Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 28.02.12 10:36
Kõige lihtsam seletus - torsen korrutab momenti. 0 korda, mis iganes on ikka 0. Ehk siis, kui ükski vedavatest sildadest paneb maha 0nm (veereb vabalt), siis paneb ka teine sild maha 0nm.
See on muidugi lihtsustatud kujul, päris null asi ei ole (veermikukaod jms), kuid seda meeles pidades ei saa eksida.
arro

 postitati 28.02.12 09:52
kps põhjendas juba ära!
kps

 postitati 27.02.12 17:07
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Kui tagant oleks katki midagi nn. pooltelje ots siis see antud masin ei liiguks millimeetritgi.

Võibolla tõesti, aga äkki põhjendad? Minu loogika järgi ei ole probleemi, esirattaga oleks vist aga teisiti!

Mida siin põhjendada. Nii ees kui taga on open differential tavatingimustes ja keskel on torsen. Pole tähtis, milline pooltelg läbi on, masin ei liigu, kui siis ainult nii kõvasti pähe andes, et torsen rakendub. Kui taga oleks üks pooltelje ots puru, siis sõidaks see asi seni, kuni difrilukk ennast mingi ~30-40kmh juures välja lülitab ja siis on kõik. Kui ees pooltelg lahti, siis ei aita ka tagumine lukk, sest ees ühte ratast miski kinni ei hoia ja lukku pole. EDL tuli A6/S6 ja 94+, kasu on sellest aga 10x vähem kui füüsilisest tagalukust. Mis puutub 100 kere c4'ja, siis pole tagalukul vahet, kas on automaat või manual, käitub samamoodi. Uuemal C4 kerel pole mina masinas istunud, millel oleks EDL kõigil neljal rattal. Enda mõlemal isendil nii automaadil kui ka manualil on EDL esisillal. Mõni C4 kere S6 2.2T mees võiks kommenteerida enda masina EDLi. Mis puudutab juba S4/S6 4.2 AT'd, siis seal pole enam torsen keskel ja neliveo käitumine on kardinaalselt teistsugune tänu kinnisele keskdifrile kasti koormuse korral, ehk siis see raibe liigub ka siis kui üks pooltelg on ribadeks ja veidi rohkem pedaali vajutada nii, et keskelt kinni tõmmatakse.
Ma olen neid kuradi C4'jasid endal igast võimalikust otsast kehvades oludes ära testinud ja parim läbivus on sõltumata masina kõrgusest siiski vanakooli tagalukuga masinal, st. see suudab lihtsalt ennast põhjal olles kõige paremini hunniku otsast alla tuua ja näiteks poolviltu kraavide läbimine uuema EDLiga on praktiliselt võimatu üritus, kus vanakool rändab tagalukk sees kraavist nii läbi, et väga arugi ei saa :(.

PS! Ka siin foorumis leidub vähemalt 1 masin, mille sillad sisaldavad LSD difreid ehk torseneid (kuidas iganes seda siis keegi moodsalt nimetab) lisaks keskel torsenile ja vaatepilt oli vaimustav jäärajal :) (kiidusõnad Forsinile).
audi_a4_v6

 postitati 27.02.12 15:05
Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Kui tagant oleks katki midagi nn. pooltelje ots siis see antud masin ei liiguks millimeetritgi.

Võibolla tõesti, aga äkki põhjendad? Minu loogika järgi ei ole probleemi, esirattaga oleks vist aga teisiti!
arro

 postitati 27.02.12 15:02
Kui tagant oleks katki midagi nn. pooltelje ots siis see antud masin ei liiguks millimeetritgi.
audi_a4_v6

 postitati 27.02.12 13:47
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mis siis esimene ratas teeb, kui sa tagant ühe üles tõstad, ikka veab ju edasi? Ikka seisva mootoriga proovi, nagu ma kirjeldasin. Video ma lõpuni ei vaadanud, on vist jah s4, aga pole vist siin teemas oluline;)


Vabandust, mu silmad jätsid selle koha vahele.. nii on tõesti lihtsam kontrollida.. Ma ise mõtlesin et tõstan terve külje üles.. ehk siis vasak esimene ja tagumine ning siis sama parema küljega.. aga sinu mõte on palju parem.. ei pea kahe tungrauaga mässama! Tänan!


