KrizKa

 postitati 05.02.17 11:30
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.


Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa vaevalt, et ülevaatusele läksid...:P


Android Torque app ja hiina bluetooth OBD2 lugeja -> Clear Fault Codes.

Lambda viga suht tihti lööb välja kui vähekenegi "talda anda"
prj

 postitati 30.01.17 16:56
Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.

Väljamõeldis, millel pole reaalsusega mitte midagi ühist.
stihl

 postitati 30.01.17 12:11
Tsitaat:
Algselt postitas: KrizKa
Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.


Ok, ma puusalt arvasin, et tagalambdad on anyway välja progetud, muidu oleks ju spidoplokis muid tulesid ka peale valgustuse ja põleva check`iga sa vaevalt, et ülevaatusele läksid...:P
quattrodiisel

 postitati 30.01.17 11:48
See H on seal originaalis. Kattide asemel lihtsalt resod muud midagi.
KrizKa

 postitati 30.01.17 09:46
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.

Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l.


Jah, seal peavad olema katalüsaatorid. 4 katalüsaatorit on kokku, 2 tükki mootori juures ja 2 all. H-keevituse kohta midagi halba ma ei ütle aga ÜV'ga mässamiseks lihtsalt kõige muu kõrvalt aega vähe. Ilma katalüsaatoriteta läbi ei saa ning lisaks ajab katalüsaatori puudumine lambda anduri hulluks mis omakorda teeb küttesegu valeks.
andrec

 postitati 30.01.17 09:40
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.

Need on siiski resod seal. Katalüsaatorid on lapikud originaalis A8'l.
90b3

 postitati 30.01.17 09:22
Lihtsamaid variante on küll, ei pea hakkama midagi maha lõikama ja uut asemele ostma ja keevitama ;)
stihl

 postitati 30.01.17 09:17
No mina küll piltidelt pornot ei näinud, pigem on tegu intiimse lähedusega teki all ja sedagi vaid juhul, kui seal ikka peavad katid olema.
See H on samuti külge pandud väga proffi keevitaja poolt, mina sellist õmblust küll ei valda.

See, et VAG-idel need sumpside ühenduskorud + klambrid (odavad!) ära ussitavad, on pandud sinna galvaanilise paari tekitamiseks, et sumpsi ennast (kallis!) rooste vastu kaitsta.

Ma käiks mootori diagnostis kõigepealt, ehk näitab see midagi hoopis.
KrizKa

 postitati 29.01.17 19:41
Tere

Selline tore juhtum kus käisin ülevaatusel ning heitgaasid olid tublilt normidest väljas. Ülevaataja ronis auto alla tuli välja et eelmine omanik on leiutanud endale H-pipe lahenduse ning et tagumised katalüsaatorid olid asendatud resonaatoritega. Kuna pean selle porno nüüd likvideerima siis on küsimuseks kas keegi teab millised universaalsed katalüsaatorid mõõtmetelt sinna lähevad? Plaanis osta ainult metallelemendiga katid. Lisaks kas tasub osta "sport" katalüsaatorid? Resonaatorid võtan relakaga maha ning kinnitan katalüsaatorid klambriga - plaanis on niikuinii paari aasta pärast väljalaskesüsteem uuendada/vahetada

Tegin auto alt ka pilte kes huvi tunnevad: pildid LINK

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]