Teema ülevaade |
altz1
|
postitati 23.08.12 09:14 |
Lülitusmuhv on haiget saanud, mis muud. Ilmselt kiirendades ebaõnnestunud käiguvahetuse tulemus.
|
mikii
|
postitati 23.08.12 08:00 |
Teised käigud lülituvad normilt, välja arvatud ka tagurpidi, mis tahab ka natuke rohkem jõudu käigu sisse saamisel.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: mikii
Ei hakanu uut teemat tegema vaid uuriks siin natuke, kuna endal sama mure, et 1-2 käik lähevad raskelt sisse, peale tänast ei lähe esimene kohe ültse
siise, milles võib viga olla, kust otsima hakata |
Sünkrod ehk.
Teised käigud toimetavad korrektselt? |
|
Kuits
|
postitati 22.08.12 21:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mikii
Ei hakanu uut teemat tegema vaid uuriks siin natuke, kuna endal sama mure, et 1-2 käik lähevad raskelt sisse, peale tänast ei lähe esimene kohe ültse
siise, milles võib viga olla, kust otsima hakata |
Sünkrod ehk.
Teised käigud toimetavad korrektselt?
|
mikii
|
postitati 22.08.12 21:29 |
Ei hakanu uut teemat tegema vaid uuriks siin natuke, kuna endal sama mure, et 1-2 käik lähevad raskelt sisse, peale tänast ei lähe esimene kohe ültse
siise, milles võib viga olla, kust otsima hakata
|
Cool_d
|
postitati 28.10.11 14:47 |
tekkind küsimus kas s6 avandil ja sedaanil on tagaamordid samad? Siis veel mis asjandus peaks esipidurite klotse kinni hoidma ? (jubedalt kolisevad
ees) Ja kas tehase immot on võimalik mahavõtta?
|
taavi9
|
postitati 16.10.11 08:17 |
Tagasillal saab ka kokkujooksu reguleerida, õõtsaküljes kaks kõrvuti asuvat polti, kui auto alla tagant poolt vaadata siis on need poldid hästi näha.
|
KsenoonE
|
postitati 15.10.11 23:35 |
Mine käi sillastendis ära, aetakse rattad paika.
Mul olid rattad samamoodi viltu kui vahetasin stabilisaatori vahevardad ära..ise silma järgi neid paika ei saa.
|
Cool_d
|
postitati 15.10.11 22:31 |
Nimelt probleem selles, et 1 ja 2 käik lähevad väga raskelt sisse. Ei ragise ega midagi lihtsalt peab jõudu rakendama ja ka välja tuleb sama moodi
raskelt. Ülejäänud käigud toimetavad ilusti. Kas võib olla hoovastiku probleem või juba pigem käigukasti sees midagi. Hoovastikus vaatasin, et see
hoob mis peaks paigal püsima liigub kah päris palju. Ootaks infot ja abi. Veel küsimus seoses tagasillaga. Nimelt kas tagasilda saab veel kusagilt
reg. peale selle üleval oleva hoova. Peale kallete paika ajamist jooksevad rattad viltu. Ja veel kas on võimalik tehase immo maha võtta?
Auto 1995 a 4.2l 213kw
|
|