Lisaks sellele ei anna sinu proovitu tulemust ilma diffrilukuta, sest kui tõsta üks esimene ratas üles siis väga see tagumine käia ei taha, lihtsalt 0x0=0:P
QuattroIsLife

 postitati 27.02.12 13:45
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mis siis esimene ratas teeb, kui sa tagant ühe üles tõstad, ikka veab ju edasi? Ikka seisva mootoriga proovi, nagu ma kirjeldasin. Video ma lõpuni ei vaadanud, on vist jah s4, aga pole vist siin teemas oluline;)


Vabandust, mu silmad jätsid selle koha vahele.. nii on tõesti lihtsam kontrollida.. Ma ise mõtlesin et tõstan terve külje üles.. ehk siis vasak esimene ja tagumine ning siis sama parema küljega.. aga sinu mõte on palju parem.. ei pea kahe tungrauaga mässama! Tänan!
audi_a4_v6

 postitati 27.02.12 13:32
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Seda saaks kontrollida näiteks vasaku ja parema poole rataste ülestõstmisega, algul üks pool, siis teine. Kui ühel juhul tagumine ratas pöörleb, teisel juhul mitte, oleks ju kindel et kõik ei ole korras? Ma lähen täna ja vaatan kas saan jutule et järele katsetada. Annan tulemustest teada.
EDIT: Minu venekeel on alla igasugust arvestust.. aga kas videos ei olnud s4? Minu teada s4-l ei EDL-i vaid manuaalne diffrilukk. EDL tuli s6-ga. Parandage, kui eksin.. :)


Mis siis esimene ratas teeb, kui sa tagant ühe üles tõstad, ikka veab ju edasi? Ikka seisva mootoriga proovi, nagu ma kirjeldasin. Video ma lõpuni ei vaadanud, on vist jah s4, aga pole vist siin teemas oluline;)
QuattroIsLife

 postitati 27.02.12 13:22
Seda saaks kontrollida näiteks vasaku ja parema poole rataste ülestõstmisega, algul üks pool, siis teine. Kui ühel juhul tagumine ratas pöörleb, teisel juhul mitte, oleks ju kindel et kõik ei ole korras? Ma lähen täna ja vaatan kas saan jutule et järele katsetada. Annan tulemustest teada.
EDIT: Minu venekeel on alla igasugust arvestust.. aga kas videos ei olnud s4? Minu teada s4-l ei EDL-i vaid manuaalne diffrilukk. EDL tuli s6-ga. Parandage, kui eksin.. :)
audi_a4_v6

 postitati 27.02.12 12:36
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Tervist!
... Quattrost pole märkigi (minule ennekuulmatu)...

See näitab ainult seda, et "kodutöö" on tegemata enese harimises. Aga situatsioonis lukud sees ja tänavakiirusel kurvis liigeldes, kus iga ratas tahaks liikuda erineva kiirusega, kas suudad ajus ette kujutada, mis toimuks sellisel juhul tehnikaga füüsiliselt ja kui kaua see vastu peaks selle pinge all?


Ma suudan ajus seda ette kujutada, mis juhtub, kui rataste pöörlemiskiirus on sama, kuid kaugus ümber mõttelise pöörleva telje suhtes on erinev ning sellest tulenevalt ka teepikkus ühe täisringi tegemiseks on erinev ~1m, ja ma olen selle isegi järele proovinud autoga, millel on 3 lukku.

Tegelikult ma tahtsin lihtsalt teada, kuna enda autoga ei ole sellises situatsioonis olnud, et startides ei saa lumel 4 ratast ringi käima, on viga kerges jalas, katkises/kurnatud diffris, või mingis teises detailis, või on see täiesti loomulik nagu ka eelnevas videos?
Ma ei tulnud üldse vaenu otsima, loodsin leida teadmisi, sest ma ei tegele veel igapäevaselt autodega ning tahaksin auto omanikule selgeks teha et s4 on samuti quattro, kuna tema proovis ja nüüd on kinnisidees et on tagumised rattad hakkavad üldse vedama alles siis kui diffriluku nupule vajutada. (Rumalus, sest diffrilukk ei lülita tagasilda sisse ja välja). Ei aita ka quattro kiri passis ning soendusega tagaklaasil. Lõplik soov oleks ju viga korda teha, ning vaidlus jäärapäise äiaga lõpetada.:(


Mina oma rumala mõistusega pakuks, et üks pooltelje ots katki vms ehk siis taha diffrisse veojõud jõuab ja suunab selle väiksema pidamisega rattale ehk siis sellele katkisele poolele ja miskit ringi ei käigi. Lukuga siis võtab ka terve poole järgi! Kontrollida vist saab nii, et üks pool taga üles ja käik sees ratast keerata, kui käib ringi, siis see pool kutu, kui ei käi, siis teine pool üles ja proovida kätega ratast keerata. Võibolla on mu loogikas kuskil viga, aga tundub õige:cool:

EDIT: Mida see video peaks näitama? Kas seda et automaatne diffrilukk ei toimi sama efektiivselt, kui manuaalne sellises olukorras? Pole nagu eriline uudis. Muus osas nagu nelikvedu ikka.
QuattroIsLife

 postitati 27.02.12 12:26
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Tervist!
... Quattrost pole märkigi (minule ennekuulmatu)...

