Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MatuAudi

 postitati 20.07.12 15:05
Selge, osad nüansid olid juba teada, aga küsida tuleb ikka. Ehk siis stock seades siiski mõtetu midagi vahele panna. Lihtsalt tuttava audil oli lätist või leedust toodud isendil selline asi küljes. Tema vihjas, et ei ole nagu eriti kadu tundnud. See, et tõesti toimib selle vidinaga ilusti, jäi mulle natuke arusaamatuks. Ning nüüd sain taas kord selgitust. Tänud kõigile vastanutele.
prj

 postitati 20.07.12 10:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Point on selles, et kui õhulugeja on enne turbot, ei saa aju aru, kuhu osa õhku jäi, kuna blow-off laseb selle süsteemist välja.


Ütleks täpsemalt, et õhulugeja annab vale õhukoguse ajule, kuna sealt käib rohkem õhku läbi, kui peaks.
Aju reguleerib kütust/süüdet õhulugeja näidu järgi ning kui see ebakorrektne on (rõhu/vaakumlekked/vigane lugeja jms), siis tulebki vale kogus kütust/süüdet.

Blowoffist lastakse loetud rõhk atmosfääri käiguvahetusel turbo inertsi tõttu ning mootori kallab täis, sest õhulugejast läheb oluliselt rohkem õhku läbi, kui peaks.
Black

 postitati 20.07.12 10:01
Point on selles, et kui õhulugeja on enne turbot, ei saa aju aru, kuhu osa õhku jäi, kuna blow-off laseb selle süsteemist välja.
Eero

 postitati 20.07.12 10:00
Siis on ikka tegu blow-offiga, nagu ka Risto kirjutas. Soovitaks selle kindlasti välja vahetada, käiguvahetused lähevad oluliselt mõnusamaks :) BOV saad osta forssist või revalist, usun, et mõlemas kohas riiulist võtta.
MatuAudi

 postitati 20.07.12 09:53
Mul enda omal on seal plast by-pass, plastik klapp küll, aga koodi jään võlgu. Eeldasingi, et siiski siiski on stock tehnikale see pigem kahjulik.
Kuid tagasi tulles selle Blow-off'i juurde, kust selliseid müüakse oskab keegi öelda?

E: See konkreetne tundus olevat vaid 2 otsaga kinnitatud, see suur alumine tuleb turbo lõdvikust ja väike rihmaratta juurest.
Eero

 postitati 20.07.12 09:53
See tundub olevat blow-off/bypass, Mantonni firma oma ja puha. Vaata kuidas need voolikud seal ühendatud külge on, kui küljes on 3 voolikut, siis on kõik okei. Kui ainult 2 voolikut ja üks ots jookseb vabasse õhku, siis tasuks see kas originaal bov vastu vahetada või muu sarnase blow off valve vastu.
Rst

 postitati 20.07.12 09:50
Lõhnab väga samasuguse asja järgi nagu all oleval pildil.
http://img96.imageshack.us/img96/9660/mantonni.jpg
Tegu on Blow-Off klapiga ning kui see klapp on originaal tehnikaga auto küljes, siis on sellest jubinast pigem kahju, kui kasu. Mõttekam on sinna panna 710N tootekoodi lõpuga by-pass klapp.
MatuAudi

 postitati 20.07.12 09:41
http://defu.planet.ee/Foorum/DSC_0308_800x600.jpg
Ei osanud kohe kuhugi alla seda teemat teha, igaljuhul 20vt mootori küljes selline vidin, see turbo juures oleva klapi asemel.
Mida see julla endast kujutab, ning mis kasu või kahju sellest on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]