Tere mul asjast oma arvamus, viimased kaks S6 -t (551C ajuga ) ühe tegin manuaaliks ja jätsin automaadi aju,
sest on poorete alguse otsas võimsam.
Alates kuskilt 300 -st pöördest hakkab vedama ja hp kadu hakkab alles peale 5500 pm-i peputunde järgi, aga sealt alates jookseb juba turbo 24 umbe nii
,et vahet pole.
Ja manuaaliks tegemisel on vaja leida käigu kang hoobadega, pedaal koos pika pulgaga, siduri silindrid voolik, kast, poolteljed, hooratas, sidur,
Suütelukul tross tagalt ära kasti aju tagalt ära,
leida tuleb tagurdus tule teke, ja kangi park asendiga kaob jupp starteri ühendust, lisaks mina tegin kasti käpad ise ega hakanud otsima.
Ja teise-le S6 manuaalile panin just automaadi aju ja väidan et on just parem sõita (ei kasuta N75 )
outlaw
postitati 05.01.09 20:59
Kui aju kood C või D lõpuga siis ajuga koos vaja vahetada immoplokk - kellade taga valge karbike...
Lisaks on automaadi soft "pastam" kui manualil, kivide vahetus jootmise teel... paras oleks kohe soketid sisse istutada....
samru
postitati 05.01.09 20:45
Mäletamistmööda automaadi oma manuaalile sai panna.
SanderP
postitati 05.01.09 17:31
Oskab keegi öelda kas automaatkastiga s6 aju läheb ka manuaalkastiga s6-le peale?
Autoks Audi s6 2.2T manuaal 96a.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.1% - SQL: 76.9%]