See näitab ainult seda, et "kodutöö" on tegemata enese harimises. Aga situatsioonis lukud sees ja tänavakiirusel kurvis liigeldes, kus iga ratas tahaks liikuda erineva kiirusega, kas suudad ajus ette kujutada, mis toimuks sellisel juhul tehnikaga füüsiliselt ja kui kaua see vastu peaks selle pinge all?


Ma suudan ajus seda ette kujutada, mis juhtub, kui rataste pöörlemiskiirus on sama, kuid kaugus ümber mõttelise pöörleva telje suhtes on erinev ning sellest tulenevalt ka teepikkus ühe täisringi tegemiseks on erinev ~1m, ja ma olen selle isegi järele proovinud autoga, millel on 3 lukku.

Tegelikult ma tahtsin lihtsalt teada, kuna enda autoga ei ole sellises situatsioonis olnud, et startides ei saa lumel 4 ratast ringi käima, on viga kerges jalas, katkises/kurnatud diffris, või mingis teises detailis, või on see täiesti loomulik nagu ka eelnevas videos?
Ma ei tulnud üldse vaenu otsima, loodsin leida teadmisi, sest ma ei tegele veel igapäevaselt autodega ning tahaksin auto omanikule selgeks teha et s4 on samuti quattro, kuna tema proovis ja nüüd on kinnisidees et on tagumised rattad hakkavad üldse vedama alles siis kui diffriluku nupule vajutada. (Rumalus, sest diffrilukk ei lülita tagasilda sisse ja välja). Ei aita ka quattro kiri passis ning soendusega tagaklaasil. Lõplik soov oleks ju viga korda teha, ning vaidlus jäärapäise äiaga lõpetada.:(
kps

 postitati 27.02.12 08:07
Tsitaat:
Algselt postitas: QuattroIsLife
Tervist!
... Quattrost pole märkigi (minule ennekuulmatu)...

See näitab ainult seda, et "kodutöö" on tegemata enese harimises. See süsteem on ikka selleks loodud, et ilma tehnikat füüsiliselt rikkumata oleks masinal võimalikult palju pidamist igas olukorras. Ilma difri lukkude sisse lülitamiseta on suvaline maasturi nime kandev isend täpselt samasugune kui mitte hullem "äpu" ronimisel. Aga situatsioonis lukud sees ja tänavakiirusel kurvis liigeldes, kus iga ratas tahaks liikuda erineva kiirusega, kas suudad ajus ette kujutada, mis toimuks sellisel juhul tehnikaga füüsiliselt ja kui kaua see vastu peaks selle pinge all?

PS! Juba mainiti, et difri lukus mingi kala, aga kirjeldasid tegelikult sündroomi pisut tagurpidiselt, mis võib tähendada, et kala polegi kuskil. Õige käitumine selle isendil on selline, et kui lukk on sees, siis on oht, et väikse koormuse juures ainult 1 ratas ees keerleb. Kui lukk on väljas, siis on suurem tõenäosus, et kaks ratast üks ees ja teine taga pöörlevad. Kui tahad lukk sees olles, et ka tagumised ennast liigutama hakkaksid, siis ei tohi pedaali vajutusega eriti koonerdada. Automaatkasti puhul on pidur parim sõber, et kõik rattad mingil moel vedama sundida (uuematel masinatel kasutatakse sama moodust "difri lukus" hoidmiseks, lihtsalt pidurdustöö teeb läbilibiseva ratta kallal ära elektroonika).
laurz

 postitati 27.02.12 06:09
http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg&feature=related :D
Siim5

 postitati 27.02.12 04:13
Kui diffrilukuga taga ainult 1 ratas veab siis diffris või luku lülitussüsteemis miskit viga jah. Aga kui nelikvedu (torsen) ei toimiks, ei liiguks see masin üldse. Mine uuri asja, ei taha uskuda et ainult esiratas kraabib.
QuattroIsLife

 postitati 27.02.12 01:35
Tervist!
Mure on järgmine: masinal ei vea tagumised rattad, seda kohalt ära minnes lume peal, vaid ainult 1 esimene käib ringi. Diffri luku sisse lülitades kaabivad diagonaalis rattad. Justkui oleks auto esisillaveoline ning diffrilukk teeb auto kahesillaveoliseks, aga Quattrost pole märkigi (minule ennekuulmatu). Kuna auto ei ole minu oma, siis ei ole veel oma silmaga näinud, aga kui ära näen ja proovin, oskan lisada informatsiooni! PS: Autoks on 92a s4 2.2t manuaal.
Siit ka küsimus:
Kas tegemist on kulunud/vigase (tagumise??) diffriga, või on mingi muu mure?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 77.3% - SQL: 22.7%]